Nee man, het is dórksided.quote:
Oh komt ie weerquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:07 schreef BB_Koning het volgende:
Ik wil de jeugdfoto die CDP als avatar heeft ook blocken, hoe doe ik dat?![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk mij eens interessant doen door mysterieus proberen te zijn terwijl ik gewoon bang ben om uit de kast te komen.
Lieve BB ik snap je bestquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:19 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik niet zo stoer ben als jullie uit-de-kast homo's
![]()
Ja, dan hoor je ook weer een keer dat je stoer bent en je bent ook supermannelijk![]()
(yes, rel)
ik kan me iets soortgelijks van jou ook nog herinnerenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zeg alleen maar dat de avatar me irriteert door het constante loopje..
Och nee, de nichten maken me niks uit, die zijn toch allemaal mietjes (woordspelingquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Lieve BB ik snap je best
daarbuiten wacht een grote boze buitenwereld vol nichten die je willen verscheuren
we zijn niet allemaal zo sociaal begaafd als sommige anderen
daarbij komt met de opmerking valse Nicht doel ik daar ook niet op maar op je opmerking richting BBquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zeg dat ik hem block omdat ik hem irritant vind. Ik doe dat via mijn browser.
En de stand is nu 54 % voor Floquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
STEM FLO
http://www.parool.nl/stripstrijd/
Man houdt van Brigitte Bardot en hij is jarig. Vrouw wil hem verrassen en laat op elke bilhelft een B tatoeeren. Op zn verjaardag in de slaapkamer zegt ze: ik heb n verrassing. vervolgens bukt ze voorover. Man: wie is Bob?quote:
Zo, jij kan nog leuker moppen tappen dan Milouskaquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Man houdt van Brigitte Bardot en hij is jarig. Vrouw wil hem verrassen en laat op elke bilhelft een B tatoeeren. Op zn verjaardag in de slaapkamer zegt ze: ik heb n verrassing. vervolgens bukt ze voorover. Man: wie is Bob?![]()
![]()
NOODGEDWONGEN!!!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Hey, dat van hem is gekozen, dat van jou noodgedwongen. Da's niet eerlijk!
Ik heb veel meer overeenkomsten! Hij wil MIJ! Ik ben LEUKER!
Ja da's het bij mij nu toch ook?quote:
Als je daar niet van gediend bent, dan ga je maar lekker naar een [hetero] topicquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:08 schreef creno het volgende:
wat een ge-rel allemaal weer !
Zo is dat MSN'en tegenwoordig ook al besmettelijk dat jij ook al die vreemde BB smiley begint te gebruikenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:05 schreef Ang3l het volgende:
GeilBB komt schilderijtjes ophangen bij me
Neuh ik ga wel naar huis toe, en kom straks wel weer terug als de rust hier is weder gekeerdquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je daar niet van gediend bent, dan ga je maar lekker naar een [hetero] topic![]()
![]()
Bij mij is het wel duidelijk een bewuste keuzequote:
Ik ben blij datquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo is dat MSN'en tegenwoordig ook al besmettelijk dat jij ook al die vreemde BB smiley begint te gebruiken![]()
Dat ligt er aan als ze uit Amsterdam moeten komen zit je al gauw aan de 300 euroquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Bij mij is het wel duidelijk een bewuste keuze
als ik sex gewild had had ik het allang kunnen hebben
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je daar niet van gediend bent, dan ga je maar lekker naar een [hetero] topic![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |