Ik denk eerder dat er maloten zijn die een RB26 in de nieuwe GT-R stoppenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Precies, die vorige motor was "teruggetuned" naar 280 pk, dat zal met die nieuwe motor dus wel anders zijn.
Al zullen er ongetwijfeld weer van die maloten zijn die er 800+ pk uit weten te peuren..
Al geef je een aap nog zo'n mooie ring, het blijft een lelijk ding.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:50 schreef Hugster het volgende:
Het argument dat iedereen die niet echt iets met auto's heeft zo straal langs je R34 GT-R loopt als hij ergens op de stoep staat klopt toch niet helemaal?
Ik snap dat echt niet hoor
Die mensen zijn er?
Tsja, ik vind de Skyline R34 toch een van de mooiere auto's die er zijn. Ligt er natuurlijk net aan wat je smaak is. Ik heb sowieso een voorkeur voor sedanvormige coupé's. Dat er Nissan op staat vind ik niet echt een probleem. Mazda RX-8 is ook een bruut ding. En daar staat ook Mazda op. De 'merken die iedereen kan rijden' proberen juist om nog meer mensen te trekken, door een speciale auto te maken. Bij opel straks de GT, bij mazda de RX-8, bij niissan de 350z en over een poosje dus de Skyline.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:29 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Al geef je een aap nog zo'n mooie ring, het blijft een lelijk ding.
Feit is gewoon dat hoeveel dat ding ook mag kosten, of hoe snel die ook is, het gewoon een Nissan blijft, een merk dat iedereen kan rijden. Het is een auto die totaal niet tot de verbeelding van mensen spreekt, mede ook door dat lompe uiterlijk.
Nee spannend, het winnen van een 25 jaar oude sportwagen als de f40... Heb trouwens wel meer van dat soort filmpjes gezien, volgens mij zijn er echt veel staged want het klopt gewoon niet soms. Doen ze bv een race over 4 ronden, europeese sportwagens rijden de hele tijd vooraan en opeens vliegen al die jappenbakken er voorbij zonder moeite. Das gewoon bull, ze rijden er voorbij alsof ze stilstaan, gaat nergens over en ook niet erg realistisch vooral omdat er soms ook standaard mercedesen bijzitten die opeens zomaar sneller zijn dan Ferrari 360's of F430'squote:Op donderdag 27 april 2006 22:38 schreef ThaFreak het volgende:
Mines skyline GTR
http://videos.streetfire.(...)DD8-FFCABFECCC4A.htm
hoe hij de porsche (raceversie) en de F40 vernederdhij vliegt door de versnellingen gewoon
![]()
en let eens op hoe weinig correcties bestuurder moet maken![]()
quote:Engine:
JUN 2.7 Strokerkit built, tuned and mapped by GT-ART
? JUN fully balanced and counterweight crankshaft, black coated
? JUN/Cosworth super forged aluminium pistons
? JUN super connecting rods double shot pining
? Engine displacement: 2700cc
? NGK platinum iridium sparkplugs
? Compression ratio: --- undisclosed specs ---
? Bore x Stroke: 87.0mm x 75.7mm
HKS Special turbokit (Oil & watercooled)
2.5Bar continous pressure capability
HKS top mounted tubular manifold
HKS GT external wastegate
HKS Downpipe
GT-ART ported and polished headwork
GT-ART blueprinted engine (flywheel, pulleys etc.)
GT-ART dual pipe fuel system
GT-ART fuel swirlpot
GT-ART special big capacity aluminium radiator JUN Single throttlebody surgetank (inlet plenum)
GT-ART Custom made fuels delivery parts
JUN/GT-ART high lift camshafts: ---undisclosed specs ---
JUN racing valve springs
JUN Titanium valve retainers
JUN race valve guides
JUN big capacity oil pump
TRUST big capacity oil sump
TRUST monster intercooler
HKS fuel rail 11mm
HKS 6 x 1000cc fuel injectors
HKS in-tank fuel pump
HKS 1.2mm ?drag? steel head gasket
HKS oil cooler
HKS ATI crank superdamper kit
HKS complete engine pulley kit
HKS Hiper Silence Exhaust
HKS F-con V pro ECU, MAP sensors
HKS EGT gauge
HKS Twin Power Ignition Amplifier withuprated coils
BLITZ dual boostcontroler
BLITZ 2x SSQV blowoff valves
TOMEI adjustable aluminium cam pulleys
NISMO N1 water pump
NISMO engine bearings
NISMO Shortshifter
HKS ETC Torque Split Controler
BOSCH 044 external fuel pumps x2
ATS Triple plate steel enforced carbon fibre clutch 1000Bhp+
AEM wideband lambda gauge
STACK water/oil/temp/pressure sensors
Chassis:
? AP Racing 6-pot Big Brake kit
? FERRODO DS2500 brakepads
? CUSCO swingarms
? TEIN racing coilovers
? BLITZ Technospeed Z1 19? 10.5J rims
? GTR strutbars front and rear
? BRIDGESTONE Potenza S03 265 19? tyres
? NISMO Bodykit
? HID XENON headlights
Interior:
? STACK 8130 digital racing dashboard white face/bluelit and 11K rpm
? STACK carbon fibre dashpanel
? KENWOOD touchscreen radio/dvd/SATNAV system
? TRUST gearknob
? Clifford Avantguard 5 alarmsystem
Rekening houden met circuit kwaliteitquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:36 schreef Kill_em_all het volgende:
hehe dat is toch wel even een stukje goedkoper dan een veyron of ultima gtr kwa acceleratie. Maar na hoeveel km pleurt dat ding uit elkaar?
Dat is de kunst van het onderhouden van een auto. Veel vermogen = meer slijtage = meer onderhoud, iets waar je niet onderuit komt, maakt niet uit welk automerk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:36 schreef Kill_em_all het volgende:
hehe dat is toch wel even een stukje goedkoper dan een veyron of ultima gtr kwa acceleratie. Maar na hoeveel km pleurt dat ding uit elkaar?
daar ben ik blij om!quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:10 schreef StefanP het volgende:
[..]
Je hebt echt geen flauw benul waar je over praat.
3 x in de maand een ritje ? tis een leuk kunstje (nou dat ook al niet meer) van hoeveel pk ze erin weten te proppen maar dit is alleen leuk als je het niet erg vin je blok vaak moet repareren omdat je hem gewoon kapot rijdt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:03 schreef SuizzeJonnais het volgende:
Het blok van de bovenstaande Skyline (van Andy Barnes) is ook door GT-aRt opgefokt.
Hoe het zit met de betrouwbaarheid, daar weet ik het fijne niet van, maar ik weet wel dat-ie al ruim 2 jaar rondrijdt met de huidige specs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |