Zij wel ja, maar ik niet...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:46 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Ho-ho, zij had namelijk over het algemene. Niet over de uitzonderingen, en dat wist je maar al te goed.
Misschien heb ik dan toch ook wel humor, alleen begrijp ik het zelf nog niet...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Of ze hebben een soort humor die jij niet snapt, dan kan natuurlijk ook.
In de trant van home-video's, welteverstaan:quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Noem eens 6 grappige cabaretières ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Uh. Ja. Nee dusquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:07 schreef MrFl0ppY het volgende:
Andersom daarintegen, vrouwen lachen altijd wel om de humor van de mannen.
fellatio met witte saus daarentegen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:50 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
In de trant van home-video's, welteverstaan:
"Hihihi, ik stootte de vaas om, en toen zat de hele projectgroep bij, hihi".
Ja, dat vind ik dus geen echte humor.
Ken jij 6 grappige cabaretiers?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:50 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Noem eens 6 grappige cabaretières ?
Ja, dusquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
fellatio met witte saus daarentegen...![]()
![]()
Dat is waar! Er zullen vast uitzonderingen zijn maar ik ken ze niet. Hoewel: mijn zus is toch bijna grappig te noemen maar da's wel de flauwe familiehumor die je vreselijk of geweldig vind. Ik vind het natuurlijk geweldig maar ik weet niet hoe de buitenwereld daarover denkt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:46 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Ho-ho, zij had namelijk over het algemene. Niet over de uitzonderingen, en dat wist je maar al te goed.
Herman Finkers, Hans Teeuwen, Theo Maassen, Youp van 't Hek, Freek de Jonge, Bert Visscher, Najib Amhali, Lebbis & Jansen, Wim Sonneveld, Jörgen Raymann, Jules Deelder... Roep het maar.quote:
Is 6 grappige cabaretiers noemen (ongeacht welk geslacht) eigenlijk niet sowieso teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:53 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Wedervraag = poging tot omkering van bewijslast, daar zijn vrouwen nou behendig in.
Dan kunnen we heel fok wel opdoeken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:52 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Ja, dus.
Het is heel normaal hoor, dat als je niks zinnigs weet te zeggen, je dan ook niet post.
Btw, whoopsydaisy, ik heb je history ff doorgenomen. Je bent een van weinige vrouwen naar m'n hart, die de realiteit niet ontkennen en zelfreflectie hebbenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat is waar! Er zullen vast uitzonderingen zijn maar ik ken ze niet. Hoewel: mijn zus is toch bijna grappig te noemen maar da's wel de flauwe familiehumor die je vreselijk of geweldig vind. Ik vind het natuurlijk geweldig maar ik weet niet hoe de buitenwereld daarover denkt.
Elke vrouwelijke ontkenning is immers een leugen, want mannen hebben toch altijd gelijk, zeker wanneer zij kwebbelen over wat een vrouw wel of niet is. Als het gaat over waar de vrouw wel of niet goed in is, heeft de man de waarheid in pacht. Toch?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:58 schreef Spreadsheet het volgende:
Btw, whoopsydaisy, ik heb je history ff doorgenomen. Je bent een van weinige vrouwen naar m'n hart, die de realiteit niet ontkennen.
Da's weer wat anders dan de vrouwenmassa die steeds tegen stribbelen als het om ze gaat.
Eerlijk gezegd kan ik geen van die vrouwen betrappen op gevatte humor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:10 schreef Lucille het volgende:
Maar goed, 6 (7 zelfs) vrouwen dus:
Brigitte Kaandorp
Plien
Bianca
Sanne Wallis de Vries
Karin Bloemen
Claudia de Breij
Sara Kroos
Humor is subjectief natuurlijk. Of je begrijpt de humor niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:13 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kan ik geen van die vrouwen betrappen op gevatte humor.
Wie?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:10 schreef Lucille het volgende:
Maar goed, 6 (7 zelfs) vrouwen dus:
Brigitte Kaandorp
Plien
Bianca
Sanne Wallis de Vries
Karin Bloemen
Claudia de Breij
Sara Kroos
En wat vind je dan van die Amerikaanse "comediennes" die heel hard een verhaal over gore seks vertellen en het woord "wiet" onwijs grappig vinden?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:15 schreef Lucille het volgende:
[..]
Humor is subjectief natuurlijk. Of je begrijpt de humor niet.
Ik begrijp ze ook niet en leuk zijn ze allerminst..quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:15 schreef Lucille het volgende:
[..]
Humor is subjectief natuurlijk. Of je begrijpt de humor niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |