Hoogstwaarschijnlijk PPK - Resurrectionquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:38 schreef zwareshag het volgende:
Hoe heet het nummer ook alweer dat een jaar of 5-6 geleden een hit was, beetje trance achtig nummer, werd gekenmerkt door een hele hoop hoge bliepjes, geen zang dacht ik, en ik kan me nog herinneren dat de artiest Russisch was.
Bedankt.
Daar staat ie helaas niet bij, als je de tekst hebt moet het niet zo moeilijk zijn, maar die kan ik me op dit moment even niet herinneren.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:40 schreef Diesz het volgende:
[..]
http://www.ster.nl/ster?nav=fcsiHsHCjEtCmDzD
Thnx!!!! Je bent helemaal geweldig!!!!quote:
"Sandstorm" van Darude?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:38 schreef zwareshag het volgende:
Hoe heet het nummer ook alweer dat een jaar of 5-6 geleden een hit was, beetje trance achtig nummer, werd gekenmerkt door een hele hoop hoge bliepjes, geen zang dacht ik, en ik kan me nog herinneren dat de artiest Russisch was.
Bedankt.
Hij had ´m zelf alquote:
Nee, dat is hem niet omdat hel liedje ook in deze lijst moet staanquote:Op zondag 23 april 2006 14:30 schreef Hapertje het volgende:
Eye In The Sky van Noa, en het origineel is van Alan Parsans Project!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 | 12:03 Blof - Harder Dan Ik Hebben Kan Smm 12:07 Simon Webbe - No Worries Emi 12:11 Mamas And Papas - California Dreaming Mca 12:13 R Kelly - The World's Greatest Zomba 12:17 Phil Collins - Another Day In Paradise Wea 12:21 Maroon 5 - She Will Be Loved Octone 12:28 Sting - Fields Of Gold A&m 12:32 Alice And Battiato - I Treni Di Tozeur Eva 12:35 Katie Melua - Nine Million Bicycles Dramatico 12:38 Tina Turner - Tonight Eva 12:42 Sugababes - Stronger Island 12:46 Kelly Clarkson - Breakaway Bmg 12:50 Billy Joel - Just The Way You Are Cbs 12:53 Bill Medley - The Time Of My Life Eva 13:01 Roxy Music - Avalon Eva 13:05 Sade - Smooth Operator Epic 13:09 Shakira - Whenever Wherever Epic 13:12 James Blunt - Wiseman Atlantic 13:15 Commodores - Nightshift Motown 13:19 Eagles - New Kid In Town Wea 13:24 Black Eyed Peas - Where Is The Love A&m Records 13:31 Roxette - It Must Have Been Love Emi 13:34 Rene Klijn - Mr Blue Polydor 13:38 Beatles - Penny Lane Emi 13:41 Jenn Cuneta - Come Rain Come Shine News 13:44 Boris Gardiner - I Want To Wake Up With You Arcade 13:48 Marco Borsato - Binnen Polydor 13:52 George Michael - Careless Whisper Arcade 14:02 Wet Wet Wet - Love Is All Around Phonogram 14:05 Bee Gees - Too Much Heaven Arcade 14:10 Racoon - Laugh About It Pias 14:14 Lionel Richie - You Are Motown 14:17 Jewel - Foolish Games Atlantic 14:21 Jermaine Jackson - When The Rain Begins To Fall Eva 14:25 Dht Feat. Edmee - Listen To Your Heart 2bdrecords.com |
quote:Op zondag 23 april 2006 14:29 schreef Doekje het volgende:
Ik hoorde vanmiddag tijdens het eten op Sky radio () een liedje.Nu wel ik graag weten welk nummer dat is . Ik weet alleen maar wat woorden uit de tekst: in my eyes in the sky. Volgens mij is het een bekend liedje. Als iemand hem weet alvast bedankt
TT is fout
quote:Op vrijdag 21 april 2006 05:35 schreef liefkoetje het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ik zoek 'n vrolijk liedje wat ik vorige week (en de week daarvoor) enkele malen op de radio gehoord heb.
't is een nogal relax, vrolijk liedje en 't woord "world" komt 'n aantal keer terug. Volgens mij wordt 't gezongen door een neger maar dat weet ik niet zeker.
Iemand enig idee welk liedje dat is ? Het is niet world hold on van bob sinclar.
Jarabe De Palo - Bonitoquote:Op zondag 23 april 2006 17:09 schreef Gatalin het volgende:
Ik ben op zoek naar een (naar ik mij meen te herinneren) spaanstalig nummer. In de clip er van zie je de zanger op een weg lopen richting camera en gitaar spelen. Ondertussen komen er allerlei mensen in beeld en weer buiten beeld terecht. Het nummer is ongeveer 2 jaar oud denk ik.
Iemand een idee?
DJ Boozy Woozy - Party affairquote:Op zondag 23 april 2006 12:24 schreef Esto het volgende:
Vrijdagavond in de disco hoorde ik een bekend nummer maar kan het even niet op z'n plek brengen.. Het was een beetje Klubbheads style.. Verbaasd me niets als dat ook echt van hun is...
Begint zo met: 'Give me someone to dance to' en dan zo'n melodietje..
Iemand die mij kan helpen?
John Farnham - You´re the voicequote:Op zondag 23 april 2006 14:59 schreef Tommes het volgende:
Ik vraag mij af hoe het nummer heet van de nieuwe coca cola reclame. Hier word coca cola lite in beeld gebracht met de tekst "Je hebt een keuze" en "klap voor de man die alles heeft achter gelaten voor een standtent" enz ..
Weet iemand dit ?
Het was Beatles › Penny Lanequote:Op zondag 23 april 2006 14:29 schreef Doekje het volgende:
Ik hoorde vanmiddag tijdens het eten op Sky radio () een liedje.Nu wel ik graag weten welk nummer dat is . Ik weet alleen maar wat woorden uit de tekst: in my eyes in the sky. Volgens mij is het een bekend liedje. Als iemand hem weet alvast bedankt
TT is fout
jamiraquai-deeper undergroundquote:Op zondag 23 april 2006 19:32 schreef matthendriks het volgende:
He,
Ken iemand misschien het liedje, waarin in de videoclip een hele bioscoop wordt gemold?
Er komt water binnenstromen, auto's drijven daar rond, er stort een helikopter neer, e.d.
De zanger springt daar allemaal overheen terwijl hij zingt...
BvD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |