quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:55 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vond dat je 'm een beetje een laag cijfer gaf.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef mamamiep het volgende:
Ik ken House on the Haunted Hill niet. Maar ik weet wel dat het inderdaad het Kevin Bacon spel heet
.
Six degrees of Kevin Bacon toch?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef mamamiep het volgende:
Ik ken House on the Haunted Hill niet. Maar ik weet wel dat het inderdaad het Kevin Bacon spel heet
.
Is toch met Famke Janssen, Liam Neeson en nog een stel?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:53 schreef Phennim het volgende:
Kennen jullie HOHH niet?
Plot Outline for HOHH: A millionaire offers a group of diverse people $1,000,000 to spend the night in a haunted house with a horrifying past.
zal ik ook maar meteen de cast ervan verklappen?
Oh ja, met Catherine Zeta Jones. Die twee films verwar ik altijd met elkaar, deels ook omdat het uit hetzelfde jaar komt denk ik. En de titel natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:57 schreef Phennim het volgende:
Famke wel ja, Maar de film met Liam is The Haunting.. gaat ook over een spookhuis ook uit hetzelfde jaar trouwens (1999)
Ik vond het wel een mooie TVP.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:00 schreef California het volgende:
Ik was m'n F5-knop even kwijt.
Die eerste, geloof ik.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:16 schreef Sokolsky het volgende:
Er is toch ook een eerdere House on Haunted HIll, die beter is? Of is dat met The Haunting? Ik haal al dat gehaunt altijd door elkaar.
de kortste natuurlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:26 schreef Sokolsky het volgende:
En welke van de vier is de beste? Ik heb alleen de remakes gezien, geloof ik.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:35 schreef Sokolsky het volgende:
Rush (Pirates 1 t/m 257, Shine, Munich, Frida, Intolerable Cruelty, Lantana + Quills)?
Kun je er een cirkel van maken?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:47 schreef Sokolsky het volgende:
Ik had net ook een ingenieuze kronkel van Rush naar Janssen, maar die staan aan dezelfde kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |