hij overdrijft het, en ik vind het niet leuk ook al zou dat volgens jou gebruikelijk zijn , het is niet mij ding.quote:Op maandag 17 april 2006 22:56 schreef Canisfire het volgende:
Waarom? veel vallen en penalty's en vrije trappen voor je binnen halen dat is het moderne top voetbal. Kijk maar naar Italie of een Duitsland.
Het kan niet jou ding zijn maar als die zo een penalty regelt in de laatste minuut van de wk finale en hem er in schiet vind je het niet meer erg tochquote:Op maandag 17 april 2006 22:58 schreef maril het volgende:
[..]
hij overdrijft het, en ik vind het niet leuk ook al zou dat volgens jou gebruikelijk zijn , het is niet mij ding.
quote:Op maandag 17 april 2006 22:55 schreef maril het volgende:
ik had vorige week trouwens al een filmpje gezien (cynisch)dat hij als kind zich liet vallen.
Dan krijgt die gewoon een standbeeld hoorquote:Op maandag 17 april 2006 22:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het kan niet jou ding zijn maar als die zo een penalty regelt in de laatste minuut van de wk finale en hem er in schiet vind je het niet meer erg toch![]()
Dat is het punt juist, hij doet het al bij "normale" overtredingenquote:Op maandag 17 april 2006 23:00 schreef T1andonly het volgende:
Soms denken spitsen dat een 16meter gebied een soort touchdown-area is en duiken daar maar al te graag met bal en al neer.
Inderdaad, dat is nou eenmaal de kracht van top spelers(landen), je moet nou eenmaal hard zijn en aanstellen om te krijgen wat je wilt. Als je je niet zo opsteld zul je minder kansen krijgen en dus overwinningen krijgen, simpel. Fair play awards is nou eenmaal niet de hoofdprijs.quote:Op maandag 17 april 2006 22:57 schreef Zwansen het volgende:
Kijk eens naar Italië, Argentinië, Brazilië...
Ik geloof dat ik mijn hier het meest in kan vinden, Robben is te goed om dit te doen.quote:Op maandag 17 april 2006 23:07 schreef Fokker2006 het volgende:
Het is alles behalve sportief, hij kan geweldig voetballen en heeft die schwalbes echt niet nodig. Als de nieuwe generatie van het nederlands elftal dit overneemt zet dit ook een voorbeeld voor de aankomende talenten en jeugd.
quote:Op maandag 17 april 2006 23:11 schreef dedeur het volgende:
Het is misschien wel dé oplossing voor zijn blessuregevoeligheid.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |