abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38112851
Ik leef met Treas mee
En natuurlijk ook met juow kleintje
  dinsdag 23 mei 2006 @ 09:26:36 #127
3744 Kleintje
op en top!
pi_38112863
Waarschijnlijk is het de emotie. De angst voor wat gaat komen.
Als dieren voor het eerst bevallen, kan ook de emotionele opwinding een oorzaak zijn van weeënzwakte. Tevens kan er door de hevige emoties een slechte ontsluiting optreden. Bij weeënzwakte zal de bevalling dus erg moeizaam verlopen.
Dus ze krijgt nu een soort kalmeringsmiddel en dan wachten we het nog 1 avond af....
  dinsdag 23 mei 2006 @ 09:41:01 #128
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_38113217
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:26 schreef Kleintje het volgende:
Waarschijnlijk is het de emotie. De angst voor wat gaat komen.
Als dieren voor het eerst bevallen, kan ook de emotionele opwinding een oorzaak zijn van weeënzwakte. Tevens kan er door de hevige emoties een slechte ontsluiting optreden. Bij weeënzwakte zal de bevalling dus erg moeizaam verlopen.
Dus ze krijgt nu een soort kalmeringsmiddel en dan wachten we het nog 1 avond af....
Het is ook niet niks, zo'n heel veulen . Maar allemaal nog heel erg spannend dus, hoop dat dat kalmeringsmiddel helpt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_38120942
Ik hoop ook dat het helpt Kleintje, en dat je vanavond mee kunt maken dat het veulentje geborden wordt (ze zal het maar net doen als jij voor 45min. aan het slapen bent )
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 14:15:17 #130
3744 Kleintje
op en top!
pi_38121992
Ik heb nogmaals met de DA gebeld. Ze komt opvoelen of het veulen goed ligt. Zoals ze het nu hoort denkt ze van niet en dat het daarom niet komt. Want puur de eerste keer wil een merrie er graag van af. De angst wordt nu alleen maar groter bij Treas en ze heeft teveel pijn.

Dus het kan zijn dat ze het iets moet helpen en dat het er dan zo is. Dus... jullie horen straks wel meer van me.

Arm paard... wat heb ik er aangedaan
Had ik niet gewoon een veulen kunnen kopen
  dinsdag 23 mei 2006 @ 14:35:44 #131
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38122802
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 14:15 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb nogmaals met de DA gebeld. Ze komt opvoelen of het veulen goed ligt. Zoals ze het nu hoort denkt ze van niet en dat het daarom niet komt. Want puur de eerste keer wil een merrie er graag van af. De angst wordt nu alleen maar groter bij Treas en ze heeft teveel pijn.

Dus het kan zijn dat ze het iets moet helpen en dat het er dan zo is. Dus... jullie horen straks wel meer van me.

ow dan gaat ze het veulentje draaien ofzo?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_38123195
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 14:15 schreef Kleintje het volgende:

Ik hoop dat het dan gauw gedaan is, vooral voor Treasure natuurlijk maar ook voor jou.. Is wel vermoeiend, het zo in de gaten houden.
En dan natuurlijk beschuit met muisjes
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
  dinsdag 23 mei 2006 @ 15:52:09 #133
3744 Kleintje
op en top!
pi_38125736
Daar ben ik weer. Het veulentje lag goed, baarmoedermond is mooi verstreken, beide voorbenen waren te voelen, veulen was wakker en trapte de hand van de dierenarts weg.

Alles is er klaar voor. Waarschijnlijk is dus de angst bij Treas te groot en houdt ze het nog tegen. Maar dat kan ze ook geen dagen meer doen dus het blijft afwachten!
pi_38126521
Spannend hoor, ik hoop voor jullie dat het snel komt, dan kunnen jullie weer een beetje rusten.
I only wear black, until they invent a darker colour
weerforum
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:30:50 #135
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38155549
nog niets gehoord, ik begin het in plaats van spannend een beetje zorgwekkend te vinden...

zou het wel goedgaan?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_38155693
Spannend...

We wachten af.
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:13:33 #137
3744 Kleintje
op en top!
pi_38157067
Geen zorgen maken.
De dierenarts vind het nog niet nodig en ze loopt nog niet overtijd...

Daar ben ik weer.
Treasure is nog steeds niet overtijd hoor, dus in principe is MarijeR eerst aan de beurt.

Vannacht weer aan het waken geweest. Ze is echt de hele nacht druk geweest, maar geen veulen. Toen begon de helft van de stal te trappen, hinneken en te gillen. Dus ik moest wel gaan kijken terwijl ik niet wilde laten merken dat ik er was...

Was er een merrie los en die liep heerlijk bij de hengst voor hooi weg te jatten.
Sja... dan zou ik ook herrie gaan maken.

Daarna is mevrouw niet meer gaan liggen en heeft ze alleen nog maar gestaan.
Dus... vannacht nog maar waken.
  woensdag 24 mei 2006 @ 14:13:03 #138
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_38161574
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:13 schreef Kleintje het volgende:
Geen zorgen maken.
De dierenarts vind het nog niet nodig en ze loopt nog niet overtijd...

Daar ben ik weer.
Treasure is nog steeds niet overtijd hoor, dus in principe is MarijeR eerst aan de beurt.

Vannacht weer aan het waken geweest. Ze is echt de hele nacht druk geweest, maar geen veulen. Toen begon de helft van de stal te trappen, hinneken en te gillen. Dus ik moest wel gaan kijken terwijl ik niet wilde laten merken dat ik er was...

Was er een merrie los en die liep heerlijk bij de hengst voor hooi weg te jatten.
Sja... dan zou ik ook herrie gaan maken.

Daarna is mevrouw niet meer gaan liggen en heeft ze alleen nog maar gestaan.
Dus... vannacht nog maar waken.
Spannend, het kan nu echt niet lang meer duren he
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_38165437
Ik zou echt gek worden van de spanning.
I only wear black, until they invent a darker colour
weerforum
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:06:08 #140
3744 Kleintje
op en top!
pi_38166359
ach, zondag toen ik wist dat het kon komen was ik hyper, zenuwachtig en geschikt voor het gekkenhuis.
Inmiddels niet meer.
Inmiddels heb ik het alleen maar met haar te doen... die pijn... die vermoeidheid...

Het zit erin, het is levend, het ligt goed, Treas d'r ademhaling, hartslag en darmen zijn ook oke....
En ooit komt het eruit, er is er nog nooit 1 blijven zitten en ze is nog steeds niet overtijd...
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:10:41 #141
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38166544
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 16:06 schreef Kleintje het volgende:
ach, zondag toen ik wist dat het kon komen was ik hyper, zenuwachtig en geschikt voor het gekkenhuis.
Inmiddels niet meer.
Inmiddels heb ik het alleen maar met haar te doen... die pijn... die vermoeidheid...

Het zit erin, het is levend, het ligt goed, Treas d'r ademhaling, hartslag en darmen zijn ook oke....
En ooit komt het eruit, er is er nog nooit 1 blijven zitten en ze is nog steeds niet overtijd...
pssssssssssst...slinger ff twee tellen je msn aan....
  donderdag 25 mei 2006 @ 05:10:48 #142
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_38189438
Spannend... maargoed zou zomaar nog even kunnen duren.. zal wel op zondag komen ofzo
Of net zo'n moment dat je zelf net weg ben..
Ik houd het goed in de gaten hier.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 25 mei 2006 @ 18:47:07 #143
3744 Kleintje
op en top!
pi_38206613
Na weer een nacht niet slapen voor allebei is er nog steeds niets!
pi_38213469
Alweer sterkte Kleintje
pi_38216141
Treasure zou is nu uitgeteld eigenlijk. Hopelijk komt het veulen nu snel en is het gezond.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  vrijdag 26 mei 2006 @ 09:52:05 #146
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38223746
en nog steeds het verlossende SMS-je niet mogen ontvangen

* Puckzzz moet er persoonlijk niet aan denken een bevalling van 6 dagen
pi_38224017
Jeetje, wat duurt het lang zeg. Arme Treasure, ik hoop dat het nu toch gauw komt, het arme beest zal inmiddels wel uitgeput zijn.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_38224625
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 10:11 schreef rena het volgende:
Jeetje, wat duurt het lang zeg. Arme Treasure, ik hoop dat het nu toch gauw komt, het arme beest zal inmiddels wel uitgeput zijn.
Dan kan ze niet lang meer wachten

Ik hoop ook dat het gauw komt, zowel voor Treasure als voor Kleintje..
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:43:24 #149
3744 Kleintje
op en top!
pi_38232097
Mijn meisje heeft pijn, veel pijn. Als ik de laptop aan internet kan hangen dan kan ik wat screenshots laten zien die ik met de cam heb gemaakt. Geen goede kwaliteit, maar het zegt genoeg over de fase waarin ze zit.

Ik voel me machteloos, wil haar helpen maar kan niets doen. Dat ik niet slaap, daar is overheen te komen, maar dat zij zich zo voelt...
*zucht*

Nog altijd niets...
pi_38232599
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:43 schreef Kleintje het volgende:
Mijn meisje heeft pijn, veel pijn. Als ik de laptop aan internet kan hangen dan kan ik wat screenshots laten zien die ik met de cam heb gemaakt. Geen goede kwaliteit, maar het zegt genoeg over de fase waarin ze zit.

Ik voel me machteloos, wil haar helpen maar kan niets doen. Dat ik niet slaap, daar is overheen te komen, maar dat zij zich zo voelt...
*zucht*

Nog altijd niets...
Kan de dierenarts niet iets doen om het wat te helpen dan? Of doen ze dat niet omdat ze niet overtijd is..? Lijkt me idd verschrikkelijk om maar een beetje machteloos te staan kijken als ze pijn heeft...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')