Ja da's het bij mij nu toch ook?quote:
Als je daar niet van gediend bent, dan ga je maar lekker naar een [hetero] topicquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:08 schreef creno het volgende:
wat een ge-rel allemaal weer !
Zo is dat MSN'en tegenwoordig ook al besmettelijk dat jij ook al die vreemde BB smiley begint te gebruikenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:05 schreef Ang3l het volgende:
GeilBB komt schilderijtjes ophangen bij me
Neuh ik ga wel naar huis toe, en kom straks wel weer terug als de rust hier is weder gekeerdquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je daar niet van gediend bent, dan ga je maar lekker naar een [hetero] topic![]()
![]()
Bij mij is het wel duidelijk een bewuste keuzequote:
Ik ben blij datquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo is dat MSN'en tegenwoordig ook al besmettelijk dat jij ook al die vreemde BB smiley begint te gebruiken![]()
Dat ligt er aan als ze uit Amsterdam moeten komen zit je al gauw aan de 300 euroquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Bij mij is het wel duidelijk een bewuste keuze
als ik sex gewild had had ik het allang kunnen hebben
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je daar niet van gediend bent, dan ga je maar lekker naar een [hetero] topic![]()
![]()
Zeg oppernicht zit BB_koning eens niet zo te dissen! Anders zul je eens merken hoe hard ik met mijn handtasje slaan kan! Pets een piemel in je oog!quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:23 schreef creno het volgende:
hou je bek eens even mysterieus poppenkast mietje. Ik kan daar best tegen en volgens mij geniet je ervan dat mensen om en door jou elkaar naar het leven gaan staan. Ik hou niet van dat gestook, van dat nichtengedrag. Dus als ik daar iets van wil zeggen, dat doe ik dat en dan negeer ik even je lach-/kus-en pijp-smiley![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:23 schreef creno het volgende:
[..]
hou je bek eens even mysterieus poppenkast mietje. Ik kan daar best tegen en volgens mij geniet je ervan dat mensen om en door jou elkaar naar het leven gaan staan. Ik hou niet van dat gestook, van dat nichtengedrag. Dus als ik daar iets van wil zeggen, dat doe ik dat en dan negeer ik even je lach-/kus-en pijp-smiley![]()
Verwijfd praten is gay, roze is gay, stoken is gay, jullie eisen alles op. Bi's kunnen er ook wat vanquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:23 schreef creno het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat gestook, van dat nichtengedrag.
ik heb geen droogfoto gezienquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:32 schreef DennisMoore het volgende:
Overigens was CDP op die vorige pic idd goed opgedroogd.
Moest ik nog even zeggen.
Dank u. Ik vind het zelf ook fijn dat ik er iets volwassener uit ben gaan zien in mijn gezicht.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:32 schreef DennisMoore het volgende:
Overigens was CDP op die vorige pic idd goed opgedroogd.
Moest ik nog even zeggen.
meer friet eten, meer naar de sportschool, en je gewoon 14 dagen niet scheren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dank u. Ik vind het zelf ook fijn dat ik er iets volwassener uit ben gaan zien in mijn gezicht.
hey vort! Jij aasgier!quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kreeg zelfs even een Edward Furlong (in z'n goeie jaren) associatie bij die foto.
Maar ik kon er helaas geen soortgelijke foto bij vinden.
Misschien slechts de blik.
Vet eten werkt niet, sportschool niet geprobeerd en scheren doe ik nog helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:38 schreef Cairon het volgende:
[..]
meer friet eten, meer naar de sportschool, en je gewoon 14 dagen niet scheren.
is er al wat afgesproken ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:24 schreef Cairon het volgende:
[..]
Zeg oppernicht zit BB_koning eens niet zo te dissen! Anders zul je eens merken hoe hard ik met mijn handtasje slaan kan! Pets een piemel in je oog!
Er staat hier thuis een crosstrainerquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:44 schreef Cairon het volgende:
sportschool helpt bij de stimulering van bepaalde hormonen en uiterlijke kenmerken. Je trekken worden hoekiger en mannelijker.
ik las hoerigerquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:44 schreef Cairon het volgende:
sportschool helpt bij de stimulering van bepaalde hormonen en uiterlijke kenmerken. Je trekken worden hoekiger en mannelijker.
Freudian slip... daarmee geef je aan wat je WIL dat er staat.quote:
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:45 schreef creno het volgende:
is er al wat afgesproken ?
Is een date nog wel een date als die doorgaat? Het zou breken met traditie om een geplande date door te laten gaan.quote:is de date al geweest zonder dat ie het heeft afgezegd ?
hoe praat ik morgen dan, als de verbitterde oude nicht die jij bent? Geef het maar toe, je bent gewoon jaloers op mijn handtas-met-piemelquote:morgen praat je wel anders en sinds wanneer heeft jou handtas een piemel
jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:48 schreef Cairon het volgende:
hoe praat ik morgen dan, als de verbitterde oude nicht die jij bent? Geef het maar toe, je bent gewoon jaloers op mijn handtas-met-piemel
oh en het is Viva LA Diva.quote:
Nobody?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er staat hier thuis een crosstrainer?
Moet je daar nu echt 2 minuten op, 1 minuut niet en 2 weer wel enz of kun je gewoon doorgaan zolang je het uithoud?
zit er geen trainingsprogramma op dat apparaat ?quote:
Geen idee...quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:35 schreef creno het volgende:
[..]
zit er geen trainingsprogramma op dat apparaat ?
tja dan zou ik gewoon gaan tot je niet meer kuntquote:
ik deed het 2 uuraan een stukquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er staat hier thuis een crosstrainer?
Moet je daar nu echt 2 minuten op, 1 minuut niet en 2 weer wel enz of kun je gewoon doorgaan zolang je het uithoud?
Hoe komt het dat je ondanks al die kennis nog geen goddelijk lichaam hebtquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar waar jij het over hebt is intervaltraining, goed voor conditie opbouw alleen moet je dan natuurlijk wel iedere dag de tijden opvoeren waarbij de rust minder snel moet oplopen zodat je op een gegeven moment 10/5 hebt daarna 30/10 en uiteindelijk 2x 30 10
Ik ook..quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik zoek nog een trainingsmaatje
daarbij komt een goddelijk lichaam is voor iedereen iets andersquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je ondanks al die kennis nog geen goddelijk lichaam hebt![]()
![]()
daar zeg je watquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daarbij komt een goddelijk lichaam is voor iedereen iets anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |