Overduidelijk niet. Hij werd gewoon gehinderd door 2 man. Als spits ga je liggen. En terecht.quote:
de manier van vallen maakte het een schwalbe. Als je dat niet ziet mankeer je iets aan je ogen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Overduidelijk niet. Hij werd gewoon gehinderd door 2 man. Als spits ga je liggen. En terecht.
De Laudrup/Gronkjaer-methode inderdaad, te doorzichtig. Hristo, zoals Radegast zegt, die kon pas mooi schwalben!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:45 schreef LuukBes het volgende:
Ik zeg het het al bijna 10 jaar : er moet getraind worden op goed vallen.
Dat naar achteren slaan met die kop als ie geraakt wordt, en de manier waarop er gedoken wordt naar de grond is echt doorzichtig. Het zijn allemaal van die vliegende divers van hem. Onbegrijpelijk dat ie dat zelf niet ziet en aan zijn verstand krijgt geholpen als ie de beelden terugziet.
Ja dan moet je het ook goed doenquote:Op zondag 18 juni 2006 20:32 schreef Radegast het volgende:
Robben moet eens wat videobanden van Hristo Stoichkov terugkijken.
Als je dan persé schwalbes wil maken, doe het dan goed en leer van de meester.
Nee precies, werd door een schouderduw uit evenwicht gebracht na een run die veel inspanning kostte. Geen geel, gewoon door voetballen normaalgesproken.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen schwalbe.
Volgens mij heb je Huntelaar altijd afgeschreven.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:31 schreef SCH het volgende:
Robben blijft een geweldige voetballer. Wie nu op hem zeikt moet ook zijn bek houwe als hij straks in een belangrijke westrijd scoort.
En een wat mindere periode kan toch. We schrijven Huntelaar toch ook niet direct af nu?
Nee hoor. Ik vind hem wat overschat, hij heeft wel iets van Robben.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgens mij heb je Huntelaar altijd afgeschreven.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:34 schreef Beschouw het volgende:
The Sun: "Night follows day, winter follows autumn, people from Cornwall follow Manchester United. Some things in life are just predictable. And added to that list should be Arjen Robben will dive."
Dus we mogen geen kritiek leveren als hij weer eens bagger speelt en zich voor de zoveelste keer zonder enige aanwijsbare reden onoverkomelijke problemen met de zwaartekracht ondervind?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:31 schreef SCH het volgende:
Robben blijft een geweldige voetballer. Wie nu op hem zeikt moet ook zijn bek houwe als hij straks in een belangrijke westrijd scoort.
Echt ik kan niet tegen zijn maniertjes , hij is echt een goede voetballer, dat zie ik ook wel, maar dat eeuwige gezeik op het veld van hem bah.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:31 schreef SCH het volgende:
En een wat mindere periode kan toch. We schrijven Huntelaar toch ook niet direct af nu?
Van mij mag alles hoor - ik geef alleen maar aan hoe wisselvallig het publiek is. Een speler die het even goed doet, wordt bejubeld en even later weer afgebrand. Zegt gewoon veel over al die opgefokte fans. Ik houd daar niet van. Robben speelt even wat minder maar dezelfde mensen die nu moord en brand schreeuwen, riepen om het hardst toen Advocaat hem niet opstelde. Bovendien speelde hij niet baggerder dan Babel of Sneijder of Landzaat of Bouhladinges.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus we mogen geen kritiek leveren als hij weer eens bagger speelt en zich voor de zoveelste keer zonder enige aanwijsbare reden onoverkomelijke problemen met de zwaartekracht ondervind?
Een goeie schop onder z'n kloten wil wel eens helpen, want zoals hij zich nu aanstelt kan ik niet eens meer juigen als hij een doelpunt maakt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:39 schreef maril het volgende:
[..]
Echt ik kan niet tegen zijn maniertjes , hij is echt een goede voetballer, dat zie ik ook wel, maar dat eeuwige gezeik op het veld van hem bah.
Tis ook een geweldige speler. En bij dit soort spelers hoort ook wel dat ze af en toe slecht / onzichtbaar spelen; maar die maniertjes, dat vallen, dat zuigen. Verschrikkelijk naar.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:53 schreef koningdavid het volgende:
Hij was afgelopen zondag wel man of the match.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |