Onze laatste zat helemaal onder de plakplaatjes en woonde in een huis met wielen eronderquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:15 schreef Sunjammer het volgende:
En wanneer krijgen we hier nu eens leuke stagiairs...![]()
Dan hoop ik voor je dat het rustig blijftquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:48 schreef petre86 het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeej.. werk
lesboeken mee.. gelijk tentamens leren
Ohw... hmmm...quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Onze laatste zat helemaal onder de plakplaatjes en woonde in een huis met wielen eronder
dus dat was niet zo'n succes![]()
Volgens oudere posts moeten we daarvoor bij DennisMoore z'n werkplek zijn
Probeer anders een monchou taart, geen oven voor nodig!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat voor taarten ga je maken?
Vroeg ik me laatst af:
Kun je zelf kersenvlaai maken met een keukenoven ofzo?
Je bent nog te vroeg hoorquote:
Kmoet wat aan schol doen, ik word gek van die opdracht, je krijgt een overload aan informatie en moet dan ordening zien aan te brengen. Maar ja,zo gaat dat in de consultancy business. Gelukkig houd ik me bezig met marketingquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bent nog te vroeg hoor
je hebt toch nog niet het klokje rond geslapen![]()
Maar daarom niet minder van harte welkom hoor BB_Koning spammerd![]()
Hallo Caironquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:13 schreef Cairon het volgende:
hoeraa het is BB-Koning...
![]()
BB_Koning, wil je eens een keertje daten?
Engelsquote:
Know all about itquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Kmoet wat aan schol doen, ik word gek van die opdracht, je krijgt een overload aan informatie en moet dan ordening zien aan te brengen. Maar ja,zo gaat dat in de consultancy business. Gelukkig houd ik me bezig met marketing![]()
Mogelijkerwijs!quote:Op dinsdag 18 april 2006 07:33 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien ben je een homo gevangen in een vrouwenlichaam, maar weet je het nog niet....
Engels praten is leuk. In het masterjaar zijn er ook internationale studenten, dus alles is in t Engels. Ik heb altijd al Engelse boeken gehad, maar nu moest je dus ook Engels praten. Op dit moment werk ik oa samen met een jonegen die Frans, Engels en Nederlands praat, maar ik praat Engels met hem omdat ik dat zo leuk vindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |