Wat is dit voor een onzin?quote:
Alles mag, maar deze topic is meer bedoeld voor mensen die niet op een bepaald liedje kunnen komen of ergens een liedje hebben gehoord waarvan ze graag de titel en/of artiest willen weten.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:06 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onzin?
Twee mogelijkheden.
1) Je mag hier niet vragen naar samples die legaal en gratis te verkrijgen zijn, en de TT is onduidelijk.
2) Je mag hier wel vragen naar samples die legaal en gratis te verkrijgen zijn, en Borkydude zeikt.
Hmm, nou, ik kruip dan voor één keer door de mazen van de wetquote:Op donderdag 20 april 2006 22:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Alles mag, maar deze topic is meer bedoeld voor mensen die niet op een bepaald liedje kunnen komen of ergens een liedje hebben gehoord waarvan ze graag de titel en/of artiest willen weten.
2e.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:06 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onzin?
Twee mogelijkheden.
1) Je mag hier niet vragen naar samples die legaal en gratis te verkrijgen zijn, en de TT is onduidelijk.
2) Je mag hier wel vragen naar samples die legaal en gratis te verkrijgen zijn, en Borkydude zeikt.
Dan is het dus geen nummer van het WK 2002 blijkbaarquote:Op donderdag 20 april 2006 02:38 schreef Trancelocator het volgende:
Als het nummer het thema van WK 2002 is zou die hier tussen moeten staan.
http://www.amazon.com/gp/product/B000066C19/002-8945630-6842420?v=glance&n=5174
Even de geluidsfragmenten aflopen.
Dat is hem idd!quote:
Ik heb zo'n vermoeden welk nummer je bedoelt... Is iets met 'ape' erin maar kan zo even niet op de naam komenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:29 schreef AstroStart het volgende:
Ik zoek een nummer, alleen weet ik hier alleen wat vage herinneringen van.
Het werd in de winter van 1999 op 2000 veel op TMF gedraaid (kan ook een jaar later zijn geweest).
De clip was volledig in animatie. Volgens mij toonde het een zielige man. Het liedje was heel erg droog.
Het werd nooit een echte hit, maar werd redelijk vaak gedraaid.
"Sexy boy" van Air.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:44 schreef super-muffin het volgende:
Wie kent het liedje waar in sexy booooy in gezongen word.
Het is een langzaam liedje, beetje electronisch.
Air - Sexy Boyquote:Op donderdag 20 april 2006 22:44 schreef super-muffin het volgende:
Wie kent het liedje waar in sexy booooy in gezongen word.
Het is een langzaam liedje, beetje electronisch.
Pakito - Living on video,het sampletje is in 1999 gebruikt door 2 brothers on the 4th floor-Living In Cyberspacequote:Op donderdag 20 april 2006 22:49 schreef Mindcrash het volgende:
Rond 21:25 uitgezonden op radio538 erg zomers liedje met een bekend deuntje erin.
en de artiest begon met pi of zoiets in iedergeval met een p kan ook percuente of iets in die trans
volgens barry paf werdt het deuntje ook door 2 unlimited gebruikt ooit eens
John Farnham - You're the voicequote:Op donderdag 20 april 2006 23:09 schreef Juninho het volgende:
Wie kent het liedje uit de nieuwe coca cola light reclame. (die van durf te klappe voor de man die lingerie koopt voor zijn vrouw etc.)
alvast bedankt
France Gall - Ella, elle l'aquote:Op vrijdag 21 april 2006 06:59 schreef Stefkuh het volgende:
Liedje vanmorgen bij Nederland in Beweging. Franstalig, refrein klinkt als "Hellaaa hellaaaaaaa (oeehoeehoeee oeehoeehoeee)"
iemand?
Vertel me eerst maar eens waarom jij naar Nederland in Beweging kijktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |