quote:Braamhaar fluit Ajax - Feyenoord
Zeist, 18 april 2006
Erik Braamhaar is door de KNVB aangewezen om de eerste wedstrijd in de play-offs tussen Ajax en Feyenoord te leiden. Braamhaar zal worden bijgestaan door Patrick Gerritsen en Arie Brink. Vierde official is Bjorn Kuipers.
Braamhaar floot Ajax twee keer eerder dit seizoen: in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag (2-2) en een kleine maand geleden In de halve finale van de Gatorade Cup tegen Roda JC. Die strijd won Ajax met 4-1 in de verlenging.
Satellite Sports Cafe zend ook vaak Ajax uit.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:03 schreef ethiraseth het volgende:
Voor de Amsterdammers hier: ik zag zondag dat er op het leidscheplein een cafe zit die live de ajax wedstrijden uitzond (kom ik lekker op tijd achter gezien ik hier al 2 jaar woon, maargoed). Weet iemand toevallig of dat café donderdag ook de playoff wedstrijd zal laten zien?
![]()
quote:Sneijder was niet de enige Ajacied voor wie een apart herstelprogramma is opgesteld. Ook doelman Maarten Stekelenburg en Markus Rosenberg houden zich, op doktersvoorschrift, grotendeels afzijdig van de grote groep fitte Ajacieden. Met het oog op de tegen RKC opgelopen fysieke schade, beperken de twee zich tot rustige loopoefeningen. Fysiotherapeut Ricardo de Sanders heeft geen kind aan beide ‘patiënten’. Stekelenburg is zo goed als zeker in orde voor donderdag. Achter de naam van Rosenberg prijkt een klein vraagteken. ,,Het is nu even afwachten hoe de linkerkuit reageert op de training'', legt de Zweed uit na zijn hersteltraining. ,,Vooral na de wedstrijd tegen RKC was de kuit flink opgezwollen. De ene keer herstelt het sneller dan de andere keer. Morgen weet ik in elk geval meer. Dan hoop ik weer mee te kunnen trainen.''
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:02 schreef Freak187 het volgende:
Godver.. Schaamhaar. Grotere oetlul kun je niet hebben als scheids.
Mwuah, ik speel zelf Play-offs rond die tijd dus ik zit zelf met me harses in de spanning!quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:04 schreef daaaaan het volgende:
Al zenuwachtig hier?
Ik wel in ieder geval![]()
Nee, zal op de dag van de wedstrijd wel komen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:04 schreef daaaaan het volgende:
Al zenuwachtig hier?
Nog niet, maar dat komt ook door de situatie. Normaal zit je er weken naar uit te kijken, en nu is het er ineens binnnen een paar dagen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:04 schreef daaaaan het volgende:
Al zenuwachtig hier?
quote:
Hand in hand richting de derde Klassieker van het seizoen 2005-2006
Ik ook, vanaf twee uur...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |