abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38953224
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:20 schreef tong80 het volgende:
Jawel

Overduidelijk niet. Hij werd gewoon gehinderd door 2 man. Als spits ga je liggen. En terecht.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 21:04:49 #182
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38953631
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:51 schreef Nashje het volgende:

[..]

Overduidelijk niet. Hij werd gewoon gehinderd door 2 man. Als spits ga je liggen. En terecht.
de manier van vallen maakte het een schwalbe. Als je dat niet ziet mankeer je iets aan je ogen.
Had hij gewoon puur door de duw gevallen dan had het er heel anders uitgezien en had hij misschien nog wel een penalty gekregen ook.
pi_38961301
Robben is een duikelaar. En een blinde. Maar voetballen kan-ie. Toch is hij niet mijn type voetballer. Dribbelt te veel met zijn hoofd naar beneden, zodat hij geen overzicht heeft wie er vrij staan. Daar heeft hij geen oog voor. Is iets te veel ego. Robin van Persie heeft groot gelijk.
pi_38980499
Ook als hij echt wordt geraakt dan valt hij lomp
pi_38980584
Robben moet eens wat videobanden van Hristo Stoichkov terugkijken.

Als je dan persé schwalbes wil maken, doe het dan goed en leer van de meester.
  zondag 18 juni 2006 @ 20:34:51 #186
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_38980651
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:45 schreef LuukBes het volgende:
Ik zeg het het al bijna 10 jaar : er moet getraind worden op goed vallen.

Dat naar achteren slaan met die kop als ie geraakt wordt, en de manier waarop er gedoken wordt naar de grond is echt doorzichtig. Het zijn allemaal van die vliegende divers van hem. Onbegrijpelijk dat ie dat zelf niet ziet en aan zijn verstand krijgt geholpen als ie de beelden terugziet.
De Laudrup/Gronkjaer-methode inderdaad, te doorzichtig. Hristo, zoals Radegast zegt, die kon pas mooi schwalben!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_38980671
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:32 schreef Radegast het volgende:
Robben moet eens wat videobanden van Hristo Stoichkov terugkijken.

Als je dan persé schwalbes wil maken, doe het dan goed en leer van de meester.
Ja dan moet je het ook goed doen
  zondag 18 juni 2006 @ 20:39:31 #188
80382 manny
30 is best veel
pi_38980788
Inderdaad een matige schwalber die Robben, en zijn reputatie gaat tegen hem werken, er was wel degelijk contact; maar helaas moet meneer Robben zijn toneelval weer uitvoeren. Doet ie om zich te beschermen zegt hij zelf... blijf dan thuis !

Andere punt van dat overzicht dat heeft denk ik ook te maken met de opdracht die hij van v basten heeft meegekregen, misschien hebben de 2 vleugelspitsen wel de opdracht om zo vaak mogelijk naar binnen te snijden en acties te maken.. kwam die vrije trap van v Persie ook uit voort.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_38982303
Tijdens het wk liet die zich makkelijker vallen, maar ik denk dat iedereen het anders ziet zelf vond ik het een schwalbe, hij liep zelf tegen de speler op
google is your friend
pi_38990439
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen schwalbe.
Nee precies, werd door een schouderduw uit evenwicht gebracht na een run die veel inspanning kostte. Geen geel, gewoon door voetballen normaalgesproken.
That's all folks!
pi_39163615
The Sun: "Night follows day, winter follows autumn, people from Cornwall follow Manchester United. Some things in life are just predictable. And added to that list should be Arjen Robben will dive."
pi_42615367
Robben blijft een geweldige voetballer. Wie nu op hem zeikt moet ook zijn bek houwe als hij straks in een belangrijke westrijd scoort.

En een wat mindere periode kan toch. We schrijven Huntelaar toch ook niet direct af nu?
pi_42615554
Ik ben Robben fan. Maar het niveau van zn eerste seizoen Chelsea, heeft hij gewoon niet meer gehaald.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_42615889
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 17:31 schreef SCH het volgende:
Robben blijft een geweldige voetballer. Wie nu op hem zeikt moet ook zijn bek houwe als hij straks in een belangrijke westrijd scoort.

En een wat mindere periode kan toch. We schrijven Huntelaar toch ook niet direct af nu?
Volgens mij heb je Huntelaar altijd afgeschreven.
Houd van een lijntje.
pi_42615903
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 17:50 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Volgens mij heb je Huntelaar altijd afgeschreven.
Nee hoor. Ik vind hem wat overschat, hij heeft wel iets van Robben.
pi_42616001
tis gewoon een verwend nest, dat zie je zo aan die kop. Wat een walgelijke voetballer is het toch

Hij heeft die maniertjes altijd gehad, maar het lijkt steeds erger te worden en zijn zogenaamde genialiteit is de laatste paar jaar ook al ver te zoeken.
pi_42616119
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:34 schreef Beschouw het volgende:
The Sun: "Night follows day, winter follows autumn, people from Cornwall follow Manchester United. Some things in life are just predictable. And added to that list should be Arjen Robben will dive."
pi_42620075
Mooie tekst uit de Sun.
Maar met Robben is niks mis. Blijft een attractieve speler. Dat het er niet altijd uitkomt, is niet zo erg. De klagers hier zijn ook niet elke dag in bloedvorm.
pi_42620225
Hmm, onderschat TerroRobbie niet in feedback.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42620378
quote:
Dus we mogen geen kritiek leveren als hij weer eens bagger speelt en zich voor de zoveelste keer zonder enige aanwijsbare reden onoverkomelijke problemen met de zwaartekracht ondervind?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_42620472
ondervindt
pi_42623375
quote:

Echt ik kan niet tegen zijn maniertjes , hij is echt een goede voetballer, dat zie ik ook wel, maar dat eeuwige gezeik op het veld van hem bah.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_42623981
Guus Hiddink begon er al over te praten, 3,4 jaar geleden. Hij is het nog steeds niet afgeleerd
pi_42625388
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 20:13 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dus we mogen geen kritiek leveren als hij weer eens bagger speelt en zich voor de zoveelste keer zonder enige aanwijsbare reden onoverkomelijke problemen met de zwaartekracht ondervind?
Van mij mag alles hoor - ik geef alleen maar aan hoe wisselvallig het publiek is. Een speler die het even goed doet, wordt bejubeld en even later weer afgebrand. Zegt gewoon veel over al die opgefokte fans. Ik houd daar niet van. Robben speelt even wat minder maar dezelfde mensen die nu moord en brand schreeuwen, riepen om het hardst toen Advocaat hem niet opstelde. Bovendien speelde hij niet baggerder dan Babel of Sneijder of Landzaat of Bouhladinges.
pi_42632664
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 21:39 schreef maril het volgende:

[..]

Echt ik kan niet tegen zijn maniertjes , hij is echt een goede voetballer, dat zie ik ook wel, maar dat eeuwige gezeik op het veld van hem bah.
Een goeie schop onder z'n kloten wil wel eens helpen, want zoals hij zich nu aanstelt kan ik niet eens meer juigen als hij een doelpunt maakt.
janneman
pi_42915385
Mijn stelling hier word door Mart ondersteunt vandaag in het Haarlems dagblad
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:13:22 #208
80382 manny
30 is best veel
pi_42915480
Ik ben het eens met Smeets
pi_42916861
Hij was afgelopen zondag wel man of the match.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:11:28 #210
80382 manny
30 is best veel
pi_42917423
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:53 schreef koningdavid het volgende:
Hij was afgelopen zondag wel man of the match.
Tis ook een geweldige speler. En bij dit soort spelers hoort ook wel dat ze af en toe slecht / onzichtbaar spelen; maar die maniertjes, dat vallen, dat zuigen. Verschrikkelijk naar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')