Bon Jovi was tot en met 'These Days' een aardig goede band.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:27 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ken jij iemand dan die bijvoorbeeld Kane of Bon Jovi serieus neemt?
Als ik naar de top 40 resultaten van die bands kijk, tja. Dan kun je ze moeilijk niet-serieus nemen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:27 schreef Frollo het volgende:
Ken jij iemand dan die bijvoorbeeld Kane of Bon Jovi serieus neemt?
Hoe ben je trouwens tot al deze bizarre koppeltjes gekomen? Je zou toch bijna denken dat je je eigen favorieten opzettelijk hebt geplaatst tegenover andere "sterke" bands, in de hoop dat ze daardoor snel weer uit het toernooi zullen verdwijnen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:48 schreef Bog het volgende:
hoe kan radiohead nou al meer stemmen hebben dan u2....
kbedoel
wtf man, u2 is muzikaal zoveel slechter en zoveel populairder...
en hoe kan muse in godsnaam meer overschat zijn dancoldplay
![]()
achja, zoals jezus christus ooit ook zei: vergeef ze vader want ze weten niet waar ze t over hebben
De top 40, pfff, die is voor mij al sinds 1985 volledig betekenisloos.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Als ik naar de top 40 resultaten van die bands kijk, tja. Dan kun je ze moeilijk niet-serieus nemen.
Ah, nu zeg je wel 'voor mij' en niet 'voor iedereen'quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:44 schreef Frollo het volgende:
De top 40, pfff, die is voor mij al sinds 1985 volledig betekenisloos.
Oepsquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Ah, nu zeg je wel 'voor mij' en niet 'voor iedereen'
Natuurlijk, daar zijn ze voor bedoeld.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:50 schreef Frollo het volgende:
Nou ja, de subjectiviteit viert sowieso hoogtij in tournaments.
Dit is in ieder geval geen random lijstje nee...quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoe ben je trouwens tot al deze bizarre koppeltjes gekomen? Je zou toch bijna denken dat je je eigen favorieten opzettelijk hebt geplaatst tegenover andere "sterke" bands, in de hoop dat ze daardoor snel weer uit het toernooi zullen verdwijnen.
ik zou ook niet weten hoe ik dat random moet doenquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:44 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval geen random lijstje nee...
quote:Op dinsdag 18 april 2006 03:22 schreef Bog het volgende:Waar is Marianne Weber
![]()
u2 | Radiohead
rolling stones | Sex Pistols
franz ferdinand | Led Zeppelin
The Who | arctic monkeys
The Beach Boys | Kane
bob dylan | motley crue
Beatles | robbie williams
Coldplay | muse
bløf | Guns 'n Roses
G-Unit | slayer
Linkin Park | spinvis
bon jovi | velvet underground
live | joy division
r.e.m | bryan adams
ramones | korn
pearl jam | tool
red hot chilli peppers | elvis
sigur ros | oasis
metallica | pink floyd
thin lizzy | aerosmith
pixies | genesis
system of a down | nirvana
rammstein | queen
evanescence | limp bizkit
tina turner | michael bolton
sonic youth | the stooges
ozzy osbourne | black sabbath
dj tiesto | foreigner | the doors
ze begonnen kut en nu is t ronduit geweldig, veel muzikaler en melodieuzer en meer instrumentgebruikenderquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:56 schreef ErikT het volgende:
system of a down | nirvana (ze begonnen zo goed, nu is t ronduit kut, maar t wordt toch veel gewaardeerd)
Je zet een nummertje voor iedere band. Je doet net zoveel mp3'tjes in je WINAMP lijst en zet je WINAMP op shuffle. Dan laat je de track die gekozen wordt door winamp corresponderen met het nummertje dat voor de band staat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:40 schreef Bog het volgende:
[..]
ik zou ook niet weten hoe ik dat random moet doen
maar t maakt sowieso geen drol uit, de meest overschatte band (volgens fokkers) die wint gewoon
grappig om te zien dat bijna iedereen (op twee mensen na) of voor radiohead en muse is, of voor u2 en coldplay
hm, wel handig jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:45 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je zet een nummertje voor iedere band. Je doet net zoveel mp3'tjes in je WINAMP lijst en zet je WINAMP op shuffle. Dan laat je de track die gekozen wordt door winamp corresponderen met het nummertje dat voor de band staat.. Althans, zo doe ik het altijd
![]()
Handigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |