Nee, helaas is ´m dat niet..quote:Op donderdag 20 april 2006 12:26 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Junkie XL heeft een remix gemaakt van Talk, te beluisteren op http://www.myspace.com/junkiexl
Wat voor soort muziek is het?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:30 schreef Zuen het volgende:
Hallo allemaal!
Ik zoek een nummer, namelijk het nummer van die Nike Joga reclame op TV. Het is volgens mij Frans/Spaans ofzo, ik heb hem nooit helemaal goed kunnen horen. In de reclame zijn er een paar beroemde voetballers in een stadion.. naja dat nummer zoek ik dus
Er zijn verschillende reclames daarvanquote:Op donderdag 20 april 2006 17:30 schreef Zuen het volgende:
Hallo allemaal!
Ik zoek een nummer, namelijk het nummer van die Nike Joga reclame op TV. Het is volgens mij Frans/Spaans ofzo, ik heb hem nooit helemaal goed kunnen horen. In de reclame zijn er een paar beroemde voetballers in een stadion.. naja dat nummer zoek ik dus
Volgens mij beetje hiphop-achtig.quote:
Hmm dit is de enige reclame die ik ken.. weet niet zeker of er trompetten in voorkomen dan moet ik hem nog een keer zien. Tis iig niet dat nummer in die zaal met dat jongetje die voetbalt.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Er zijn verschillende reclames daarvan![]()
Volgens mij bedoel je die met die trompetten (Zlatan en C. Ronaldo)
Dan is het:quote:Op donderdag 20 april 2006 17:53 schreef Zuen het volgende:
Hmm dit is de enige reclame die ik ken.. weet niet zeker of er trompetten in voorkomen dan moet ik hem nog een keer zien. Tis iig niet dat nummer in die zaal met dat jongetje die voetbalt.
Naja, die bedoelde ik dus niet. Ik had het er misschien wat duidelijk in moeten schrijven. Het is dus niet deze, maar die op dat grasveld gewoon. toch bedankt voor het helpenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan is het:
Barbatuques - Baião Destemperado (Ben Mitchell remix)
Radiohead - Karma Police?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:29 schreef AstroStart het volgende:
Ik zoek een nummer, alleen weet ik hier alleen wat vage herinneringen van.
Het werd in de winter van 1999 op 2000 veel op TMF gedraaid (kan ook een jaar later zijn geweest).
De clip was volledig in animatie. Volgens mij toonde het een zielige man. Het liedje was heel erg droog.
Het werd nooit een echte hit, maar werd redelijk vaak gedraaid.
Droog? Wat bedoel je?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:29 schreef AstroStart het volgende:
Ik zoek een nummer, alleen weet ik hier alleen wat vage herinneringen van.
Het werd in de winter van 1999 op 2000 veel op TMF gedraaid (kan ook een jaar later zijn geweest).
De clip was volledig in animatie. Volgens mij toonde het een zielige man. Het liedje was heel erg droog.
Het werd nooit een echte hit, maar werd redelijk vaak gedraaid.
Thanksquote:Op donderdag 20 april 2006 18:28 schreef El_Rolando het volgende:
Het is dan Delinquent Habits met Return of the tres.
Ik weet het bijna zeker.
Opgekankert.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik misbruik dit topic maar even voor een zoektocht naar een sampletje. Ik zoek het geluid dat hoort bij een soort scratch met een langspeelplaat, volgens mij alsof je de naald eraf haalt. Het wordt gebruikt als "say what?!"-geluidje, bijvoorbeeld in de volgende conversatie:
Persoon 1: "ik ben zwanger"
Persoon 2: *geluidje*
Eddy Zoey gebruikt het veel in zijn radioprogramma, Zowiezo.
Wie kan mij aan dit sampletje helpen, via een open source site als freesound of enige andere manier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |