quote:'Bayern München volgt Kalou en Huntelaar'
Een opmerkelijk bericht in het Duitse vakblad Kicker vandaag. Het blad meldt namelijk dat Bayern München serieuze interesse heeft in Feyenoorder Salomon Kalou en Ajacied Klaas-Jan Huntelaar. Vertegenwoordigers van de Zuid-Duitse club zouden afgelopen zondag zelfs in De Kuip aanwezig geweest zijn voor Kalou.
De Duitse interesse is niet nieuw voor Kalou. Eerder al werd duidelijk dat Hamburger SV serieuze interesse heeft in de verrichtingen van de Ivoriaanse aanvaller. Ook de doelpunten van Klaas-Jan Huntelaar vallen op in München, waar topschutter Roy Makaay veel krediet verloren heeft na een wat minder doelpuntrijk seizoen. Kalou wordt daarentegen gezien als de ideale vervanger van Michael Ballack, die na dit seizoen hoogstwaarschijnlijk naar Chelsea vertrekt.
Een stadion verbod voor het hele bestuur en technische staf van Ajax.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:13 schreef jna het volgende:
Stel dat ze Huntelaar nu verkopen. Hoeveel zou hij volgens jullie nu opbrengen?
Never nooit laten gaan voor dat bedrag, alleen voor de echte hoofdprijs.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk een miljoen of 15 wel.
PSV kan al 15 krijgen voor Konequote:Op dinsdag 18 april 2006 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk een miljoen of 15 wel.
Denkt Bayern echt dat ze Huntelaar kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Never nooit laten gaan voor dat bedrag, alleen voor de echte hoofdprijs.
psv - AJAX 2003-2004quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:02 schreef Freak187 het volgende:
Godver.. Schaamhaar. Grotere oetlul kun je niet hebben als scheids.
quote:Jaakke: wellicht tijd voor DVD Ajax [wijzig]
Ajax voorzitter Jaakke vond dat het behalen van de play-offs na het moeizame seizoen wel een felicitatie waard is. "Terugkijken doen we nog niet want het seizoen is nog niet afgelopen. Donderdag en zondag spelen we tegen Feyenoord. Die club heeft al een DVD uitgegeven met twee keer winst tegen Ajax. een derde kan er dus niet meer op. Misschien kunnen wij er een DVD'tje voor uitgeven" aldus Jaakke voor de microfoon van Langs de Lijn.
Collega van mij had het gister ook via de duitse TV gehoordquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:13 schreef jna het volgende:
Stel dat ze Huntelaar nu verkopen. Hoeveel zou hij volgens jullie nu opbrengen?
Ballack is ook geen controlerende middenvelder.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Sinds wanneer is kaloe een controlerende middenvelder
Net alsof 20 miljoen geen mooi bedrag is voor een speler uit de Nederlandse competitie. Je moet transfersommen in Nederland niet gaan vergelijken met die van spelers uit de Serie A of Premiership.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Collega van mij had het gister ook via de duitse TV gehoord
En hij zei dat Bayern 20 mil wil betalen![]()
Ballack is meer controlerende middenvelder dan kaloekie de leeuwquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:05 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ballack is ook geen controlerende middenvelder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |