Is ze slagerquote:Op donderdag 20 april 2006 20:12 schreef Tain het volgende:
mijn vriendin heeft d'r nagel eraf gesneden op d'r werk![]()
AUWquote:
Ja vertel dan wat meer man !quote:
ze heeft een stukje afgesneden van d'r linker wijsvinger, stukje beginnend bij de nagel en dan naar voren, dus d'r vinger is zeg maar een stuk platter dan normaal. Oh en het stuk wat afgesneden was is heel slim weggegooidquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:43 schreef Tain het volgende:
[..]
ze heeft een stukje afgesneden van d'r linker wijsvinger, stukje beginnend bij de nagel en dan naar voren, dus d'r vinger is zeg maar een stuk platter dan normaal. Oh en het stuk wat afgesneden was is heel slim weggegooid
Krijg je er toch niet meer aanquote:Op donderdag 20 april 2006 20:43 schreef Tain het volgende:
[..]
ze heeft een stukje afgesneden van d'r linker wijsvinger, stukje beginnend bij de nagel en dan naar voren, dus d'r vinger is zeg maar een stuk platter dan normaal. Oh en het stuk wat afgesneden was is heel slim weggegooid
Hooooly shiiiiittttquote:Op donderdag 20 april 2006 19:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Deze dan ................
http://www.vidilife.com/index.cfm?f=media.play&vchrMediaProgramIDCryp=B403F9F3-494C-4243-A565-0&action=1
eehhh over tuin gesprokenquote:
Laminaat leggen...vreselijk saai werk...maar als het af is oogt het wel prachtig!quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:28 schreef mr_Brown het volgende:
goejesmorgensgisteren laminaat gelegd op de zolder
vanavond beginnen aan de slaapkamers
nog 1 week en dan moeten we uit de flat
![]()
zoooooooooooooooooooooooooo saai iddquote:Op vrijdag 21 april 2006 07:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Laminaat leggen...vreselijk saai werk...maar als het af is oogt het wel prachtig!
jammieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ik hou van je Gijsquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jammieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
ja jammer hè lul!quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:09 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik hou van je Gijs![]()
Jammer om te zien dat het allemaal goed gaat met klussen en dat het mooi wordt
of nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja jammer hè lul!we komen alleen een beetje in tijd nood
as dinsdag komt de vloer van beneden.... voor die tijd moet alles nog geverfd wordendaarna moet de keuken nog geplaatst worden
en dan is het in de flat ook nog een typhuszooi
maar we redden het wel...
Maakt mij niet uit, zeg maar wat jou het beste uitkomtquote:Op vrijdag 21 april 2006 07:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
eehhh over tuin gesprokenkan jij zaterdag of zondag?
zou het niet weten ben nog niet buiten geweestquote:
Ik wel, ben vij, papa dag vandaag.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:40 schreef Tain het volgende:
[..]
zou het niet weten ben nog niet buiten geweest
Cameron Diazquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:33 schreef mr_Brown het volgende:
gijsserieus... scroll nu 5x op en neer.... maar ik snap em eeeeeeeeeeeecht niet
zie alleen een leuke string
is dat t?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:33 schreef Bastard het volgende:
Alles wat je altijd wilde weten van Bridget
WTF!!!!!!!!!!quote:
zie het nu pas....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |