Hem aanmoedigen zal ook iedereen doen.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:52 schreef Ludacriss het volgende:
Ondanks die schwalbes blijft het een goede speler. Zal hem daarom niet minder aanmoedigen tijdens het WK.
Nou ...quote:Op woensdag 19 april 2006 13:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hem aanmoedigen zal ook iedereen doen.
Wedden dat Doc me opbeld als Robben in de 90ste minuut in de finjale Oranje naar de titel schiet ?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij speelt voor je land.
Ik geloof je.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wedden dat Doc me opbeld als Robben in de 90ste minuut in de finjale Oranje naar de titel schiet ?
Dat is nou juist de ellende. Door zijn geduikel zorgt hij er voor dat ik minder hoop dan normaal dat NL goed presteert.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij speelt voor je land.
Mwoah, ik was (zeker achteraf) ook niet zo trots op de manier hoe we eens doormiddel van een schwalbe van hem de score openden tegen Twente. Natuurlijk was ik wel blij met het doelpunt, maar de manier waarop is gewoon ronduit smerig. Als zoiets gebeurt in een belangrijke wedstrijd draag je die smet voor altijd met je mee. Je verdient veel meer respect door gewoon te blijven staan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een hoop mensen die daarop kritiek hebben gaan wel uit hun pannetje als Robben tegen Duitsland een succesvolle schwalbe produceert. Hartstikke hypocriet dus.
Die wissel vergeet niemand meer.quote:
Lachwekkend gewoon. Hij mag de schoenen van die twee nog niet eens poetsen.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:08 schreef koningdavid het volgende:
Robben in vorm blijft een fenomeen. De coach van Servië & Montenegro vind dat Robben in de categorie hoort van Ronalindho, Zidane, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |