ik was geen van twee hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:22 schreef HuubTuub het volgende:
Ik heb een paart topics gemist maar ik ben er nog steeds. Waren jullie al in paniek dat ik jullie verlaten had? of juist opgelucht?
Britsquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:26 schreef BB_Koning het volgende:
Ik vind die mensen die een Brits accent aannemen zoMet wat voor een accent praat jij
![]()
Voel je j egeen debiel als je Brits doet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:31 schreef Cairon het volgende:
[..]
Brits![]()
maar Amerikaans is makkelijker.
groot gelijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:31 schreef HuubTuub het volgende:
Ja paasbezoek en dan ga je natuurlijk niet de hele dag op internet hangen.
alleen als ik RP praat, anders praat ik gewoon normaal Engels, en niet dat "iemand heeft een stok in m'n reet gestoken"-Engelsquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Voel je j egeen debiel als je Brits doet?
RP, jargonquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:37 schreef Cairon het volgende:
[..]
alleen als ik RP praat, anders praat ik gewoon normaal Engels, en niet dat "iemand heeft een stok in m'n reet gestoken"-Engels
Ik heb school van 9 tot 12, echt vervelend als je zo vroeg op moet komen draven, vind je neitquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:45 schreef Cairon het volgende:
en BB-Koning wat heb jij morgen te doen?
Received Pronunciation, aka Queen's English, wij zouden het algemeen beschaafd Engels noemen. Het is afhankelijk van hoe je je plosives vormt en je consonants uitspreekt, en hoe je je glottal stop gebruikt, en aspiration...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
RP, jargon![]()
Please elaborate on that![]()
dus je hebt de hele middag de tijd om iets leuks te gaan doen!?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb school van 9 tot 12, echt vervelend als je zo vroeg op moet komen draven, vind je neit![]()
Ik zou het debiel Engels noemenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:49 schreef Cairon het volgende:
[..]
Received Pronunciation, aka Queen's English, wij zouden het algemeen beschaafd Engels noemen. Het is afhankelijk van hoe je je plosives vormt en je consonants uitspreekt, en hoe je je glottal stop gebruikt, en aspiration...
Op zich wel, zou je iets leuks met me willen doen dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:49 schreef Cairon het volgende:
[..]
dus je hebt de hele middag de tijd om iets leuks te gaan doen!?
nou als je van Jargon een natte doos krijgt...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik zou het debiel Engels noemen
Hoe dan ook, door al dit jargon I'm wetting my panties![]()
Best wel. Interesse?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Op zich wel, zou je iets leuks met me willen doen dan?![]()
En dat wordt straks als hardwerkende burgerman alleen maar erger hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb school van 9 tot 12, echt vervelend als je zo vroeg op moet komen draven, vind je neit![]()
Iedereen komt en gaat hier... i'm used to itquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:22 schreef HuubTuub het volgende:
Ik heb een paart topics gemist maar ik ben er nog steeds. Waren jullie al in paniek dat ik jullie verlaten had? of juist opgelucht?
ik ben flexibel, dus waar heb je zin in?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hangt ervan af, wat voor leuks heb je m ete bieden?![]()
Ik moet er niet aan denken dat ik straks elke dag om 7 uur op moet staan. Ik heb 8 uur slapa nodig, dus dat wil zeggen dat ik elke dag om 23 uu rmoet gaan slapen en dat heb ik sinds jaren niet gedaan. Als ik 9 uur op school moet zijn, dan moet ik 630 opstaan en ga ik om 2330 slapen, ik heb dan dus 7 uur slaap. Dat is te weinig, maar 1 keer per week kan het.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En dat wordt straks als hardwerkende burgerman alleen maar erger hoor![]()
![]()
Ja da's een strak planquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat ik straks elke dag om 7 uur op moet staan. Ik heb 8 uur slapa nodig, dus dat wil zeggen dat ik elke dag om 23 uu rmoet gaan slapen en dat heb ik sinds jaren niet gedaan. Als ik 9 uur op school moet zijn, dan moet ik 630 opstaan en ga ik om 2330 slapen, ik heb dan dus 7 uur slaap. Dat is te weinig, maar 1 keer per week kan het.
Ik ga gewoon mn hele leven lang studeren en bij mnouders blijven wonen![]()
BB vindt alles wel leuk. Overigens ben ik ook oppervlakkig, dus als je er neit zo http://students.washington.edu/alo/pics/julien-dior02.jpg uitziet of zo http://www.shayanmunshi.com/Gallery/fashion/fashion14.jpg , dan ben je stomquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:07 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik ben flexibel, dus waar heb je zin in?
Het wordt wel een hele opgave om je naam te schrijven als je telkens prof. dr. ir. drs. BB meot schrijven. Misschien moet ik toch maar gaan werken straks, dan houd ik het bij drs. BBquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja da's een strak plan
het zou anders nog rustiger worden in de nachtploeg hier![]()
Je komt bijna schattig over nuquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:13 schreef Cairon het volgende:
We kunnen naar Amsterdam gaan, of Rotterdam, en daar geld uitgeven.
We kunnen gaan tenissen of bowlen.
Bioscoop of dvd, of illegaal gedownloade zooi.
of we kunnen iets anders gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |