Je bent nog steeds lelijk hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dank u. Ik vind het zelf ook fijn dat ik er iets volwassener uit ben gaan zien in mijn gezicht.
Dank jequote:Op dinsdag 18 april 2006 20:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je bent nog steeds lelijk hoor..
het is toch ook drill instructorquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:52 schreef TehRockstar het volgende:
Is het dilpudding of drilpudding?
Jaja, we zitten op dinsdag nu.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:13 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O, goed dat je het zegt, niet dat ik het morgen vergeet te downloaden
Je moet je haar laten groeien.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:54 schreef Andyvie het volgende:
Hoe zou een baardje van een week mij staan?
daar moet ik toch nog maar eens een nachtje over slapen of ik daarvoor wil opblijvenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:51 schreef creno het volgende:
UNIEK!!
Dit valt slechte één keer voor en jij kan het zelf beleven.
Je maakt het echt mee !..
Op donderdag 4 mei, om twee minuten en drie seconden na 01:00 uur 's morgens zal de tijdsaanduiding als volgt zijn : 01:02:03 04-05-06.
Dit is nog nooit gebeurd en zal ook nooit meer gebeuren !!!
Werkelijk historisch en allicht leuk om te weten, maar voor de rest kan je er echt niks mee aanvangen..
maar dan ben ik vast ook niet volledig up and runningquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:54 schreef DennisMoore het volgende:
Je kan beter wachten op de 04-05-06 07:08:09.
maar dan wel de echte Rinse uit het blauwe kartonnetje van Canisiusquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:57 schreef DennisMoore het volgende:
Ohnee, dat was appelstroop.
maar met wat koffie d'r in komt de turbo boost wel tot leven hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:57 schreef DennisMoore het volgende:
En dik en stroperig?
Hoofdhaar, niet baardhaar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:00 schreef Andyvie het volgende:
Het staat al 4 dagen, maar het is nog steeds net niks...
ja en ik ga naar Sjek bouwer kijken en POTUSquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik schuif naar de bank voor Grey's Anatomy
Waarom denk je dat ik alleen de buik laat zien blondie?quote:
in Grey's Anatomy had een vrouw haar 5e open hart operatie waarbij haar hart in de fik vloogquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik smeek U pardon?
(vrije vertaling)
en hoe vergaat het onze kersverse huiseigenaarquote:
Thomas!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe vergaat het onze kersverse huiseigenaar
begin je al op Nico met de handige handjes te lijken, of moeten we regelen dat Thomas een middagje komt klussen![]()
Sinds wanneer kunnen homo's klussen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:44 schreef creno het volgende:
ik ga binnenkort zelf de nico en de thomas uithangen
en heb je dat ding van de groene weken van de bijenwinkel al op kunnen halen ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Zo.
Nieuwe vloer gekocht (windsor eiken), oude vloer er uit gehaald, oude vloer afgevoerd, nieuwe klaagelegd (moet aklimatiseren), 3 dozen boeken ingepakt, 1 doos kaarsen, 1 doos kristal, alle bloempotten.... ik vind het weer genoeg voor vandaag.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen homo's klussen?
O kutquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb je dat ding van de groene weken van de bijenwinkel al op kunnen halen ?
die staat nu vast in de kelder nog op je te wachtenquote:Op woensdag 19 april 2006 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O kut... dat ben ik helemaal vergeten
Nou ja, heb er toch niete cht plaats voor....
Gemenerd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:51 schreef boebiedoe het volgende:
De FOK! homo reeks staat op radio538.nl als discussie onderwerp
http://www.radio538.nl/538/
Moet ik nu echt alles voor je gaan onthouden en als een wandelende agenda achter je aanlopenquote:Op woensdag 19 april 2006 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O kut... dat ben ik helemaal vergeten
Nou ja, heb er toch niete cht plaats voor....
een of andere pipo die vind dat die ouwe gast van 24 leuker is dan die lekkere kerel uit prison breakquote:Op woensdag 19 april 2006 00:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
poll?
ja maar, ja maar Sjek Bouwer is wel goed maar niet geil tochquote:Op woensdag 19 april 2006 00:04 schreef creno het volgende:
[..]
een of andere pipo die vind dat die ouwe gast van 24 leuker is dan die lekkere kerel uit prison break
Scofield is lelijk.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar, ja maar Sjek Bouwer is wel goed maar niet geil toch![]()
is dat gaan wandelen dan?quote:
Wat is er zo bijzonder aan dat lijf?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:16 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
dat is niet lelijk hoorokay de tattoo is wel erg, maar ik wou dat ik zo'n lijf had
Het is slank gespierd, i.t.t. sommige bears onder onsquote:Op woensdag 19 april 2006 00:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan dat lijf?![]()
hij's in elk geval vergeten om z'n bovenbeenspieren te trainenquote:Op woensdag 19 april 2006 00:49 schreef wonderer het volgende:
Nee hoor, da's iemand die alleen zijn schouders en borst traint.
De volksmond noemt dit slank gespierd. Ik noem het ook iemand die waarschijnlijk 2 keer per week lichte bankdrukoefeningen doet. Ik betwijfel namelijk of hij zn schouders traint. Lijkt me dat alleen de borst getraind wordt en armen worden dan vanzelf een beetje strak. De benen zullen vast niks voorstellenquote:Op woensdag 19 april 2006 00:49 schreef wonderer het volgende:
Nee hoor, da's iemand die alleen zijn schouders en borst traint.
zijn we het daar dus overeensquote:Op woensdag 19 april 2006 00:55 schreef BB_Koning het volgende:
De benen zullen vast niks voorstellen![]()
Luiwamsuelenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:49 schreef petre86 het volgende:
Dag bisuele mensen die zich onder den homosuele medemens bevinden
en dag homoseksuele mensen ( degene die seksueel actief zijn dus)
en dag EO-term-geen-seks-in-het-woord-ieuw- homofiele mensen
en dag andere mensen
hoi
mogguh
ik lig al jaaaaaaaaaaren op die bank, is een slaapbank dus best te doen hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 00:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sweet dreams Ang3l, ook al is het dan maar de bank in plaats van het echte bed![]()
![]()
zitten die specifieke videobanden er ook bij???quote:Op woensdag 19 april 2006 08:49 schreef Ang3l het volgende:
Pfff, al 2 volle dozen videobanden en dvd'en de kast is nog niet half leeg ...
chantagemateriaal?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zitten die specifieke videobanden er ook bij???
jijquote:Op woensdag 19 april 2006 13:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee hoor, maar beide partijen zeggen nu ik hoef ze niet, dan vraag ik me af wie ze dan uiteindelijk tóch mee neemt
sloer?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:02 schreef wizarddragon het volgende:
Petre86, wat kan jij soms een sloer zijn zeg ..
quote:U hebt gezocht op sloer:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
sloe·rie (de ~ (v.), ~s)
1 ordinaire vrouw => slet
Ja zeg dat kan ik toch niet wetenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik lig al jaaaaaaaaaaren op die bank, is een slaapbank dus best te doen hoor
jah, voor hetzelfde geld lag TMM tussen tim en Ang3l in als ie daar logeerdequote:Op woensdag 19 april 2006 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja zeg dat kan ik toch niet weten
zo goed ben ik nog niet op de hoogte van jullie familieband en de daarbij behorende rituelen![]()
Tsja wat moet je als DE poetshomoquote:Op woensdag 19 april 2006 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja zeg dat kan ik toch niet weten
zo goed ben ik nog niet op de hoogte van jullie familieband en de daarbij behorende rituelen![]()
Slijm slijm geslijmquote:Op woensdag 19 april 2006 14:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
aaaah
en jij de mijne![]()
wat een ordinair geslijm![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Slijm slijm geslijmwho cares?
Uhhuquote:Op woensdag 19 april 2006 14:22 schreef petre86 het volgende:
[..]slijm..
I care..
for you![]()
wel lekker![]()
waarom niet?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhhu![]()
maar ik ga DEZE topic niet sluiten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |