quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:08 schreef Sokolsky het volgende:
Een keer vanwege overspel en een keer vanwege boot stelen?
hij steelt em niet, hij leent em zonder toestemming te vragenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:08 schreef Sokolsky het volgende:
De motivatie is goed, alleen het aantal niet... hoe weet de dame van het 'overspel'?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:18 schreef Sokolsky het volgende:
Twee keer dus, een overspel en een boot stelen?
2 keer in totaal?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:08 schreef Sokolsky het volgende:
In combinatie met je vorige antwoord, reken ik het goed.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:19 schreef Sokolsky het volgende:
Oh ja! Hij noemt 'r bij de verkeerde naam
Dan gok ik op drie keer, inclusief dat boot stelen.
Nou, doe ik er maar eentje:quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:50 schreef EricusMaximus het volgende:
The Big Sleep, inderdaad
Volgende vraag.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:55 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vond dat je 'm een beetje een laag cijfer gaf.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef mamamiep het volgende:
Ik ken House on the Haunted Hill niet. Maar ik weet wel dat het inderdaad het Kevin Bacon spel heet
.
Six degrees of Kevin Bacon toch?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef mamamiep het volgende:
Ik ken House on the Haunted Hill niet. Maar ik weet wel dat het inderdaad het Kevin Bacon spel heet
.
Is toch met Famke Janssen, Liam Neeson en nog een stel?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:53 schreef Phennim het volgende:
Kennen jullie HOHH niet?
Plot Outline for HOHH: A millionaire offers a group of diverse people $1,000,000 to spend the night in a haunted house with a horrifying past.
zal ik ook maar meteen de cast ervan verklappen?
Oh ja, met Catherine Zeta Jones. Die twee films verwar ik altijd met elkaar, deels ook omdat het uit hetzelfde jaar komt denk ik. En de titel natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:57 schreef Phennim het volgende:
Famke wel ja, Maar de film met Liam is The Haunting.. gaat ook over een spookhuis ook uit hetzelfde jaar trouwens (1999)
Ik vond het wel een mooie TVP.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:00 schreef California het volgende:
Ik was m'n F5-knop even kwijt.
Die eerste, geloof ik.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:16 schreef Sokolsky het volgende:
Er is toch ook een eerdere House on Haunted HIll, die beter is? Of is dat met The Haunting? Ik haal al dat gehaunt altijd door elkaar.
de kortste natuurlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:26 schreef Sokolsky het volgende:
En welke van de vier is de beste? Ik heb alleen de remakes gezien, geloof ik.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:35 schreef Sokolsky het volgende:
Rush (Pirates 1 t/m 257, Shine, Munich, Frida, Intolerable Cruelty, Lantana + Quills)?
Kun je er een cirkel van maken?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:47 schreef Sokolsky het volgende:
Ik had net ook een ingenieuze kronkel van Rush naar Janssen, maar die staan aan dezelfde kant
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:35 schreef Sokolsky het volgende:
-Denise Richards, uit zo'n James Bond
Kan iemand dit al linken aan Janssen (Goldeneye)?
"B. Kevin Bacon spelquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:51 schreef Sokolsky het volgende:
Dan had je dat even aan moeten geven; de Bacongame hoeft namelijk niet per se via films te gaan volgens mij.
Owquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:59 schreef California het volgende:
The World is Not Enough. Maar die Ocean's/Rounders is al goed.
Hoe kom je dan van starship naar Cruelty?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:50 schreef Sokolsky het volgende:
via Intolerable Cruelty - Clooney - Ocean's iets - Damon - Rounders
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:47 schreef Sokolsky het volgende:
Ik had net ook een ingenieuze kronkel van Rush naar Janssen, maar die staan aan dezelfde kant
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:49 schreef wyccie het volgende:
Kun je er een cirkel van maken?
(dit was dus geen antwoord op de vraag)quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:50 schreef Sokolsky het volgende:
via Intolerable Cruelty - Clooney - Ocean's iets - Damon - Rounders
ah okquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:07 schreef het volgende:
Nee Califo, want die gaat van Rush naar Janssen
Richards - World is not Enough - Brosnan - After the Sunset - Hayek - Frida - Rush dan maar.
Batman2k +1quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:18 schreef Batman2k het volgende:
30kilo
Oh dan heb ik nog wel een mooi getal in gedachten. Maar dan zou ik zelf even de film moeten opstarten. En ik ben niet aan de beurt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:20 schreef Sokolsky het volgende:
Volgende keer moet ik een moeilijker getal nemen.
Het getal dat je zoekt is 42quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh dan heb ik nog wel een mooi getal in gedachten. Maar dan zou ik zelf even de film moeten opstarten. En ik ben niet aan de beurt.
Ik doelde dan ook op een bepaalde filmquote:
Maar het is dan niet de film die ik bedoelquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:36 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op een bepaalde film.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Man Who Wasn't There?
Zo.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:47 schreef mamamiep het volgende:
Spielberg
Raimi
Miyazaki
Lang
Hitchcock
Tarantino
Verder even denken.