abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:15:21 #101
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37054136
Komt van VI, maar is niet echt nieuws. Andere sites meldden dit zaterdag al. Zoals hier al gezegd is 6 miljoen euro veel geld, maar als je daarmee een multifunctioneel (rechtshalf, tien en wellicht spits) supertalent voor haalt, zit je goed. Over twee jaar is hij waarschijnlijk onhaalbaar.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:26:15 #102
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_37054301
Toch blijf ik het vreemd vinden dat het bestuur blijft zwijgen over de trainer. vd Lem heeft ferme taal gesproken wat dat betreft op rtvnh, maar nog altijd blijft het verdacht stil..
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:31:49 #103
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37054376
Waarom zou Ajax DB laten zitten? Zijn prestatie dit seizoen is simpelweg waardeloos te noemen, het op één na slechtste seizoen ooit, dus er lijkt mij reden om hem nóg een seizoen te laten doorknoeien.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37054478
Dit verdiend Ajax echt niet. We verdienen een 'echte' coach.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:45:20 #105
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37054554
Overigens vind ik het niet vreemd dat Ajax niets naar buiten brengt over een eventueel ontslag van DB, het seizoen kan in vijf wedstrijden nog enigszins goed worden gemaakt, dus aan onrust heb je niets.
pi_37054575
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:26 schreef buzzer het volgende:
Toch blijf ik het vreemd vinden dat het bestuur blijft zwijgen over de trainer. vd Lem heeft ferme taal gesproken wat dat betreft op rtvnh, maar nog altijd blijft het verdacht stil..
Ze zeggen genoeg. Ze kunnen moeilijk nu al zeggen dat ie ontslagen wordt. Blind verdient nog wel respect als persoon en Ajacied om eerbiedig behandeld te worden hoor.

Maar de resultaten van de play-offs maken niet uit, alle geruchten rondom allerlei trainers en het niet uitspreken van de steun aan Blind, dat zijn allemaal dingen die er gewoon op wijzen dat ie ontslagen wordt.
pi_37055051
En dat die zelf vind dat het wel aardig ging.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37055052
Voetbalzone....
quote:
Olaf Lindenbergh beleefde een moeizaam eerste jaar bij zijn oude liefde Ajax. De club presteerde ondermaats en hij persoonlijk stond er evenveel naast als in het veld. Desondanks heeft hij de hoop om aankomende zomer door Marco van Basten opgeroepen te worden voor de selectie van Oranje nog niet opgegeven.

"Ik ga er niet vanuit dat ik geselecteerd word. Maar ik heb mijn vakantie nog niet geboekt, je weet nooit. Een jaar geleden zat ik er vanuit het niets ook ineens bij. Van Basten zal zijn selectie in grote lijnen wel rond hebben. Maar er kunnen altijd nog spelers geblesseerd raken," aldus Lindenbergh.

Of hij in de play-offs aan het werk komt, is ook voor hem een vraagteken. Ook de afgelopen drie wedstrijden begon de ervaren middenvelder op de bank. "Vlak voor de winterstop gebeurde dat ook een paar keer. Nu stond ik er tegen mijn oude club AZ ineens weer naast. De trainer vindt dan blijkbaar dat er iemand anders beter is op mijn positie. Ik krijg daar verder geen uitleg over."
ga maar rustig op vakantie hoor...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_37055073
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Voetbalzone....
[..]

ga maar rustig op vakantie hoor...
Zolang die het zelf maar lekker blijft denken
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37055221
quote:
Klaas-Jan Huntelaar is de topscorer van de eredivisie in het seizoen 2005-2006. De 22-jarige spits eindigde na 34 competitiewedstrijden op een totaal van 33 doelpunten. Daarmee evenaart hij de beste speler die Ajax ooit gekend heeft, Johan Cruijff. De nummer 14 scoorde in 1966/1967 ook 33 keer.

Huntelaar was zeventien maal trefzeker voor SC Heereenveen en na zijn overstap in januari zestien maal voor zijn nieuwe club Ajax.

De Dremptenaar is de zeventiende speler in de eredivisie die dertig doelpunten of meer maakt in een seizoen. Coen Dillen (PSV) lijkt met 43 treffers in het seizoen 1956-1957 nog steeds onhaalbaar voor welke speler dan ook. Op de eeuwige ranglijst neemt Huntelaar met 33 doelpunten de tiende plaats in.
pi_37055415
Die had ik al 10x voorbij zien komen als ik het goed heb.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:42:21 #112
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37055607
Het blijft natuurlijk een vreemde situatie om met andere trainers onderhandelingen te voeren terwijl de huidige trainer nog een contract heeft voor 2 jaar en nog niet ontslagen cq weggepromoveerd is.

Vraag me trouwens ook wel af of ajax Blind ontslaat als voorronde CL wordt behaald en de beker gewonnen wordt (wat ik me niet kan voorstellen maar goed )

Verder schijnt Ten Cate morgen ook nog een gesprek in Eindhoven te hebben
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_37055701
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:42 schreef PyTh het volgende:
Het blijft natuurlijk een vreemde situatie om met andere trainers onderhandelingen te voeren terwijl de huidige trainer nog een contract heeft voor 2 jaar en nog niet ontslagen cq weggepromoveerd is.
Is vrij logisch als je nog niet weet of de beoogde opvolgers eigenlijk wel willen. Als je blind nu ontslaat, loop je de kans dat je met helemaal niets zit volgend seizoen.
quote:
Vraag me trouwens ook wel af of ajax Blind ontslaat als voorronde CL wordt behaald en de beker gewonnen wordt (wat ik me niet kan voorstellen maar goed )
Ook dan gaat hij weg lijkt mij: een paar goede potjes op het eind weegt niet op tegen een heel seizoen dramatisch voetbal.
quote:
Die gaat dus geld kosten
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:49:22 #114
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37055765
Ik ga morgenochtend maar even kaarten halen met mn CC. Ga met n maat van me... Maar hopen dat ik plekken kan krijgen in 119 of 120
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  dinsdag 18 april 2006 @ 11:02:41 #115
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37056055
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:46 schreef aldostuta het volgende:

Is vrij logisch als je nog niet weet of de beoogde opvolgers eigenlijk wel willen. Als je blind nu ontslaat, loop je de kans dat je met helemaal niets zit volgend seizoen.
Blijf het vrij respectloos vinden ten opzichte van de huidige trainer
quote:
Ook dan gaat hij weg lijkt mij: een paar goede potjes op het eind weegt niet op tegen een heel seizoen dramatisch voetbal.
Niet om te kutten maar ajax speelt al jaren redelijk dramatisch.
Verder vind ik juist dat ajax dit seizoen vaak heel aardig voetbal gespeeld heeft alleen dit niet langer dan 1 helft vol kon houden.
quote:
Die gaat dus geld kosten
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 18 april 2006 @ 11:34:21 #116
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37056799
Het is vrij logisch. Niet netjes, maar wel logisch. Komt Ten Cate of Van Gaal niet, dan heeft het weinig zin om een andere coach te nemen. Dan kan je beter met Blind blijven werken. Ontsla je hem, maar kun je die twee anderen niet inlijven, dan gooi je weer meer dan een jaar weg.
pi_37056923
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:02 schreef PyTh het volgende:

Niet om te kutten maar ajax speelt al jaren redelijk dramatisch.
Verder vind ik juist dat ajax dit seizoen vaak heel aardig voetbal gespeeld heeft alleen dit niet langer dan 1 helft vol kon houden.
lang niet zo dramatisch als dit jaar
we verliezen van groningen, utrecht, az, feyenoord 2x, Roda
we hebben godverdomme moeite moeten doen om de 4e plaats te bemachtigen.
en dan zijn er nog mensen die vinden dat Blind moet blijven
  dinsdag 18 april 2006 @ 11:51:51 #118
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37057280
Het klopt toch dat de verkoop voor CC en supp. CC morgen ingaat?
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_37058316
V-bal:
quote:
Ook door de naam Wesley Sneijder gaat al een streep. De Utrechter is aanstaande donderdag nog niet voldoende hersteld van zijn blessure en zal volgens Danny Blind niet bij de selectie zitten.

Dit vertelde de trainer in het Algemeen Dagblad. De Ajacieden bereiden zich inmiddels voor op de kraker met Feyenoord, dat donderdag en zondag wordt uitgevochten. Eerder viel Zdenek Grygera al af.
quote:
Volgens VI-hoofdredacteur Johan Derksen heeft Maarten Fontein in zijn plan die hij voor Ajax heeft gemaakt gepleit voor een fusie van de Nederlandse competitie met Scandinavische landen.

In het plan staat voor zover bekend is ook dat hij een systeem ala socios van FC Barcelona wil invoeren, waarbij supporters lid van de voetbalclub kunnen worden.
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:34:53 #120
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_37058351
Helsinki is 2,5 uur vliegen. Hebben we zin in dat soort taferelen op wekelijkse basis? Nee. Kolder van de bovenste plank.
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:49:14 #121
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37058713
Dapp're Strijders zal de play-offs boycotten:
quote:
Boycot de plee-offs

Bij deze delen wij mede dat wij de plee-offs niet accepteren en de plee-off wedstrijden niet zullen bijwonen. Wij hopen dat meerdere sites zullen volgen.
Overigens zie ik niets in de plannen van Maarten Fontein, ook al zijn de Scandinavische vrouwen héél mooi.
pi_37059195
Scandinavie

Gaan we dan in de zomer voetballen?
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:08:05 #123
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37059248
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:42 schreef PyTh het volgende:

Bron?
Overigens is Van Geel al in Barca geweest EN heeft Cruijff zich ermee bemoeid.
Geloof me, Henk gaat zeker niet naar Eindhoven. .
-
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:08:43 #124
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_37059264
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:08 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Bron?
Overigens is Van Geel al in Barca geweest EN heeft Cruijff zich ermee bemoeid.
Geloof me, Henk gaat zeker niet naar Eindhoven. .
Kan me ook niet voorstellen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:08:51 #125
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37059267
Henk komt persoonlijk afzeggen in eindhoven
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')