linuxquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Deze pc draait op Linux, BB..
wortelsquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:42 schreef BosFrollie het volgende:
aardappelpuree en geprakte wortels![]()
om te huilen gewoon![]()
maar het lukt wel om dat te eten ?? 14.gifquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:42 schreef BosFrollie het volgende:
aardappelpuree en geprakte wortels![]()
om te huilen gewoon![]()
Ja ze hebben geld nodig van hun fans !quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:53 schreef sXe het volgende:
pf, wat een armoe...
jammer dat het zover moet komenquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja ze hebben geld nodig van hun fans !
helaaschquote:
Waarom ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:20 schreef sXe het volgende:
zo gaan die dingen
geen idee eigenlijk. Maar het wordt wel vaak bevestigd dat "de dingen" zo gaanquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:24 schreef sXe het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. Maar het wordt wel vaak bevestigd dat "de dingen" zo gaan
Trouwens wel de meest directe manier voor een band om geld te krijgen. Cut out the middle man. Maar wel weer een nadeel dat je dan wel alles zelf moet betalen en ook zelf het risico neemt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:29 schreef sXe het volgende:
zeker. Dingen die onontkoombaar zijn...
En dat je in feite bij je eigen fans moet gaan bedelen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Trouwens wel de meest directe manier voor een band om geld te krijgen. Cut out the middle man. Maar wel weer een nadeel dat je dan wel alles zelf moet betalen en ook zelf het risico neemt.
Ja .. ze hadden er ook een vaste prijs aan kunnen geven dan was het gewoon verkoop geweest maar dat was technisch weer lastiger.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:32 schreef sXe het volgende:
[..]
En dat je in feite bij je eigen fans moet gaan bedelen...
Wie weet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:34 schreef sXe het volgende:
Maar het is een noodgreep als je echt niet anders kan. Denk dat ze op zich wel een redelijke fanschare hebben dus misschien werkt het wel...
hebben ze die niet ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:38 schreef sXe het volgende:
en anders moeten ze maar een echte baan gaan zoeken
Heeft marrilion dat niet gedaan .. van te voren mensen het album laten kopen zelfs voordat er ook maar muziek was.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:41 schreef sXe het volgende:
en heel album op die manier financieren lijkt me overigens nogal een opgave.
Volgensmij noemen ze dit ook een internet-EP dus ik denk dat deze nummers niet op de nieuwe cd komen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:41 schreef sXe het volgende:
en heel album op die manier financieren lijkt me overigens nogal een opgave.
Ik geloof dat je je dan ook kon intekenen op de bedanklijst. Maar Marillion is net even wat groter dan Anathema...quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heeft marrilion dat niet gedaan .. van te voren mensen het album laten kopen zelfs voordat er ook maar muziek was.
Inderdaad maar toch raar dat zelfs marrilion zulke kunstgrepen moet uithalen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:45 schreef sXe het volgende:
[..]
Ik geloof dat je je dan ook kon intekenen op de bedanklijst. Maar Marillion is net even wat groter dan Anathema...
de financiële situatie zal niet zo gek veel beter zijn gewordenquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hebben ze die niet ?
Ik lees net in het anathema topic dat iemand met iemand van anathema in een fabriek gewerkt heeft dat hij dat ernaast deed. Maar dat is wat jaartjes geleden.
volgens mij is dat bij Marillion meer een soort extra richting de fans dan absolute noodzaak.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inderdaad maar toch raar dat zelfs marrilion zulke kunstgrepen moet uithalen.
Zou het ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:49 schreef sXe het volgende:
[..]
volgens mij is dat bij Marillion meer een soort extra richting de fans dan absolute noodzaak.
Ze doen wel vaker dat soort dingen.quote:
en het klinkt nog leuk ookquote:King crimson - The ConstruKction Of Light - Virgin 2000.
Rating = 8
Just when you think Fripp the Shipp and the Pharoahs will never recever (no typo - RHYME, BABY!), along comes a monstrous vicious guitar assault designed to make guitar nuts like me go "HOLY SHIT! THEY'RE EACH PLAYING HALF THE MELODY!" That's the new trick this time arounds. Two guitar players, one in each speaker -- left speaker playing notes #1, 3, 5, 7, 9, etc -- right speaker playing notes #2, 4, 6, 8, etc -- so that the end result is a MELODY! Now see, my good fellow buddy Christian Smith instructed me to do this exact same trick a goodly decade ago, but even with an incredibly simple melody ("...So the Mexican Bellhop Says To the Backgammon Board....." -- you probably remember it from Yo! MTV Chit-Chats For Ten Hours), it was HARD! Think of it in your head -- start singing a simple little guitar hook, let's say "Day Tripper." Now sing JUST the odd-numbers notes in the riff. Now try to imagine playing them on a guitar, and the incredible concentration and restraint it will take to NOT hit the even numbered riffs. Now imagine a riff about 10 times faster and more complicated. There you have it! "The ConstruKction Of Lite-Brite"!
Vast en zeker ... (ik weet ook niet of ze dit live gespeeld hebben)quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:58 schreef sXe het volgende:
Kan ook heel goed met protools trouwens...
Ja die fripp is wel wazige kwast ... met zn frippertronicsquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:06 schreef sXe het volgende:
Ach je kan een boel leuke trucjes doen. Da's Fripp wel toevertrouwd ook...
Rocknambientquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:36 schreef sXe het volgende:
het moet uiteindelijk wel rock&roll blijven natuurlijk
Juist zoals het hoort !quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:40 schreef sXe het volgende:
met Bier enzo. En vrouwen. En nog wat dingen
En de vrouwen genomenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:44 schreef sXe het volgende:
daar worden de jongens van de mannen gescheiden!
goeie suggestie welquote:
quote:
Ik heb de single nog niet geluisterd maar ik koop die cd wel gewoon.. ze moeten me nog teleur stellen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:48 schreef sXe het volgende:
Zozo, die nieuwe Tool belooft ook wel weer akelig goed te worden
PI in quickreply idd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:48 schreef sXe het volgende:
Zozo, die nieuwe Tool belooft ook wel weer akelig goed te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |