Nou, welkom, dan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:56 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb hier nog noit gepost.
Dus bij deze
oi Broer
Ik heb het aantal zelfs terug weten te brengen tot 4 op dit moment.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:55 schreef broer het volgende:
Ik hoef daar mijn best gelukkig niet voor te doen. Ik heb een zeer beperkt aantal sociale contacten en vind het erg prettig.
Zaten er hoofdletters in?quote:Op dinsdag 18 april 2006 02:00 schreef Tijn het volgende:
"Heeft 'ie nou tussen neus en lippen door ook nog even die twijfelachtige hoofdletters eruit gehaald?"
Simpel is dat, hè? Veel contacten die je hebt, stellen wat dat betreft helemaal niets voor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 02:04 schreef Lamon het volgende:
Ik heb mijn kennissen nu ook vrijwillig van mij laten vervreemden. Verbazend hoe makkelijk dat nog is, trouwens.
Mee eens.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind aanspraak van 2 of 3 mensen veel prettiger dan een hele groep die door elkaar kwebbelt. Maar that's just me
Haha, ik vind het leuk dat broers misstappen toch elke dag worden aangehaald.quote:Op dinsdag 18 april 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:
Op 1 enkel incident een weekje ofzo geleden, vind ik dat het door elkaar heen kwebbelen hier ernstig meevalt gelukkig. En dan doel ik zekr niet op broer z'n misstappen, maar op de gekkigheid die de dag erna plaatsvond.
Wat was dat??!
Ik ook. Ik vind zelfs dat we er een gimmick van moeten maken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 02:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Haha, ik vind het leuk dat broers misstappen toch elke dag worden aangehaald.
Dat lijkt me een prachtig plan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind zelfs dat we er een gimmick van moeten maken.
Nu zijn het zelfs al 'misstappen'. En als ik niet oppas wordt het nog een gimmick ook. Nog even en het semi-bikkelleven wordt gewoon ondraaglijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
Ik vind zelfs dat we er een gimmick van moeten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |