Rachel Kelly - Ain't gonna let nobody turn me 'roundquote:Op zondag 23 april 2006 19:58 schreef waynie het volgende:
Nummer in reclame van libresse, alleen krijg niet de goede.. iets van "turn it around,... turn it around" wordt door een vrouw gezongen.
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:34 schreef donroyco het volgende:
Nu op een Ned.2 is er een stuk bij de Champions League over Thierry Henry, daaronder zit er een muziekje.. wie is de uitvoerende daarvan? Het lijkt op een (dance)remix van Coldplay - Talk.. Anyone
Kraftwerk - Computerwelt?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, helaas is ´m dat niet..
De melodie werd alleen gebruikt..
Wilde gok: The Beatles - Yellow submarine?quote:Op zondag 23 april 2006 16:08 schreef bloodymary het volgende:
Een vriendin van mij zoekt al heel lang naar een nummer het is een Engelse soort gitaarballad, maar het begint, heel bizar, met de uitroep: alle hens aan dek!
Ik kan zelf bijna niet geloven dat er zoiets bestaat, maar heeft iemand enig idee?
King of Queens Themequote:Op zondag 23 april 2006 21:52 schreef TheRuud het volgende:
Ik zoek de volledige versie van de openingstheme van de sitcom King of Queens. Ik vind de lyrics wel maar kan nergens achter volledige artiest en titel komen.
Misschien heeft iemand wat aan de lyrics:
My eyes are getting weary. My back is getting tight.
I’m sitting here in traffic on the Queensborough Bridge tonight.
But I don’t care 'cause all I want to do
Is cash my check and drive right home to you.
Cause Baby, all my life, I will be driving home to you.
Alvast bedankt.
Dan vind ik alleen maar de 30 sec. versie. Ik zoek dus echt de volledige versie, ik neem aan dat die wel wat langer duurt met wat meer coupletten?quote:
Audiobullys - Snakequote:Op zondag 23 april 2006 23:07 schreef EmilioW het volgende:
Ik zoek een snel, prodigy achtig nummer.....
stukje songtekst:
Got this feeling in my head, it won't go away no (no of now)
Er wordt gezongen door een engelsman.
wie o wie weet welk nummer ik bedoel?
Laidback Luke - Rocking With The Bestquote:Op zondag 23 april 2006 23:17 schreef ook_gek het volgende:
1 ohy yhe you whant to fucking whit te best en dat herhaalt zich
Bronski Beat?quote:Op zondag 23 april 2006 23:19 schreef Ratt het volgende:
ik ben op zoek naar een artiest/band, en daar is de zanger een kleine homo met rood haar en een best hoge stem, iemand toevallig een idee hoe deze heet?
Het lijkt op 2 Brothers On The Fourth Floor - There's A Key. Vind ik.quote:Op zondag 23 april 2006 23:03 schreef Useless_User het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=551670992127427964&
q=guitar&pl=true
van wie is dit lied en welk lied is het?
Deze? http://dsc.discovery.com/(...)ml?clik=fsmain_feat4quote:Op zondag 23 april 2006 23:00 schreef legacythe2nd het volgende:
Ik zoek het nummer dat gedraait wordt tijdens reclame voor i shouldn't be alive op discovery channel, weet iemand welk plaatje dit is?
thnx
Ik dacht al dat het van de audio bullys was en heb toen op hun site de nummers beluisterd, maar deze stond er dus niet tussen....quote:
Het is 2 Brothers On The Fourth Floor met Fairytales...quote:Op maandag 24 april 2006 00:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het lijkt op 2 Brothers On The Fourth Floor - There's A Key. Vind ik.
Nee, dat zou te makkelijk zijn...........quote:Op zondag 23 april 2006 21:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Wilde gok: The Beatles - Yellow submarine?
quote:Op zondag 23 april 2006 16:08 schreef bloodymary het volgende:
Een vriendin van mij zoekt al heel lang naar een nummer het is een Engelse soort gitaarballad, maar het begint, heel bizar, met de uitroep: alle hens aan dek!
Ik kan zelf bijna niet geloven dat er zoiets bestaat, maar heeft iemand enig idee?
Ben er al achterquote:Op zondag 23 april 2006 23:17 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek 2 nummers
2 club nummers met de volgende tekst
1 ohy yhe you whant to fucking whit te best en dat herhaalt zich
2 put your hands up for detroid
Deze 2 club nummers zoek ik wie o wie weet welke ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |