Ik ben ook weg, ik doe alleen net of ik er ben.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah ok, maar ik dacht dat jij ook weg moest?
Oh ja?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Theater Taal en Kunst LangzaamPraatTopic
Vrije interpretaties.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja?
Ik bedoelde iets heel anders, hoor!
Twintig Tantes Kunnen Lang Praten, Toch?
Nee,quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Duidelijk.
Heb je gisteren toevallig Pirates of the Carribean gekeken, AR?
Voor die vraag moet u zich wenden tot Claudiaquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het had gekund, dan was het wel gebeurd.
Is gekund wel een woord?
KLB is best leuk om te lezen, ter vermaak zeg maar.quote:
TJa, maar als je ziet om wat voor lullige dingetjes geklaagt wordt, dan vind ik dat niet zo gekquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Het probleem in KLB is dat, zelfs met een goed punt, de topics veelal toch nog verbaggerd worden.
Dat sowieso Erikquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat is wel zo. Maar echte kwaliteit zit in TTK. Vooral op dit moment
.
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:19 schreef Augustina het volgende:
Ik heb trouwens Pirates gezien gisteren tot aan Hart van NL.
Zo leuk was die film nou ook weer niet dat ik mezelf Hart van NL aan wil doen.
Jij roept gewoon 24/7 "goede morgen", is het niet??quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel herkenbaarIk heb al menig film tot Hart van Nederland begint gezien.
Goeiemorgen allemaal!(ik vind het goeiemorgen, ja, ik kom net uit mijn bed)
Ik wist het niet, maar soms heb ik van die twijfels...quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan fietsen, ik heb dat altijd gekund en dat verleer je niet.
Waarom niet?Wat moet er anders staan?
Oh Isa, groot nieuws, ik heb zojuist m'n eerste post geplaatst in SHOquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan fietsen, ik heb dat altijd gekund en dat verleer je niet.
Waarom niet?Wat moet er anders staan?
Niet, je was mij aan het stalkenquote:
Het is in ieder geval vrolijk en optimistischquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Jij roept gewoon 24/7 "goede morgen", is het niet??
Tenzij je een avondmens bent, dan is de ochtend helemaal niet zo fijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is in ieder geval vrolijk en optimistisch
hmmmquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is in ieder geval vrolijk en optimistisch
Nee dat niet, maar de weltrustenkus lijkt me zo fijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga je naar bed dan, A_R?
Ah Isa, dit lijkt mij een goed moment om 'goede morgen' te zeggen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoi.
Misschien maak je haar verlegen??quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Isa is altijd zo stilletjes binnen TTK.. Tenminste, op momenten dat ik er ben.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Modjes mogen niet verlegen zijn, net als dat ze geen mening mogen hebbe, geen emoties mogen tonen, geen waarde ergens aan mogen hechten, geen grappen maken.
Dus. Houd die onzin voor je.
Maar ik heb al goeiemorgen gezegd...en ik wil het best tegen Bosbeetle ook nog een keer zeggen, maar hij kan ook lezen. Echtquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ah Isa, dit lijkt mij een goed moment om 'goede morgen' te zeggen...
Dus Isa, het woord is aan jou
Nou.., ik hou je niet tegen Isa!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:17 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik er niet gewoon zo uitzien, AR:
[afbeelding]
Ja precies, je geeft je meningquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Seven of Nine is zo verschrikkelijk![]()
Wat maakt modjes lastig, Erik? Ik heb nooit het idee dat ik een lastige mod ben, tenzij ik dus mijn mening geef over muziek![]()
Soms vraag ik het me af.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik heb al goeiemorgen gezegd...en ik wil het best tegen Bosbeetle ook nog een keer zeggen, maar hij kan ook lezen. Echt![]()
J.L. Picard!quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:50 schreef Bosbeetle het volgende:
'Computer: Earl grey, hot'
Meestal tamelijk lelijke, beetje fascistoïde architectuur volgens mij.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ook daar zit architectuur in k_man
Is een amateur in vergelijking met de vernieuwde Adama.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
J.L. Picard!
Absoluut!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:21 schreef LXIV het volgende:
Zijn er nog spannende dingen gebeurt in dit 21+ topique?
Jawel hoor, we laten Erik nog gewoon toequote:Op dinsdag 18 april 2006 18:25 schreef LXIV het volgende:
PS Is dit topique nu ook niet meer toegankelijk voor gebruikers onder de 21?
Ik nog maar 4quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:51 schreef LXIV het volgende:
Ik heb anders ook nog maar 14! LPT's te gaan voordat ik niet meer mee mag doen.
We knijpen wel een oogje dichtquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, mag ik niet meer? Dan ben ik al 4 topics fout bezig.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooi, dan zal ik dat ook bij de rest doen.
Wil ik de aanbevolen hoeveelheid van 8 uur slaap halen dan zou ik over maximaal 18 minuten moeten slapen... En dat haal ik al nooit meerquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo vroeg?
Hey, je kakt in !quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:58 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er ook al een hele werkdag op zitten. En net gegeten, dus ik kak zo in.
Vooral na het eten ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:09 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk ben ik een kakmadam.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Liever bekakt dan bescheten.
En op de pot natuurlijk.quote:
Zwelgje is veel leuker, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Zwelgje is langs mij heen gegaan, of heeft me nooit bereikt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zwelgje is veel leuker, als je begrijpt wat ik bedoel.
Platvoet mij niet, generatie verschil. Ik voel me oud.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zwelgje is langs mij heen gegaan, of heeft me nooit bereikt.
Ik zou haast om die reden al niet eens geneeskunde willen studerenquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:25 schreef Isabeau het volgende:
AR alweer naar bed? Ik vond mezelf al zo zielig dat ik 2 jaar lang om 5:15 uit bed moest
Maar wel per definitie oud.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Oud is niet per see slecht.
Nee word wetenschapper dan maakt het niemand een klap uit wanneer je werkt als je maar resultaat behaald. Heeft ook zo z'n nadelen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou haast om die reden al niet eens geneeskunde willen studeren![]()
Ja, dat wel.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:36 schreef wyccie het volgende:
Maar als je geen resultaten behaald, ben je niks waard. Althans...zo lijkt het in dat wereldje.
Al doe je goed je best, als het onderzoek niks oplevert, dan is 'alles voor niets' geweest.
Ik zit een beetje vast omdat mijn baas zonodig een nieuwe HPLC aan de LT-Q wou hangen. Nu hebben we ook een MALDI-TOF maar daar heb ik geen resultaat op. M.a.w. ik ben blind mn experimenten aan het doen, niet handig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:49 schreef wyccie het volgende:
En hoe staat het met je gelletjes?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zit een beetje vast omdat mijn baas zonodig een nieuwe HPLC aan de LT-Q wou hangen. Nu hebben we ook een MALDI-TOF maar daar heb ik geen resultaat op. M.a.w. ik ben blind mn experimenten aan het doen, niet handig.
Altijd een beetje vreemd dat dat soort onderzoek nooit gepubliceerd wordt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:36 schreef wyccie het volgende:
Maar als je geen resultaten behaald, ben je niks waard. Althans...zo lijkt het in dat wereldje.
Al doe je goed je best, als het onderzoek niks oplevert, dan is 'alles voor niets' geweest.
Die andere 2 zijn massa spectrometers.quote:
Dat soort onderzoeken wordt wel gepubliceerd, maar daarmee word je niet bekend, of hooggewaardeerd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Altijd een beetje vreemd dat dat soort onderzoek nooit gepubliceerd wordt.
Dat je dus verband probeert aan te tonen tussen boeken lezen en hartinfarcten en dan blijkt er geen verband te zijn. Dus het wordt niet gepubliceerd. Een paar jaar later denkt iemand: 'Hey, zal er verband zijn tussen boeken lezen en hartinfarcten?" Geen onderzoek over te vinden en dus begint hij een onderzoek. Maar geen resultaat. Etc.
Er word ook vaak juist als een hypothese niet juist blijkt gepubliceerd. Alleen brengen ze het dan alsof de hypothese er helemaal niet was. Mijn begeleider zegt altijd dat het juist interessant is als er iets anders uitkomt dan je denkt. En daar heeft hij wel gelijk aan maar soms is het ook uiterst irritant.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Altijd een beetje vreemd dat dat soort onderzoek nooit gepubliceerd wordt.
Dat je dus verband probeert aan te tonen tussen boeken lezen en hartinfarcten en dan blijkt er geen verband te zijn. Dus het wordt niet gepubliceerd. Een paar jaar later denkt iemand: 'Hey, zal er verband zijn tussen boeken lezen en hartinfarcten?" Geen onderzoek over te vinden en dus begint hij een onderzoek. Maar geen resultaat. Etc.
Ja, want dan blijkt dat je hypothese niet klopt (lijkt alsof je dom bent). Dan moet je weer uit gaan zoeken waar die resultaten door veroorzaakt zijn!quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er word ook vaak juist als een hypothese niet juist blijkt gepubliceerd. Alleen brengen ze het dan alsof de hypothese er helemaal niet was. Mijn begeleider zegt altijd dat het juist interessant is als er iets anders uitkomt dan je denkt. En daar heeft hij wel gelijk aan maar soms is het ook uiterst irritant.
Precies dan kun je beter zeggen dat de mensen die voor jou de 'onjuiste' hypothese hebben gebruikt dom zijn. Integenstelling tot dit en dit artikel dat helemaal niet waar blijkt te zijn, vinden wij dit.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, want dan blijkt dat je hypothese niet klopt (lijkt alsof je dom bent). Dan moet je weer uit gaan zoeken waar die resultaten door veroorzaakt zijn!
Gebeurd vaak ook wel en dan is het een hele zoektocht om te zien waar het hem nou in zit. Wetenschap is leukquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:05 schreef Isabeau het volgende:
En het is helemaal lullig als de uitkomst tegen je gevoel voor logica ingaat.
Maar ook dat is op zich natuurlijk best interessant.
Haha, ik zou als studentje nooit andere grote wetenschappers durven tegenspreken. Ik word met de grond gelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:06 schreef Bosbeetle het volgende:(maar dan moet je wel zeker van je zaak zijn)
Ik denk 82,4% van de gevallen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:10 schreef Isabeau het volgende:
Wetenschap is absoluut leuk, maar ik vraag me best wel eens af hoevaak onderzoeksresultaten een beetje in de richting van de hypothese worden getweakt.
Gebeurt regelmatig dat onderzoeken elkaar tegenspreken. Een mooi voorbeeld is het verband tussen hoge doses vitamine C en nierstenen. Ik denk dat de balans heel mooi 50% 'er is verband' tegen 50% 'er is geen verband' is.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:09 schreef wyccie het volgende:
Het wordt alleen wel lastig als je een hypothese opstelt over iets waarover in onafhankelijke onderzoeken tegenovergestelde resultaten gevonden worden.
(Sorry, beetje rare zin).
Dan zou je dat geblindeerd moeten onderzoeken. Bosbeetle is al goed bezig!quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:10 schreef Isabeau het volgende:
Wetenschap is absoluut leuk, maar ik vraag me best wel eens af hoevaak onderzoeksresultaten een beetje in de richting van de hypothese worden getweakt.
Dat zou dan nog niet eens zo erg zijn. In mijn geval is het: stof A induceert stof B. versus Stof A remt stof B.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gebeurt regelmatig dat onderzoeken elkaar tegenspreken. Een mooi voorbeeld is het verband tussen hoge doses vitamine C en nierstenen. Ik denk dat de balans heel mooi 50% 'er is verband' tegen 50% 'er is geen verband' is.
Ik ook niet, Ik had een amerikaanse student als collega die dat wel deed. Hij kwam van een natuurkundige achtergrond en tijdens zijn intropraatje zei hij ineens, nu ik jullie biologen hier heb ga ik jullie iets vertellen wat jullie niet leuk gaan vinden. En toen kwam hij met een natuurkundige weerlegging van een in de biologie populaire hypothese. (er zaten dus 4 profs en een half zaaltje post-docs in het zaaltje)quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, ik zou als studentje nooit andere grote wetenschappers durven tegenspreken. Ik word met de grond gelijk gemaakt.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ook niet, Ik had een amerikaanse student als collega die dat wel deed. Hij kwam van een natuurkundige achtergrond en tijdens zijn intropraatje zei hij ineens, nu ik jullie biologen hier heb ga ik jullie iets vertellen wat jullie niet leuk gaan vinden. En toen kwam hij met een natuurkundige weerlegging van een in de biologie populaire hypothese. (er zaten dus 4 profs en een half zaaltje post-docs in het zaaltje)![]()
hehe de prof kwam later ons lab in gestoven met een boel mappen onder zn arm "waar is die amerikaan van jullie" ! Om vrvolgens een halve dag met die student te praten. Die jongen komt er wel
Ja, een heleboel lef. Maar misschien wel een beetje overmoedig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Het ging om het hele lipid raft verhaal. Hij begon zijn statement met jullie biologen vinden dat in de biologie alles kan maar ik vertel jullie "pigs can't fly"En toen kwam hij met een vrij gedetaileerd model over liquid ordered phase en dat er bepaalde krachten nodig zijn die er dus gewoon niet zijn.
Nou is de lipid raft theorie niet de stevigste theorie ooit maar toch ... wel lef hebben.
Nouja hij had heel goed een tegenstrijdigheid te pakken. Ik weet het ook niet ik ben geen natuurkundige. Hij wel !quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, een heleboel lef. Maar misschien wel een beetje overmoedig.
Ik persoonlijk, zou altijd in gedachte houden dat de krachten die er niet zijn, er misschien toch wel zou kunnen zijn. Alleen is nog niet bekend hoe precies. Tenzij je gewoon kunt aantonen dat dat hele gedoe niet kan gebeuren als die krachten er niet zijn, of juist ook gebeurt wanneer die krachten er niet zijn. Of zo. Het is te gedetailleerd dusMaar je begrijpt wat ik bedoel.
Ik had telefoonquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Zijn ze nieuwsgierig geef ik antwoord .. geen reacties
Dat gaat voor heel veel opquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:31 schreef wyccie het volgende:
Ah ok. Waarom is niemand daar eerder op gekomen, zou je dan denken
Omdat lipid rafts een beetje een hype zijn. Hij heeft zich er flink in verdiepd. Hij had ook een filmpje trouwens van de man die liquid ordered phase heeft ontdekt en beschreven. En tijdens een congress stond die gast op en legde aan een spreker uit dat het niet helemaal zo zat als de spreker zei. En toen viel iedereen hem aan dat hij niet wist waar hij over praatte maar de anderen wisten dus niet dat hij gewoon de man was die het ontdekt heeft ... Hehe biologen zijn nogal hype gevoelig en dan geloven ze ineens heilig in iets.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:31 schreef wyccie het volgende:
Ah ok. Waarom is niemand daar eerder op gekomen, zou je dan denken
Daar hoopt menigeen op.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:37 schreef wyccie het volgende:
Ik wou dat ik ook zoiets geniaals kon. Of een belangrijke ontdekking doe. Dan zou ik met zeer vervroegd pensioen gaan.
Iedereen is uniek behalve ik.quote:
Is van Brusselmans.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die had ik nog nooit gehoord, ook mooi
Foei !quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:48 schreef wyccie het volgende:
Daar heb ik 1 boek van, nooit gelezen.
Voornamelijk dat laatste, maar dat eerste ook een beetje. Al is brusselmans wel een auteur die je niet te vaak moet lezen. Dan word het eentonig maar voor tussendoor is het verfrissendquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:57 schreef wyccie het volgende:
Dat eerste, of dat laatste?
A guggenheimer Ik heb zelf nog niks van de guggenheimer reeks gelezen. Om te beginnen raad ik dunne boekjes van brusselmans aan de dikke zijn hetzelfde alleen langerquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:05 schreef wyccie het volgende:
Guggenheim wast witter geloof ik. Zelfs dat weet ik niet zeker. Het was een keer in de ramsj, paar euro's. Moet ik gewoon hebben, om uit te proberen dacht ik.
waar ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
Ik krijg hier geweldige adviezen en recensies over boeken
Nouja pak een dun boek is nou niet echt een bijster geweldig adviesquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:23 schreef wyccie het volgende:
In TTKLPT's.
Wel in combinatie met dat andere.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja pak een dun boek is nou niet echt een bijster geweldig advies
Slaap wel alsmede tevens ook wel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
Ik heb mijn slaap wel verdiend vandaag.![]()
Welterusten
Of van Monty Python. Uit Life of Brian. (Brian spreekt een menigte toe, en zegt: "You're all unique!" Waarop er eentje mompelt: "I'm not..." Nou ja, zo ging het ongeveer, dus.)quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Is van Brusselmans.
Triologie voor beginners is ook leuk. Vooral omdat op de achterflap staat "Eigenlijk is triologie voor beginnens helemaal geen triologie, maar weten beginners veel"quote:Op woensdag 19 april 2006 00:00 schreef broer het volgende:
[..]
Of van Monty Python. Uit Life of Brian. (Brian spreekt een menigte toe, en zegt: "You're all unique!" Waarop er eentje mompelt: "I'm not..." Nou ja, zo ging het ongeveer, dus.)
Overigens is de beste trilogie van Brusselmans de Ex-trilogie. Die vond ik echt fantastisch. Tegenwoordig lees ik hem eigenlijk nooit meer. Ik ken het trucje wel, geloof ik.
Van 'Ik ben rijk...' heb ik überhaupt nog nooit gehoord. En 'De kus in de nacht' staat al meer dan een jaar ongelezen in de kast. Ik moet gewoon écht meer lezen! Al is het alleen maar om er een mening over te kúnnen hebben.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Tenenkrommend vond ik "ik ben rijk beroemd en heb kiespijn", "de kus in de nacht" was dikker maar toch nog leuker dan "ik ben rijk ... "
dat zei ik ook een leuk tussendoortje maar niet meer dan 1 brusselmans per jaarquote:Op woensdag 19 april 2006 00:50 schreef Isabeau het volgende:
Brusselmans was voor mij in het begin heel vernieuwend, verfrissend en leuk, maar als je meer van hem leest is het een beetje hetzelfde trucje. En dat wordt saai en vervelend.
Goede morgenquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:25 schreef Isabeau het volgende:
AR alweer naar bed? Ik vond mezelf al zo zielig dat ik 2 jaar lang om 5:15 uit bed moest
goedenafontquote:
Eensgelijksquote:
Bijna goed.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:55 schreef Augustina het volgende:
Een ei en eierdop natuurlijk.
Voor mij hoef je het niet te doen...quote:Op woensdag 19 april 2006 10:57 schreef R_ON het volgende:
[..]
Bijna goed.
Moet ik nou die grap over die wasmachine maken, nee toch?
Is het ver lopen naar het van Abbe museum vanaf het station???quote:Op woensdag 19 april 2006 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja?
Niet zo heel ver, nee.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Is het ver lopen naar het van Abbe museum vanaf het station???
Ah fijn!quote:
Ach, misschien is ze weer goed in andere dingenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Stom tutje dat niet echt goed kan zingen.
Wat boeit dat dan weer?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Stom tutje dat niet echt goed kan zingen.
Voor de doorsnee mens misschien niet zo veel, maar ik vind het belangrijkquote:
Ja makkelijk te vinden. Station verlaten aan de kant waar de taxi's staan (dus niet de bussen) - rechts af lopen over de rotonde naar de Bijenkorf - doorlopen met de Bijenkorf aan je rechterkant tot je bij de lichttoren van Philips bent - linksaf Emmasingel in - Emmasingel gaat over in Keizersgracht - langs Stadhuis - verder lopen tot aan het museum.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ah fijn!
En is het ook een beetje makkelijk te vinden???
Want ik denk dat ik morgenochtend het van Abbe eens met een bezoekje ga vereren
Kijk, hier kan ik iets mee!quote:Op woensdag 19 april 2006 19:20 schreef Augustina het volgende:
Of volg de bordjes....
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:20 schreef Augustina het volgende:
Of volg de bordjes....
Waarschijnlijk is hij nog eieren aan het zoeken. Te veel bier op, vergeten dat hij helemaal geen eieren heeft verstopt.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heeft iemand trouwens Do2 gezien?? Ik heb hem sinds zaterdag ofzo niet meer online gezien...
Ik mis alleen de fles whisky die staat nog in nederlandquote:And so a secret kiss
Brings madness with the bliss
And I will think of this
When I'm dead in my grave
Set me adrift and I'm lost over there
And I must be insane
To go skating on your name
And by tracing it twice
I fell through the ice
Of Alice
There's only Alice
M'n videokaart was kapot.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heeft iemand trouwens Do2 gezien?? Ik heb hem sinds zaterdag ofzo niet meer online gezien...
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind het met beeld zelfs nog lastig, AR.
Waar haal je die nonsens vandaan, meneer?quote:
Tja, niemand lijkt mij te missen als ik even wat gas terug neem met op Fok! aanwezig zijnquote:Op donderdag 20 april 2006 15:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik zie het,.
Je bent wel de enige, trouwens,.
Ohnee ik post nooit minderquote:
Ik post altijd teveel.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Post je dan af en toe gewoon meer?
Da's helemaal niet waar! Ik dacht er met Pasen al aan. Maar ik wilde niet meteen bezorgd gaan doen.quote:
Toen was hij ook net 1 dag wegquote:Op donderdag 20 april 2006 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's helemaal niet waar! Ik dacht er met Pasen al aan. Maar ik wilde niet meteen bezorgd gaan doen.
Ja, maar ik miste 'm welquote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Toen was hij ook net 1 dag weg
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Neuh, niet echt, eigenlijk.
Ik bedoelde een gevoel van missen.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zal nog eens een zoen uitdelen.
Uhhh... wat ik ook zeg, het is allemaal fout, hè?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, dus mijn zoenen zijn niet goed genoeg...
Ja, echt welquote:Op donderdag 20 april 2006 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik lijk wel een wijf...
EN JA HOOR. DAAR ISSIE!!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat mag jij best doen, wyccie.
Hoi, Ron!.
Vertel eens. Je blijft zo *vaag*quote:Op donderdag 20 april 2006 23:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat ik allemaal gedaan heb... Van alles, Ron. Van alles.
Dus Fokken en poepen gaan bij jou tegelijk?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, sorry...Ik ben zelfs nu met van alles bezig...Dan krijg je dat.
Lezen, werken, drinken, eten, roken, praten, schilderen, slapen, poepen, plassen en ademen.
Dat is het in grote lijnen wel.
Waarom verbaast je dat niet?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat verbaast me niets...Dat jij nu net die eruit moest lichten.
in de lijn der verwachting???quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Omdat het in de lijn der verwachting lag, Ron.
Eigenlijk was het leuker geweest als je 3 minuten had gewacht, broer, met posten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:57 schreef broer het volgende:
Ja. Goedenacht.
?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:06 schreef broer het volgende:
Dat zeggen ze over jou ook steeds.
Lees het binnenkort nog maar eens na. Het kwartje valt vanzelf.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:07 schreef R_ON het volgende:
?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:06 schreef broer het volgende:
Dat zeggen ze over jou ook steeds.
dan moet je nu eens kijken wat voor bende het isquote:Op donderdag 20 april 2006 22:59 schreef wyccie het volgende:
Een paar topics terug denk ik. Ik houd dat niet zo bij, LXIV wel.
Toen dat geklets over afwassen en ramen lappen.
DaMart maakt schoon in huis.......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |