Checkquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:08 schreef c0nd0r het volgende:
Het daadwerkelijke verhaal gecombineerd met mijn eerste gedachte bij de TT lijkt me enigzins pijnlijk
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:41 schreef Yozzz het volgende:
Ik vond het wel een redelijke betrapt situatie... Waren ze van plan het mij te vertellen, over hun nieuwe sinistere plan om één der Walkers te worden?
Neemt niet weg dat deze TT wel aandacht op zich vestigt
Niet posten!quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:48 schreef Mobster273 het volgende:
gelukkig heb ik er nog nooit een in het wild gespot, ik ken ze alleen van plaatjes en filmpjes
genoeg tub nordic walkers bijelkaar en je kan zwemmenquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet posten!
Dan krijg je een ban!
Tub Nordic Walker
Creeepyquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:01 schreef Yozzz het volgende:
Als je op Nordic Walker zoekt bij Google, krijg je echt enorm teveel Duitse websites. Aanstellers zijn het!
Bekijk en spuw gal!
[afbeelding]
met zo'n grote groep is het wel makkelijk om er een te rakenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:01 schreef Yozzz het volgende:
Als je op Nordic Walker zoekt bij Google, krijg je echt enorm teveel Duitse websites. Aanstellers zijn het!
Bekijk en spuw gal!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:48 schreef Yozzz het volgende:
"De meest geactiveerde spiergroepen zijn de strek- en buigspieren van de onderarmen plus de schouder-, borst- en grote rugspieren. Maar ook de nek en buikspieren doen mee, de belasting van hart en longen neemt toe en de doorbloeding verbetert sterk. Ten opzichte van actief wandelen zonder stokken stijgt het energie- en zuurstofverbruik 20-40%. Dus neemt ook het calorieverbruik toe, waardoor in dezelfde tijdseenheid meer calorieën (tot wel 46% meer) worden verbrand dan tijdens stevig wandelen. "
Idd, of laat alle stokken liggen, houd je waardigheid en loop een stukje verderquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:54 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
Zoek dan een paar stokken in het bos ipv een achterlijke hoeveelheid geld uit te geven aan stokken waar je niets mee doet.
Je hebt in het verkeerde topic gepost....quote:
Maar die snappen (en horen) het geluid van een fietsbel tenminstequote:Op dinsdag 18 april 2006 21:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Jullie hebben het wel over bejaarden, maar ik zie toch vooral huisvrouwtjes ermee lopen.
Dit topic staat in ONZ, en jij verwacht nuance of politieke correctheid!?quote:Op woensdag 19 april 2006 09:09 schreef plopman het volgende:
en als die mensen zich daar goed bij voelen dan is er toch niks aan de hand
Van mij mogen ze het best doen, maar:quote:Op woensdag 19 april 2006 09:09 schreef plopman het volgende:
nordic walking is heel goed voor je lichaam je traint er meer spieren mee dan als je alleen loopt,
mijn opa doet het tegenwoordig ook en hij word er gewoon fitter door.
dus je moet er gewooon niks van aantrekken.
en als die mensen zich daar goed bij voelen dan is er toch niks aan de hand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |