Ze zeggen genoeg. Ze kunnen moeilijk nu al zeggen dat ie ontslagen wordt. Blind verdient nog wel respect als persoon en Ajacied om eerbiedig behandeld te worden hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:26 schreef buzzer het volgende:
Toch blijf ik het vreemd vinden dat het bestuur blijft zwijgen over de trainer. vd Lem heeft ferme taal gesproken wat dat betreft op rtvnh, maar nog altijd blijft het verdacht stil..
ga maar rustig op vakantie hoor...quote:Olaf Lindenbergh beleefde een moeizaam eerste jaar bij zijn oude liefde Ajax. De club presteerde ondermaats en hij persoonlijk stond er evenveel naast als in het veld. Desondanks heeft hij de hoop om aankomende zomer door Marco van Basten opgeroepen te worden voor de selectie van Oranje nog niet opgegeven.
"Ik ga er niet vanuit dat ik geselecteerd word. Maar ik heb mijn vakantie nog niet geboekt, je weet nooit. Een jaar geleden zat ik er vanuit het niets ook ineens bij. Van Basten zal zijn selectie in grote lijnen wel rond hebben. Maar er kunnen altijd nog spelers geblesseerd raken," aldus Lindenbergh.
Of hij in de play-offs aan het werk komt, is ook voor hem een vraagteken. Ook de afgelopen drie wedstrijden begon de ervaren middenvelder op de bank. "Vlak voor de winterstop gebeurde dat ook een paar keer. Nu stond ik er tegen mijn oude club AZ ineens weer naast. De trainer vindt dan blijkbaar dat er iemand anders beter is op mijn positie. Ik krijg daar verder geen uitleg over."
Zolang die het zelf maar lekker blijft denkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Voetbalzone....![]()
[..]
ga maar rustig op vakantie hoor...
quote:Klaas-Jan Huntelaar is de topscorer van de eredivisie in het seizoen 2005-2006. De 22-jarige spits eindigde na 34 competitiewedstrijden op een totaal van 33 doelpunten. Daarmee evenaart hij de beste speler die Ajax ooit gekend heeft, Johan Cruijff. De nummer 14 scoorde in 1966/1967 ook 33 keer.
Huntelaar was zeventien maal trefzeker voor SC Heereenveen en na zijn overstap in januari zestien maal voor zijn nieuwe club Ajax.
De Dremptenaar is de zeventiende speler in de eredivisie die dertig doelpunten of meer maakt in een seizoen. Coen Dillen (PSV) lijkt met 43 treffers in het seizoen 1956-1957 nog steeds onhaalbaar voor welke speler dan ook. Op de eeuwige ranglijst neemt Huntelaar met 33 doelpunten de tiende plaats in.
Is vrij logisch als je nog niet weet of de beoogde opvolgers eigenlijk wel willen. Als je blind nu ontslaat, loop je de kans dat je met helemaal niets zit volgend seizoen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:42 schreef PyTh het volgende:
Het blijft natuurlijk een vreemde situatie om met andere trainers onderhandelingen te voeren terwijl de huidige trainer nog een contract heeft voor 2 jaar en nog niet ontslagen cq weggepromoveerd is.
Ook dan gaat hij weg lijkt mij: een paar goede potjes op het eind weegt niet op tegen een heel seizoen dramatisch voetbal.quote:Vraag me trouwens ook wel af of ajax Blind ontslaat als voorronde CL wordt behaald en de beker gewonnen wordt (wat ik me niet kan voorstellen maar goed)
Die gaat dus geld kostenquote:Verder schijnt Ten Cate morgen ook nog een gesprek in Eindhoven te hebben
Blijf het vrij respectloos vinden ten opzichte van de huidige trainerquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:46 schreef aldostuta het volgende:
Is vrij logisch als je nog niet weet of de beoogde opvolgers eigenlijk wel willen. Als je blind nu ontslaat, loop je de kans dat je met helemaal niets zit volgend seizoen.
Niet om te kutten maar ajax speelt al jaren redelijk dramatisch.quote:Ook dan gaat hij weg lijkt mij: een paar goede potjes op het eind weegt niet op tegen een heel seizoen dramatisch voetbal.
quote:Die gaat dus geld kosten
lang niet zo dramatisch als dit jaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:02 schreef PyTh het volgende:
Niet om te kutten maar ajax speelt al jaren redelijk dramatisch.
Verder vind ik juist dat ajax dit seizoen vaak heel aardig voetbal gespeeld heeft alleen dit niet langer dan 1 helft vol kon houden.
quote:Ook door de naam Wesley Sneijder gaat al een streep. De Utrechter is aanstaande donderdag nog niet voldoende hersteld van zijn blessure en zal volgens Danny Blind niet bij de selectie zitten.
Dit vertelde de trainer in het Algemeen Dagblad. De Ajacieden bereiden zich inmiddels voor op de kraker met Feyenoord, dat donderdag en zondag wordt uitgevochten. Eerder viel Zdenek Grygera al af.
quote:Volgens VI-hoofdredacteur Johan Derksen heeft Maarten Fontein in zijn plan die hij voor Ajax heeft gemaakt gepleit voor een fusie van de Nederlandse competitie met Scandinavische landen.
In het plan staat voor zover bekend is ook dat hij een systeem ala socios van FC Barcelona wil invoeren, waarbij supporters lid van de voetbalclub kunnen worden.
Overigens zie ik niets in de plannen van Maarten Fontein, ook al zijn de Scandinavische vrouwen héél mooi.quote:Boycot de plee-offs
Bij deze delen wij mede dat wij de plee-offs niet accepteren en de plee-off wedstrijden niet zullen bijwonen. Wij hopen dat meerdere sites zullen volgen.
Bron?quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:42 schreef PyTh het volgende:
Verder schijnt Ten Cate morgen ook nog een gesprek in Eindhoven te hebben
Kan me ook niet voorstellen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bron?
Overigens is Van Geel al in Barca geweest EN heeft Cruijff zich ermee bemoeid.
Geloof me, Henk gaat zeker niet naar Eindhoven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |