Oh, ik ook. Het was meer een "wat ken ik met min of meer een M uit Manchester wat niet Morrissey is?"quote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef nozem het volgende:
[..]
Daar moet ik me nog eens in verdiepen. Ik ken er bar weinig van, alleen de 'hitjes'.
nee joh de XTC was gister!quote:Op maandag 17 april 2006 23:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Het heeft toch niets met dat XTC-lab te maken?
[..]
Vraag een huisgenoot of hij/zij je kietelt voor het slapen gaan
Vandaag werd een 21-jarige uit Tilburg aangehouden .. ik moest even aan je denken, maar volgens mij ben je 20quote:
Die kunnen ook vast kietelen!quote:en mn huisgenoten zijn een beetje de oorzaak van de weinige lachjesben nog bij mn ouders
Doe net als Ynske doordeweeks. Zet ze alvast klaar zodat jij elk R&P SC topic op jou naam hebt met nietszeggende dingen als:quote:
Wat heb jij tegenwoordig met PhaE? Of persifleer je slechts Ynske?quote:Op maandag 17 april 2006 23:39 schreef Anthraxx het volgende:
"Phae, ik wil je kat op een geile pose fotograferen."
"Phae, ik wil je"
"Phae"
haha ja 20 en 7 maanden!quote:Op maandag 17 april 2006 23:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Vandaag werd een 21-jarige uit Tilburg aangehouden .. ik moest even aan je denken, maar volgens mij ben je 20
[..]
Die kunnen ook vast kietelen!![]()
Satire.quote:Op maandag 17 april 2006 23:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heb jij tegenwoordig met PhaE? Of persifleer je slechts Ynske?![]()
ow wee als jij de rede bent dat ie de laatste tijd zo vaak "hoofdpijn" heeftquote:Op maandag 17 april 2006 23:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heb jij tegenwoordig met PhaE?
Ik zal er in het vervolg aan denkenquote:Op maandag 17 april 2006 23:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en ik ben braaf dus laat me nooit in met dat soort practijken!!![]()
Ah ja, dat ken ik. Daarom tief ik altijd dezelfde avond heen!quote:en als iemand van mn familie in de buurt komt bijt ik zijn/haar hoofd er af...
we liggen elkaar niet meer zo na 3 dagen gezellig samen zijn
Volgens mij bestaat die echt en loopt hij hier nu ook nog rond ook.quote:
Issie bouwvakker?quote:Op maandag 17 april 2006 23:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat die echt en loopt hij hier nu ook nog rond ook.![]()
En nee, ik ben het niet.![]()
Vroegah, toen je nog vol-gas over de drempels konquote:
ik ben nog niet zo lang vrij van de verplichtingen... dus tegen de tijd dat ik wou gaan was de nationale geschiednis quiz op! en die wou ik niet missen natuurlijk!quote:Op maandag 17 april 2006 23:43 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik zal er in het vervolg aan denken
[..]
Ah ja, dat ken ik. Daarom tief ik altijd dezelfde avond heen!
Vroeger, toen ik nog jong was.quote:Op maandag 17 april 2006 23:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Vroegah, toen je nog volgas over de drempels kon
quote:
Wil je geen dingen zeggen die het risico op visualiseren hebben?quote:Op maandag 17 april 2006 23:45 schreef Anthraxx het volgende:
"Mijn camera's kun je voor twee dingen gebruiken: fotograferen en zelfbevrediging."
Wil jij dat dan niet zo benadrukken?quote:Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wil je geen dingen zeggen die het risico op visualiseren hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |