abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 oktober 2006 @ 20:22:12 #151
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_42963683
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Precies, die vorige motor was "teruggetuned" naar 280 pk, dat zal met die nieuwe motor dus wel anders zijn.
Al zullen er ongetwijfeld weer van die maloten zijn die er 800+ pk uit weten te peuren. .
Ik denk eerder dat er maloten zijn die een RB26 in de nieuwe GT-R stoppen
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_42972590
De Z-Tune is de vetste factory build skyline die ik ken
ik zou een moord doen om daar ff in te mogen rijden.
t is gewoon het toppunt van tunen, alles is gewoon perfect aan die bak, en bij is vrijwel net zo betrouwbaar als de standaard gtr.

Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_42976853
quote:
Op woensdag 19 april 2006 10:50 schreef Hugster het volgende:
Het argument dat iedereen die niet echt iets met auto's heeft zo straal langs je R34 GT-R loopt als hij ergens op de stoep staat klopt toch niet helemaal?
Ik snap dat echt niet hoor

Die mensen zijn er?
Al geef je een aap nog zo'n mooie ring, het blijft een lelijk ding.

Feit is gewoon dat hoeveel dat ding ook mag kosten, of hoe snel die ook is, het gewoon een Nissan blijft, een merk dat iedereen kan rijden. Het is een auto die totaal niet tot de verbeelding van mensen spreekt, mede ook door dat lompe uiterlijk.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:15:46 #154
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_42977741
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 09:29 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Al geef je een aap nog zo'n mooie ring, het blijft een lelijk ding.

Feit is gewoon dat hoeveel dat ding ook mag kosten, of hoe snel die ook is, het gewoon een Nissan blijft, een merk dat iedereen kan rijden. Het is een auto die totaal niet tot de verbeelding van mensen spreekt, mede ook door dat lompe uiterlijk.
Tsja, ik vind de Skyline R34 toch een van de mooiere auto's die er zijn. Ligt er natuurlijk net aan wat je smaak is. Ik heb sowieso een voorkeur voor sedanvormige coupé's. Dat er Nissan op staat vind ik niet echt een probleem. Mazda RX-8 is ook een bruut ding. En daar staat ook Mazda op. De 'merken die iedereen kan rijden' proberen juist om nog meer mensen te trekken, door een speciale auto te maken. Bij opel straks de GT, bij mazda de RX-8, bij niissan de 350z en over een poosje dus de Skyline.
Het maakt mij echt niet uit of er nou nissan of corvette opstaat, als het maar lekker rijdt en goede prestaties heeft.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_42977968
Het was meer als reactie op die post dat een skyline niet echt aandacht trekt, dat is imo niet vreemd want het ding ziet er niet uit en er staat nissan op dus iemand die er niet echt iets van weet zal daar niet van opkijken terwijl merken als porsche en Ferrari dat wel hebben gewoon omdat die auto's er opvallend uitzien en iedereen die merken wel kent door hun exclusiviteit.
quote:
Op donderdag 27 april 2006 22:38 schreef ThaFreak het volgende:
Mines skyline GTR
http://videos.streetfire.(...)DD8-FFCABFECCC4A.htm
hoe hij de porsche (raceversie) en de F40 vernederd hij vliegt door de versnellingen gewoon
en let eens op hoe weinig correcties bestuurder moet maken
Nee spannend, het winnen van een 25 jaar oude sportwagen als de f40... Heb trouwens wel meer van dat soort filmpjes gezien, volgens mij zijn er echt veel staged want het klopt gewoon niet soms. Doen ze bv een race over 4 ronden, europeese sportwagens rijden de hele tijd vooraan en opeens vliegen al die jappenbakken er voorbij zonder moeite. Das gewoon bull, ze rijden er voorbij alsof ze stilstaan, gaat nergens over en ook niet erg realistisch vooral omdat er soms ook standaard mercedesen bijzitten die opeens zomaar sneller zijn dan Ferrari 360's of F430's
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:52:18 #156
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_42985232
filmpje niet gekeken, maar denk dat het over BM gaat....
The more debt, the better
pi_42992139
kappen met nissan/toyota....
laatste waarschuwing, rest van de berichten gaat door de schredder....

en estolan, begin een beetje moe van je te worden met dat eeuwige gezeur
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:31:35 #158
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_43012920
Een Amsterdamse:









pi_43012993
cheil! Cool dat hij die oldskool honingraat-stijl velgen eronder heeft zitten, staat goed! (die zaten ook onder mijn 205gti )
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:46:38 #160
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_43013266
Nederlandse R33 GT-R met serieuze mods. ( filmpje )



quote:
Engine:
JUN 2.7 Strokerkit built, tuned and mapped by GT-ART
? JUN fully balanced and counterweight crankshaft, black coated
? JUN/Cosworth super forged aluminium pistons
? JUN super connecting rods double shot pining
? Engine displacement: 2700cc
? NGK platinum iridium sparkplugs
? Compression ratio: --- undisclosed specs ---
? Bore x Stroke: 87.0mm x 75.7mm

HKS Special turbokit (Oil & watercooled)
2.5Bar continous pressure capability
HKS top mounted tubular manifold
HKS GT external wastegate
HKS Downpipe
GT-ART ported and polished headwork
GT-ART blueprinted engine (flywheel, pulleys etc.)
GT-ART dual pipe fuel system
GT-ART fuel swirlpot
GT-ART special big capacity aluminium radiator JUN Single throttlebody surgetank (inlet plenum)
GT-ART Custom made fuels delivery parts
JUN/GT-ART high lift camshafts: ---undisclosed specs ---
JUN racing valve springs
JUN Titanium valve retainers
JUN race valve guides
JUN big capacity oil pump
TRUST big capacity oil sump
TRUST monster intercooler
HKS fuel rail 11mm
HKS 6 x 1000cc fuel injectors
HKS in-tank fuel pump
HKS 1.2mm ?drag? steel head gasket
HKS oil cooler
HKS ATI crank superdamper kit
HKS complete engine pulley kit
HKS Hiper Silence Exhaust
HKS F-con V pro ECU, MAP sensors
HKS EGT gauge
HKS Twin Power Ignition Amplifier withuprated coils
BLITZ dual boostcontroler
BLITZ 2x SSQV blowoff valves
TOMEI adjustable aluminium cam pulleys
NISMO N1 water pump
NISMO engine bearings
NISMO Shortshifter
HKS ETC Torque Split Controler
BOSCH 044 external fuel pumps x2
ATS Triple plate steel enforced carbon fibre clutch 1000Bhp+
AEM wideband lambda gauge
STACK water/oil/temp/pressure sensors

Chassis:
? AP Racing 6-pot Big Brake kit
? FERRODO DS2500 brakepads
? CUSCO swingarms
? TEIN racing coilovers
? BLITZ Technospeed Z1 19? 10.5J rims
? GTR strutbars front and rear
? BRIDGESTONE Potenza S03 265 19? tyres
? NISMO Bodykit
? HID XENON headlights

Interior:
? STACK 8130 digital racing dashboard white face/bluelit and 11K rpm
? STACK carbon fibre dashpanel
? KENWOOD touchscreen radio/dvd/SATNAV system
? TRUST gearknob
? Clifford Avantguard 5 alarmsystem






pi_43013913
Ja van Henk Go, maarja eerst maar is Dyno!

Daarna zien of het nog wat is geworden
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:14:26 #162
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_43014012
Yep, maar het beloofd veel goeds
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:17:38 #163
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_43014095
Als ik ooit nog eens de loterij win, komt er naast de Porsche Carrera 4S en de BMW M6 ook nog wel een Nissan Skyline GT-R te staan
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 29 oktober 2006 @ 23:38:30 #164
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_43053394
zonder vermogen geen snelheid piem0l
pi_43055532
en als je 800+ pk's heb in een getuned japans/europeaans blok heb... hoeveel km denk je dan dat die mee gaat ?! beetje doelloos, kijk hoe hard ik rechtuit ken ! je net als een muscle car !

en moet je die remschijfen en remklauwen zien ! OMG ! moet je een anker uitgooien ?

[ Bericht 40% gewijzigd door X-qlusive. op 30-10-2006 01:27:10 ]
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_43059607
Uit deze post, de Skyline met in z'n huidige config 2,8 sec accerlatie naar 100km/h en theoretische topsnelheid van 368 km/h, nu te koop voor 50.000 pond. Peanuts dus.



De rechter dus
pi_43059817
hehe dat is toch wel even een stukje goedkoper dan een veyron of ultima gtr kwa acceleratie. Maar na hoeveel km pleurt dat ding uit elkaar?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  maandag 30 oktober 2006 @ 11:01:55 #168
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43060442
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 10:36 schreef Kill_em_all het volgende:
hehe dat is toch wel even een stukje goedkoper dan een veyron of ultima gtr kwa acceleratie. Maar na hoeveel km pleurt dat ding uit elkaar?
Rekening houden met circuit kwaliteit . Leuk voor een paar rondjes op circuit en voor shows.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_43061857
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 10:36 schreef Kill_em_all het volgende:
hehe dat is toch wel even een stukje goedkoper dan een veyron of ultima gtr kwa acceleratie. Maar na hoeveel km pleurt dat ding uit elkaar?
Dat is de kunst van het onderhouden van een auto. Veel vermogen = meer slijtage = meer onderhoud, iets waar je niet onderuit komt, maakt niet uit welk automerk.
pi_43062763
Dat is dus wat ik me afvroeg, hoe betrouwbaar zijn die dingen? met een porsche kan je de hele dag 200+ rijden zonder dat dat ding het merkt (lonman zijn gt2 @ 120.000km met alleen normaal service onderhoud), maar je gemiddelde Ferrari daar mag je blij mee zijn als je uberhaubt een paar honder Km zonder problemen kan rijden bij wijze van spreken.

Maar deze dingen zijn dus nog fragieler dan de gemiddelde italiaanse sportwagen?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_43062787
standaard (dus met 280pk) zullen ze net zo betrouwbaar zijn als een willekeurige nissan.
als je gaat tunen hangt het er vanaf hoe goed je tuned en hoe ver je tuned
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
  maandag 30 oktober 2006 @ 12:47:38 #172
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43062970
Alleen een zwaar opgevoerd blok lijkt me niet verstandig
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  maandag 30 oktober 2006 @ 12:51:10 #173
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_43063046
Bijvoorbeeld de R33 GT-R die op de vorige pagina ziet, volledig getuned door GT-Art zal best betrouwbaar zijn. De motor is zo grondig aangepakt en alle onderdelen die mogelijk komen te lijden onder het flink gestegen vermogen zijn vervangen voor sterkere en vaak ook snellere/betere performance onderdelen.

Gewoon goed op tijd al je vloeistoffen bijhouden en dan heb je daar een heel betrouwbare machine aan denk ik.
pi_43063352
Het blok van de bovenstaande Skyline (van Andy Barnes) is ook door GT-aRt opgefokt.

Hoe het zit met de betrouwbaarheid, daar weet ik het fijne niet van, maar ik weet wel dat-ie al ruim 2 jaar rondrijdt met de huidige specs.
pi_43063722
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 03:10 schreef StefanP het volgende:

[..]

Je hebt echt geen flauw benul waar je over praat.
daar ben ik blij om!

het rijdt misschien wel leuk maar de supra is niet egt een circuit bak je hebt niet zoveel power nodig om er mee te kunnen racen.. dit is meer ik wil sprint 'bak' doen. en hoe wil je al die pk's aan de grond krijgen ?

wel een beetje krom, zo'n grote bak met zoveel power en dan die remmerij
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:03 schreef SuizzeJonnais het volgende:
Het blok van de bovenstaande Skyline (van Andy Barnes) is ook door GT-aRt opgefokt.

Hoe het zit met de betrouwbaarheid, daar weet ik het fijne niet van, maar ik weet wel dat-ie al ruim 2 jaar rondrijdt met de huidige specs.
3 x in de maand een ritje ? tis een leuk kunstje (nou dat ook al niet meer) van hoeveel pk ze erin weten te proppen maar dit is alleen leuk als je het niet erg vin je blok vaak moet repareren omdat je hem gewoon kapot rijdt.

[ Bericht 32% gewijzigd door X-qlusive. op 30-10-2006 13:22:26 ]
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_43063867
Alle blokken gaan eens keer kapot. Het blijft dan ook verassend dat GT-R's, die continu voor circuitrijden gebruikt worden, nog steeds prima presteren.

En om even Kill_em_all's vraag te beantwoorden: bij mijn weten hebben er ook GT-R's van 700 pk's en 800 pk's continu 200mph + gereden na lange testrits op circuit (waaronder de Nürburgring). Ze hielden heus wel wat langer uit dan 100 kms

DS4, heet je toevallig ook Devils_Son?
pi_43063960
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:20 schreef SuizzeJonnais het volgende:
Alle blokken gaan eens keer kapot. Het blijft dan ook verassend dat GT-R's, die continu voor circuitrijden gebruikt worden, nog steeds prima presteren.

En om even Kill_em_all's vraag te beantwoorden: bij mijn weten hebben er ook GT-R's van 700 pk's en 800 pk's continu 200mph + gereden na lange testrits op circuit (waaronder de Nürburgring). Ze hielden heus wel wat langer uit dan 100 kms

DS4, heet je toevallig ook Devils_Son?
jah het is geen funny car !

je snapt heus wel wat ik ermee bedoelde.....
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_43064041
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:23 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

jah het is geen funny car !

je snapt heus wel wat ik ermee bedoelde.....
Ja, dus

Ik snap de commotie dat je maakt niet zo.
pi_43064063
het is logisch dat een getunede auto het niet lang uithoud, iedereen die denkt dat je een 500+ pk auto kunt gebruiken als alledaags boodschappenautotje die begrijpt duidelijk niets van autotechniek.
de enige flink getunede skyline die echt als een alledaagse auto te gebruiken is is de Z-Tune van Nismo, die heeft kwaliteit onderdelen en is tot in het uiterste afgesteld en geoptimaliseerd, de turbo's zijn van hoge kwaliteit en bijvoorbeeld de nok-assen zijn geheel opnieuw ontworpen om slijtage tegen te gaan bij zulk vermogen.

de reden dat bijvoorbeeld een Bugatti Veyron zo duur is is omdat er zo veel onderzoek en ontwikkelingskosten aan vooraf zijn gegaan om er een betrouwbare auto van te maken, ja iedere banaan kan een auto met meer dan 1000 pk bouwen, maar niet eentje die achter elkaar 4000 km kan rijden en dan nog geen problemen vertoond.
daar zit het grote verschil.
Een Veyron kan je dagelijks mee over de autobahn cruizen met 300 km/h op en neer naar je werk om zo maar wat te noemen, moet je met een opgefokte amerikaan of japanner niet proberen, dat houd ie niet lang uit...
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:37:31 #180
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_43064347
Je wilt zeggen dat de HKS onderdelen in die Gt-Art Skylines slechter zijn dan die van Nismo?
pi_43066754
logisch nadenken is ook een vak

het gaat niet over de onderdelen zelf, maar de afstelling tussen verschillende onderdelen, het accuraat berekenen hoeveel een onderdeel te verwerken krijgt, het afstellen van het geheel, en ja, een onderdeel dat voor een specifieke configuratie is ontworpen zal altijd beter presteren dan een standaard onderdeel, en in dit geval zijn de turbo's die op de Z-tune zitten zeker beter dan de HKS/GT-Art turbo's, deze komen direct van de R34 die de mee reed in de lemans 24 uursrace, kwalitatief betere turbo's dan een standaard opfok setje van HKS.
ieder onderdeel van de Z-Tune is zeer goed afgesteld op de rest van de wagen, geen fancy shit, gewoon puur en alleen efficiëntie, losse onderdelen van Nismo, HKS en welk ander merk dan ook zal weinig verschil tussen zitten, maar het is net als met koken, de slager kan heerlijk vlees hebben, maar het is pas echt lekker als het goed is bereid.
zo dus ook met de Z-Tune, Nismo heeft gewoon een groter budget, ze hebben meer test mogelijkheden, en kunnen dus een veel beter afgesteld apparaat maken. Het gaat niet om topvermogen, het gaat om wat het beste samen werkt.
kijk naar de JGTC, die wagens hebben max 500 pk maar de gemiddelde 500 pk skyline of supra of wat dan ook houd die wagens niet bij, het is niet alleen vermogen, er komt veel meer kijken bij een goede auto
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_43068761
tvp
pi_43069010
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:20 schreef SuizzeJonnais het volgende:
Alle blokken gaan eens keer kapot. Het blijft dan ook verassend dat GT-R's, die continu voor circuitrijden gebruikt worden, nog steeds prima presteren.

En om even Kill_em_all's vraag te beantwoorden: bij mijn weten hebben er ook GT-R's van 700 pk's en 800 pk's continu 200mph + gereden na lange testrits op circuit (waaronder de Nürburgring). Ze hielden heus wel wat langer uit dan 100 kms

DS4, heet je toevallig ook Devils_Son?
Ja oke maar in kilometers? eenmalig een paar honder kilometer hard rijden kan iedere sportwagen wel, maar hoe zit het als je zo duizenden kilometers wil rijden? als sportwagens van honderduizenden euro's dat al niet kunnen, hoe kan een wagen van 50.000 dat dan?
quote:
het is logisch dat een getunede auto het niet lang uithoud, iedereen die denkt dat je een 500+ pk auto kunt gebruiken als alledaags boodschappenautotje die begrijpt duidelijk niets van autotechniek.
Audio RS6+ ! de nieuwe krijgt zelfs tussen de 520 en 550pk en die dingen zijn volgens mij niet stuk te krijgen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Kill_em_all op 30-10-2006 16:00:14 ]
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_43069386
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 15:54 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Ja oke maar in kilometers? eenmalig een paar honder kilometer hard rijden kan iedere sportwagen wel, maar hoe zit het als je zo duizenden kilometers wil rijden? als sportwagens van honderduizenden euro's dat al niet kunnen, hoe kan een wagen van 50.000 dat dan?
[..]

Audio RS6+ ! de nieuwe krijgt zelfs tussen de 520 en 550pk en die dingen zijn volgens mij niet stuk te krijgen.
Hij heeft het over de getunede versies, suffe.

Overigens heeft de bestaande Audi RS6 een 4.2 liter V8 met 2 Bi-turbo's. Dan is 500 pk's wel beetje matig.
pi_43069511
Ja nou? op de vorige pagina stond een getunde skyline voor 50.000.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_43069551
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:05 schreef SuizzeJonnais het volgende:

[..]

Hij heeft het over de getunede versies, suffe.

Overigens heeft de bestaande Audi RS6 een 4.2 liter V8 met 2 Bi-turbo's. Dan is 500 pk's wel beetje matig.
2 bi-turbo's nogwel? Ik wist niet dat ze dr 4 turbo's op hebben zitten
pi_43069686
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:20 schreef SuizzeJonnais het volgende:

DS4, heet je toevallig ook Devils_Son?
Ik heb maar één nick op Fok. Ruim voldoende lijkt mij.

Hoezo?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_43072540
Lieve Estolan, kun je je verhalen over Supra alsjeblieft verplaatsen naar Supra-topic, in plaats van dit topic te bestoken met je gevraag om erkenning van Supra's. Gewoon opk*nkeren dus.

En Devilsson, jou kende ik toch van de ter ziele gegane Tuf Tuf Club? Iedereen WEER foto's/specs van Skylines posten, graag. Ik heb trouwens ooit meegereden in een Ferarri 360 Modena, was wel leuk. En daarmee was alles ook mee gezegd. Totdat ik een keer in Fili's Skyline mocht rijden.

Die auto was totaal anders, het was pure senatie, een wereldvreemde maar toch een herkenbare karakter, met sympathie. Die Ferrari vond ik daarna matig. Sindsien ben ik fan van Skylines geworden. :Ik kan het niet uitleggen, dat moet je gewoon beleven en voelen.
pi_43073026
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:36 schreef SuizzeJonnais het volgende:

En Devilsson, jou kende ik toch van de ter ziele gegane Tuf Tuf Club?
De TTC ken ik op zich wel. Maar ik kan mij echt werkelijk niet herinneren dat ik daar ooit een SuizzeJonnais heb gezien... Het is ook wel een tijdje terug, nietwaar?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_43074470
Rofl @ discussie tussen Skyline en Supra.

Beide apparaten horen tot de top van de Japanse supercars...

De Skyline is wel SUPER geil, veel geiler dan een Supra IMHO.NL.

Iemand die ik ken heeft een blauwe Skyline met +-500/600 pk ofzo, super geil ding, er is niks verbouwd aan het exterieur, interieur is heel veel nismo zooi volgens mij (tellers enzo).
pi_43076238
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:27 schreef MrSkyline het volgende:
het is logisch dat een getunede auto het niet lang uithoud, iedereen die denkt dat je een 500+ pk auto kunt gebruiken als alledaags boodschappenautotje die begrijpt duidelijk niets van autotechniek.
Ik ken volop auto's met 700pk die als daily driver gebruikt worden Vipers, vettes, supras (oh jee, nu krijg ik met iedereen ruzie omdat ik dat woord hier noem). Er zullen vast ook wel skylines zijn die zo gebruikt worden, maar dat type zie je niet in de VS dus dat moet je aan een Engelsman of Japanner vragen.

In NL wordt een golf GTI met 100pk al als "snel" gezien, dus is het moeilijk om voor te stellen dat een auto met 700pk betrouwbaar en dagelijks te gebruiken is. Toch is dat zo Niet alle auto's met 700pk natuurlijk, maar ze zijn er weldegelijk.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_43076328
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:17 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ik ken volop auto's met 700pk die als daily driver gebruikt worden Vipers, vettes, supras (oh jee, nu krijg ik met iedereen ruzie omdat ik dat woord hier noem). Er zullen vast ook wel skylines zijn die zo gebruikt worden, maar dat type zie je niet in de VS dus dat moet je aan een Engelsman of Japanner vragen.

In NL wordt een golf GTI met 100pk al als "snel" gezien, dus is het moeilijk om voor te stellen dat een auto met 700pk betrouwbaar en dagelijks te gebruiken is. Toch is dat zo Niet alle auto's met 700pk natuurlijk, maar ze zijn er weldegelijk.
Als ik elke dag vol met dat 700 pk ga rijden dan kan je de drijfstangen van zo een ding als oorbellen gebruiken.

Een gewone Gti achtig ding gaat zeker langer mee.
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:41:45 #193
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_43077176
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:19 schreef yup het volgende:

[..]

Als ik elke dag vol met dat 700 pk ga rijden dan kan je de drijfstangen van zo een ding als oorbellen gebruiken.
ja jij ja

dat is dus de reden waarom ik niemand in mjin auto laat rijden.
even vol trappen met een auto met veel pk's. no way.

je moet je verstand gebruiken als je met zoveel pk's rijd, en zeker als het een flink gemodde machine betreft.
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:44:20 #194
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_43077267
en als ik estolan hoor blaten dan schaam ik me soms gewoon dat ik in een supra rijd
pi_43081846
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_43082118
quote:
Die auto was totaal anders, het was pure senatie, een wereldvreemde maar toch een herkenbare karakter, met sympathie. Die Ferrari vond ik daarna matig.
Tuuuuurlijk jongen misschien dat de bestuurder van de 360 als een mietje reed maar zo'n beetje iedereen die er verstand van heeft vind de 360 een geweldige auto, als die skyline echt zoveel beter was, waarom hoor je daar niemand over dan?
quote:
Remmen en wegligging van Ferrari kwam pas bij de 360 op een acceptabel niveau.
ja, sportwagen fabrikant nummer 1 weet pas sinds een paar jaar hoe ze een wagen met goede wegligging en remmen maken zo'n beetje alle oude Ferrari's daarvan word gezegd (dat ze voor hun tijd) heel goede wegliggen en remmen hadden en meer recent ook nog de 355.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_43082719
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:27 schreef Kill_em_all het volgende:
zo'n beetje alle oude Ferrari's daarvan word gezegd (dat ze voor hun tijd) heel goede wegliggen en remmen hadden en meer recent ook nog de 355.
Onjuist. Maar als jij even een hotmailadres ofzo achterlaat, dan krijg je van mij ten bewijze een mooie scan van een test waaruit blijkt hoe "goed" Ferrari vroeger presteerde.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_43085352
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:41 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

ja jij ja

dat is dus de reden waarom ik niemand in mjin auto laat rijden.
even vol trappen met een auto met veel pk's. no way.

je moet je verstand gebruiken als je met zoveel pk's rijd, en zeker als het een flink gemodde machine betreft.
Niet ik ja, als je zo een auto gebruikt waar hij voor bedoelt is, gaat ie in no time kapot... Ik heb het over mechanische motorschade en niet effe de auto dwars in een vangrailing parkeren.

Dat is anders dan met GTi achtige apparaten... Als je ze gewoon goed onderhoud kan je knallen wat je wilt maar er gaat niks stuk, of je moet pech hebben (of veel met koude motor scheuren).

En laat ik het niet over de verkorte onderhoudsintervallen hebben.
pi_43085412
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 17:31 schreef Hugster het volgende:
Een Amsterdamse:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dit de auto van die gast die ik ken. Velgen kloppen, uitlaat klopt, bumpers weet ik niet zeker, nismo sticker klopt etc.

Heb je ook interieur piccies enzo?

En wanneer is dit geschoten? Waar zijn de kentekenplaten?

Auto is opgehaald vanuit Utrecht als het goed is. Apparaat is overigens nu in Turkije, eigenaar is effe op vakantie met zo een auto gegaan
pi_43086601
Hoeveel skylines zijn er in inmiddels in NL? Ik geloof dat er aardig wat zijn bijgekomen, of niet?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:12:37 #201
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_43087159
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:29 schreef yup het volgende:

[..]

Niet ik ja, als je zo een auto gebruikt waar hij voor bedoelt is, gaat ie in no time kapot... Ik heb het over mechanische motorschade en niet effe de auto dwars in een vangrailing parkeren.

Dat is anders dan met GTi achtige apparaten... Als je ze gewoon goed onderhoud kan je knallen wat je wilt maar er gaat niks stuk, of je moet pech hebben (of veel met koude motor scheuren).

En laat ik het niet over de verkorte onderhoudsintervallen hebben.
gti achtigen zijn slome bakken.
precies wat stefanp zegt. hier in NL vind iedereen de gti een ultiem snelle auto.
terwijl ik er gewoon rondjes omheen rijd
pi_43088549
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:12 schreef Tjabbo het volgende:
gti achtigen zijn slome bakken.
precies wat stefanp zegt. hier in NL vind iedereen de gti een ultiem snelle auto.
terwijl ik er gewoon rondjes omheen rijd
Nou, nou, "iedereen" vind ik weer een wat groot woord.
Volgens mij zijn er zat mensen die, pak em beet, een M6 op hun waarde weten te schatten.
Bovendien rijden de tegenwoordige diesels ook rondjes om de gemiddelde GTI.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:24:33 #203
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_43089747
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:31 schreef yup het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dit de auto van die gast die ik ken. Velgen kloppen, uitlaat klopt, bumpers weet ik niet zeker, nismo sticker klopt etc.

Heb je ook interieur piccies enzo?

En wanneer is dit geschoten? Waar zijn de kentekenplaten?

Auto is opgehaald vanuit Utrecht als het goed is. Apparaat is overigens nu in Turkije, eigenaar is effe op vakantie met zo een auto gegaan
Dit is die van Bulent ja.

En opgehaald uit Maarssen (bij Utrecht).
pi_43090727
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:12 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

gti achtigen zijn slome bakken.
precies wat stefanp zegt. hier in NL vind iedereen de gti een ultiem snelle auto.
terwijl ik er gewoon rondjes omheen rijd
Een beetje sportbrommer, en ik bedoel dus geen 1000 maar een 600cc, maakt gehakt van jou auto. Dat betekent niet dat het ding langzaam is
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nou, nou, "iedereen" vind ik weer een wat groot woord.
Volgens mij zijn er zat mensen die, pak em beet, een M6 op hun waarde weten te schatten.
Bovendien rijden de tegenwoordige diesels ook rondjes om de gemiddelde GTI.
Domme uitspraak, een beetje GTi heeft tegenwoordig al meer dan 200 pk, volgens mij heeft geen enkele vergelijkbare diesel dat... Een Astra GTC heeft 240 pk, nou knappe diesel die dat bijhoud...
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 00:24 schreef Hugster het volgende:

[..]

Dit is die van Bulent ja.

En opgehaald uit Maarssen (bij Utrecht).
Yep, dat is de persoon. Was overigens Subaru freak forever... Totdat ie in een Skyline stapte, nou toen was het z.s.m. bye bye pimppreza
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 08:12:28 #205
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_43092815
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nou, nou, "iedereen" vind ik weer een wat groot woord.
Volgens mij zijn er zat mensen die, pak em beet, een M6 op hun waarde weten te schatten.
Bovendien rijden de tegenwoordige diesels ook rondjes om de gemiddelde GTI.
jeah maar de M6 staat niet bij de gemiddelde petjefiguur bij de mac.
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 01:13 schreef yup het volgende:

[..]

Een beetje sportbrommer, en ik bedoel dus geen 1000 maar een 600cc, maakt gehakt van jou auto. Dat betekent niet dat het ding langzaam is
Geen appels en peren vergelijken yup.
pi_43093233
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Onjuist. Maar als jij even een hotmailadres ofzo achterlaat, dan krijg je van mij ten bewijze een mooie scan van een test waaruit blijkt hoe "goed" Ferrari vroeger presteerde.
Tja de meeste oude Ferrari's hadden zo'n beetje hetzelfde model voor racen en straat. Die racewagens hebben door de jaren heen toch behoorlijk wat gewonnen dus schijnbaar waren ze toch beter dan wat er veder te krijgen was in die tijd.

En als je zo'n mooie scan heb dan upload je die toch even op inet? kan iedereen ervan genieten. Neem aan dat er wel meer mensen in geinterreseerd zijn.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_43093425
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 08:49 schreef Kill_em_all het volgende:

Tja de meeste oude Ferrari's hadden zo'n beetje hetzelfde model voor racen en straat. Die racewagens hebben door de jaren heen toch behoorlijk wat gewonnen dus schijnbaar waren ze toch beter dan wat er veder te krijgen was in die tijd.
Jij gelooft toch hopelijk niet dat een straatauto werkelijk met raceremmen rondrijdt? Zou een mooie boel zijn, die remmen werken nl. pas echt goed als ze warm zijn. Totaal ongeschikt voor straatgebruik.

Maar overigens ben jij nu kennelijk aan het praten over echt oude modellen, terwijl we in het jaar 1993 waren beland in de discussie. Wel opletten...
quote:
En als je zo'n mooie scan heb dan upload je die toch even op inet? kan iedereen ervan genieten. Neem aan dat er wel meer mensen in geinterreseerd zijn.
Dan pleur jij hem toch op internet? Het is heel simpel: ik bied aan het bewijs te leveren, jij wil dat niet. Prima, maar hou dan niet eigenwijs vast aan je standpunt, welke dus aantoonbaar onjuist is.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:08:59 #208
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43093476
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jij gelooft toch hopelijk niet dat een straatauto werkelijk met raceremmen rondrijdt? Zou een mooie boel zijn, die remmen werken nl. pas echt goed als ze warm zijn. Totaal ongeschikt voor straatgebruik.

Maar overigens ben jij nu kennelijk aan het praten over echt oude modellen, terwijl we in het jaar 1993 waren beland in de discussie. Wel opletten...
[..]

Dan pleur jij hem toch op internet? Het is heel simpel: ik bied aan het bewijs te leveren, jij wil dat niet. Prima, maar hou dan niet eigenwijs vast aan je standpunt, welke dus aantoonbaar onjuist is.
Nu weer terug naar de skyline
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:11:38 #209
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43093500
Is de Infinity G35 trouwens onderhuids geen Skyline?



Allebei Nissan uiteraard, en de nieuwe Skyline vind ik verdacht veel op de G35 lijken.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_43093772
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:11 schreef Maikalo het volgende:
Is de Infinity G35 trouwens onderhuids geen Skyline?
Zelfde basis voor zover ik weet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_43094177
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jij gelooft toch hopelijk niet dat een straatauto werkelijk met raceremmen rondrijdt? Zou een mooie boel zijn, die remmen werken nl. pas echt goed als ze warm zijn. Totaal ongeschikt voor straatgebruik.

Maar overigens ben jij nu kennelijk aan het praten over echt oude modellen, terwijl we in het jaar 1993 waren beland in de discussie. Wel opletten...
[..]

Dan pleur jij hem toch op internet? Het is heel simpel: ik bied aan het bewijs te leveren, jij wil dat niet. Prima, maar hou dan niet eigenwijs vast aan je standpunt, welke dus aantoonbaar onjuist is.
Nee jij had het erover dat Ferrari pas sinds de 360 hun handeling en remmen in orde had. Ik zeg dat Ferrari dat schijnbaar al sinds hun begindagen had aangezien ze toen al racewagens hadden die veel wonnen, en ja die race modellen die vroeger werden gebruikt werden in bijna dezelfde vorm verkocht als straat model (je kon gewoon een straat model kopen en daarmee le mans gaan rijden, de wagen waren in princiepe hetzelfde).

Hoeveel moeite is het online zetten van het plaatje nou? moet ik hier eerst weer een mail adres neerzetten en een lading spam inkasseren terwijl jij het in 30 seconden online kan zetten. En ik zeg toch nergens dat ik het niet wil hebben?wil het juist graag zien.

http://xs.to/

Snel en gratis.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_43094680
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 08:12 schreef Tjabbo het volgende:
jeah maar de M6 staat niet bij de gemiddelde petjefiguur bij de mac.
Dat heeft ook met de autoprijzen te maken, dunkt me.

In de States krijg je bij een oversized pak koekjes al zo ongeveer een Supra.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:16:01 #213
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43094732
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dat heeft ook met de autoprijzen te maken, dunkt me.

In de States krijg je bij een oversized pak koekjes al zo ongeveer een Supra.
Daar rijden er ook niet onverstandig veel van rond ofzo hè?
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:25:00 #214
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43094908




Zoek de verschillen
quote:
Infiniti, Nissan’s luxe divisie, presenteerde in Los Angeles en Detroit al zijn nieuwe G35, een limousine gebaseerd op de nieuwe Skyline.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_43095248


Ik vind hem mooier dan de nieuwe GT-R.

Trouwens, de skyline zoals je 'm betitelt, is GEEN Skyline, het heet Nissan GT-R. De laatste Skyline GT-R is de R34, de laatste Skyline is de G35.
pi_43095293
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dat heeft ook met de autoprijzen te maken, dunkt me.

In de States krijg je bij een oversized pak koekjes al zo ongeveer een Supra.
Inderdaad, als ik in Amerika zou wonen, dan had ik allang een Supra gehad ofzo! Ik rij een 205 GTi omdat het een een snel sportief autootje is, en niet omdat ik denk dat het een supersportwagen is.
Nederland is gewoon erg duur, dus dat maakt een supra rijden voor de meesten vrijwel onmogenlijk.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:53:23 #217
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_43095497
De G35 is meer de GT versie van de 350Z
VQ35 blok en RWD.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:57:57 #218
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43095596
Aniehoe de G35 is ook mooi . Maar de R34 blijft de mooiste
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_43095636
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:48 schreef Kill_em_all het volgende:

Nee jij had het erover dat Ferrari pas sinds de 360 hun handeling en remmen in orde had. Ik zeg dat Ferrari dat schijnbaar al sinds hun begindagen had aangezien ze toen al racewagens hadden die veel wonnen, en ja die race modellen die vroeger werden gebruikt werden in bijna dezelfde vorm verkocht als straat model (je kon gewoon een straat model kopen en daarmee le mans gaan rijden, de wagen waren in princiepe hetzelfde).
Ook indertijd werden bepaalde onderdelen vervangen indien er geraced moest worden (en dan met name op het gebied van wegligging en remmerij. En naar huidige maatstaven was de wegligging van een racer in de jaren 60 niet veel soeps. Hoe dan ook: de discussie begon over de kwaliteit van de remmen in 1993, dus is het totaal onzinnig om dan verder terug te gaan in de tijd.
quote:
Hoeveel moeite is het online zetten van het plaatje nou?
http://xs108.xs.to/xs108/06442/CarandDriver1.jpg

http://xs108.xs.to/xs108/06442/caranddriver2.jpg
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_43096007
Het hele punt van 1993 heb ik gemist ben ik bang want ik dacht we het over alles voor de 360 hadden. Op google staat trouwens een programma van een uur waarin een shitload aan klassieke Ferrari's word gereden en daar word ook gezegd dat de oude modellen voor de racerij in die staat ook als roadmodel werden verkocht, pas later toen racen wat meer professioneel werd zijn het echt aparte modellen geworden.

Wat betreft de scans, sinds wanneer is 1 auto representatief voor alles wat een merk heeft gespresteerd? dus alleen omdat die wagen niet al te best is is elk model van daarvoor ook niet goed?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_43096018
quote:
Sorry hoor, maar wat valt er uit deze plaatjes af te leiden?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_43101967
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:15 schreef Kill_em_all het volgende:
Het hele punt van 1993 heb ik gemist ben ik bang want ik dacht we het over alles voor de 360 hadden. Op google staat trouwens een programma van een uur waarin een shitload aan klassieke Ferrari's word gereden en daar word ook gezegd dat de oude modellen voor de racerij in die staat ook als roadmodel werden verkocht, pas later toen racen wat meer professioneel werd zijn het echt aparte modellen geworden.
In beginsel waren het vaak wel dezelfde modellen, maar niet 1:1 overgenomen. Er waren weldegelijk bepaalde wijzigingen. Beetje vergelijkbaar met de 911 GT3 RS tov de 911 Cup. Verreweg dezelfde auto, maar toch net niet.
quote:
Wat betreft de scans, sinds wanneer is 1 auto representatief voor alles wat een merk heeft gespresteerd? dus alleen omdat die wagen niet al te best is is elk model van daarvoor ook niet goed?
Zo lust ik er nog een. Ik kan wel alle tests die ik heb liggen inscannen... Overigens, als je goed leest, dan zie je dat de auteur gewag maakt van het feit dat deze Ferrari beter is dan de voorgaande modellen, maar nog steeds vrij kut.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_43102332
Misschien is die reviewer wel kut want er zijn ook zat voorbeelden te vinden waarin word gezegd dat het wel goede autos zijn (zoals dus die serie op google met een f1 coureur die al die oude Ferrari's test, zal vast niet liegen over de prestaties aangezien die het ook met oa Aston martin heeft gedaan).

Hoe kan het nou dat Ferrari het sportwagen merk is sinds jaar en dag als ze pas de laatste paar jaar fatsoenlijke auto's afleveren? als ze echt allemaal zo kut zouden zijn als jij beweert had Ferrari nooit zo groot geworden.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_43104170
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 15:05 schreef Kill_em_all het volgende:
Misschien is die reviewer wel kut want er zijn ook zat voorbeelden te vinden waarin word gezegd dat het wel goede autos zijn (zoals dus die serie op google met een f1 coureur die al die oude Ferrari's test, zal vast niet liegen over de prestaties aangezien die het ook met oa Aston martin heeft gedaan).

Hoe kan het nou dat Ferrari het sportwagen merk is sinds jaar en dag als ze pas de laatste paar jaar fatsoenlijke auto's afleveren? als ze echt allemaal zo kut zouden zijn als jij beweert had Ferrari nooit zo groot geworden.
Waarom denk je dat indertijd Kroymans standaard alle Ferrari's voorzag van onderstelwijzigingen? Toch niet omdat het af-fabriek zo geweldig was?

Ferrari verkoopt op basis van uiterlijk. Het is een proletenbak. Het zal de gemiddelde Ferrari-eigenaar jeuken of zijn auto makkelijk rijdt, hij wil gewoon in die auto gezien worden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_43105233
Er worden toch anders zat Ferrari's verkocht juist om hun prestaties. Dat ze om hun uiterlijk verkopen lijkt me sterk aangezien de meeste Ferrari's toch niet echt mooi genoemd kunnen worden. Ze hebben een speciaal soort uitstraling, maar mooi zou ik ze niet willen noemen. Ik vind de F40 er geweldig uitzien, maar ik zo nooit het woord mooi willen gebruiken want dat is ie niet.

En wat noem jij trouwens indertijd? jaren 50? jaren 80? etc?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')