Niet humorvol. Soms wel rechtdoorzee en de spijker op z'n kop. En da's ook oke.quote:Op maandag 17 april 2006 23:45 schreef Brennie het volgende:
[..]
Een van de weinige vrouwen op fok die door haar directe ( psychologische) adviezen vaak humorvol overkomt.![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 23:45 schreef Brennie het volgende:
[..]
Een van de weinige vrouwen op fok die door haar directe ( psychologische) adviezen vaak humorvol overkomt.![]()
De manier waarop gebeurt vaak droog en scherp.. wat soms grappig is om te lezen. Althans vind ik dan..quote:Op maandag 17 april 2006 23:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Niet humorvol. Soms wel rechtdoorzee en de spijker op z'n kop. En da's ook oke.
Meeeeeeuhquote:
Ongetwijfeld heb jij ook je aandoenlijke en vertederende kanten...quote:Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu ben ik een hele hoop dingen, maar aandoenlijk en vertederend ben ik níet.
jij wel... laat maar zien danquote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef Xennia het volgende:
Ik heb nog meer humor in mijn kleine teen dan 80% van de mannen in dit topic![]()
* fobo checktquote:Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu ben ik een hele hoop dingen, maar aandoenlijk en vertederend ben ik níet.
Het was haar eerste ontmoeting met mijn kameradengroepquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:58 schreef Copycat het volgende:![]()
Dat is niet de slimste vriendin uit je carrière?
Blonde vriendin?quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:57 schreef kastanova het volgende:
Gisteren ook zo'n gevalletje gehad:
*situatieschets*
Snooker- en poolcentrum + bier + sigaretten + kameradengroep + vriendin
Vriend: Hmmmz, ben afgelopen vrijdag naar het ziekenhuis geweest voor m'n schouder, ik moet over 2 weken al terugkomen...
Kasta: Ai... (*ping*ping*ping* Dit is de grap!!!! =>) En er is geen andere optie dan amputeren?
Vriend: Nee man, hij zal tot de schouder geamputeerd worden.
Vriendin:.
Kasta: Whehehe, hoe ga je dan je spijkers vasthouden met je stompje?(hij is timmerman)
Vriend: Whehehe
Vriendin: Whehehe
Kasta + Vriend tegen vriendin: Mên, daar ga je toch niet om lachen man... Waar moet hij nu van leven? Net een nieuw huisje gekocht, hypotheek... Tsssk, zijn hele leven naar de kloten en jij zit maar een beetje te giechelen...
.
Kasta: Naja, ik kan je nog wel aan een helpdesk baantje helpen... OH NEE! JE KUNT DE TELEFOON NIET OPNEMEN MET JE STOMPJE!!!.
Vriend: Whehehe...
Vriendin: Whehehe...
Kasta + Vriend tegen vriendin: Sjezus! Doe je het weer! Daar ga je toch niet om lachen joh! Snap je dan niet hoe moeilijk dat voor hem is...
.
.
.
. Ik wil naar huis!
.
Tja, kan nog lachen worden als we haar wijsmaken dat we geadopteerde broertjes zijn of met onze homo-act komen.
Dan nog is het simpel iets aannemen zonder na te denken. Hoe geloofwaardig je ook bent.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het was haar eerste ontmoeting met mijn kameradengroep.
En ik moet er ook bijzeggen dat we zoiets behoorlijk overtuigend kunnen brengen, zo hebben we ooit eens iemand wijsgemaakt dat we een eeneiige tweeling waren, maar dat hij te laat geboren was en daarom niet op me leek (hij is 1 jaar jonger en blond)
Waarom zou zijn arm niet geamputeerd kunnen worden dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan nog is het simpel iets aannemen zonder na te denken. Hoe geloofwaardig je ook bent.
Alles kan natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom zou zijn arm niet geamputeerd kunnen worden dan?.
Nou nee, daar lacht ze te weinig voorquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:14 schreef Duiveltja het volgende:
In het geval dat zijn arm geamputeerd zou moeten worden, lijk het me onwaarschijnlijk dat hij er nog mee zou kunnen poolen/snookeren.
Nofi maar volgens mij is je vriendin er een die meelacht met een grap, terwijl ze die niet begrijpt.
quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:08 schreef Duiveltja het volgende:
Persoonlijk ken ik niet veel vrouwen die ik echt grappig vind. Een enkeling weet wel hier en daar een leuke opmerking te plaatsen, maar daar blijft het dan ook bij.
Aandoenlijk en vertederend.quote:Op maandag 17 april 2006 22:32 schreef nozem het volgende:
Vrouwen zijn niet grappig. Vrouwen zijn aandoenlijk en vertederend.
Originele insteekquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ik moet er ook bijzeggen dat we zoiets behoorlijk overtuigend kunnen brengen, zo hebben we ooit eens iemand wijsgemaakt dat we een eeneiige tweeling waren, maar dat hij te laat geboren was en daarom niet op me leek (hij is 1 jaar jonger en blond)
Humor is een middel om te scoren bij het andere geslacht. Een man heeft gevoel voor humor wanneer hij goede grappen maakt. Een vrouw heeft gevoel voor humor wanneer zij er om lacht. Geen gebrek, maar een andere invulling aan het begrip "gevoel voor humor".quote:Op maandag 17 april 2006 22:26 schreef Spreadsheet het volgende:
Naar aanleiding van dit topic vroeg ik me het volgende af: waarom ontbreekt het bij de meeste vrouwen aan humor?
En dan bedoel ik natuurlijk niet al die nagepraatte cliché-grapjes, hoor.
Dus passief, zoals altijdquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Humor is een middel om te scoren bij het andere geslacht. Een man heeft gevoel voor humor wanneer hij goede grappen maakt. Een vrouw heeft gevoel voor humor wanneer zij er om lacht. Geen gebrek, maar een andere invulling aan het begrip "gevoel voor humor".
Interessante insteek, maar I beg to differquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:44 schreef Alicey het volgende:
Humor is een middel om te scoren bij het andere geslacht. Een man heeft gevoel voor humor wanneer hij goede grappen maakt. Een vrouw heeft gevoel voor humor wanneer zij er om lacht. Geen gebrek, maar een andere invulling aan het begrip "gevoel voor humor".
Daar gaat het in dit topic niet over. Het gaat om het gevoel voor humor an sich, dus niet het lachen erom, maar zelf grappig zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een vrouw heeft gevoel voor humor wanneer zij er om lacht. Geen gebrek, maar een andere invulling aan het begrip "gevoel voor humor".
Dit is toch mede een oorzaak er van dat er ook iets heel anders onder humor wordt verstaan. Het komt er vooral op neer dat mannen vrouwen niet grappig vinden, terwijl vrouwen vaak wel om elkaars humor kunnen lachen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Daar gaat het in dit topic niet over. Het gaat om het gevoel voor humor an sich, dus niet het lachen erom, maar zelf grappig zijn.
In werkelijkheid is het natuurlijk niet zwart/wit. Ik ben ook wel eens per ongeluk grappig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Interessante insteek, maar I beg to differ.
Ik vind de combinatie van die twee factoren (goede grappen maken en goede grappen lachend weten te waarderen) van een goed gevoel van humor getuigen. Niet onderverdeeld naar het ene voor de man en het andere voor de vrouw.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:51 schreef Alicey het volgende:
In werkelijkheid is het natuurlijk niet zwart/wit. Ik ben ook wel eens per ongeluk grappig.
Sarcasme zit er vaak een beetje tussen in..quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig.
Alhoewel mijn humor meestal niet toevallig is te noemen, maar welgeplaatst.
Dit duidt echter op een gebrek aan gevoel voor humor aan jouw kant.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:07 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ik deel de mening dat menig vrouw niet de beschikking heeft over een aardige dosis humor. Vaak lachen ze alleen maar over de maffe situaties waarin 1 van de vrouwen zich weer in heeft gewerkt. De vrouwen vinden dit helemaal prachtig terwijl ik meer zoiets heb als: doos![]()
Och, blijkbaar vind jij stoten onder de gordel toch niet vervelend?quote:Op maandag 17 april 2006 23:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoewel deze opmerking onder de gordel is, beschouw ik hem toch maar als compliment
Als je iemand een DVD van Theo Maassen laat zien en hij ligt in een deuk, komt dat dan ook door jou?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik vind ook dat weinig vrouwen humor hebben. Ik kan ook geen leuk grappig verhaal vertellen of moppen tappen. Ik kan wel heel hard lachen om anderen en ik maak mijn vriend ook regelmatig aan het lachen maar hij heeft wel 'bijzondere' humor.
Er zijn trouwens wel een paar mannen met wie ik hele avonden in een deuk kan liggen. Een kennis van me houd nogal van lompe humor. Dus ik wees hem op tubgirl, hebben we een half uur in een deuk gelegen.
Ik neem aan dat je slim genoeg bent om te weten dat we ook om andere dingen lachen. Schijnbaar vind hij het leuk als ik met hele scherpe typische vrouwenopmerkingen kom, kan ik ook niks aan doen. Als het maar shockeert is zijn motto denk ik. Verder shockeer ik geen mensen want het valt meestal niet in goeie aarde.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als je iemand een DVD van Theo Maassen laat zien en hij ligt in een deuk, komt dat dan ook door jou?
Behoorlijk kansloos trouwens als je een half uur in een deuk ligt om tubgirl.
Wat moet ik daaronder verstaan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
als ik met hele scherpe typische vrouwenopmerkingen kom, kan ik ook niks aan doen.
*fotoboek checked*quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:05 schreef djenneke het volgende:
ach, ik heb weer andere kwaliteiten... hoop ik... toch?
De nodige zelfspot inderdaad. Zelfspot en 'een van de jongens' humor kunnen soms nog wel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:12 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Wat moet ik daaronder verstaan?
Is het om jezelf voor gek te zetten?
Twee grote?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:05 schreef djenneke het volgende:
ach, ik heb weer andere kwaliteiten... hoop ik... toch?
humorloos als ik ben, kan ik hier geen leuke, en scherpe opmerking op verzinnen... beetje jammer, dat dan weer wel...quote:
Ik ken best wel vrouwen met humor, eigenlijk. Ik ben er zelf alleen geen van. Ik laat dat aan anderen over die dat beter kunnen, ik lach wel mee hoor...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Tja, wij vrouwen hebben nu eenmaal geen humor.
Jezus Christus, hoe vaak moet ik het nog zeggen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ken best wel vrouwen met humor, eigenlijk.
Maak je vooral lekker druk johquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:40 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Jezus Christus, hoe vaak moet ik het nog zeggen?
Uitzonderingen <<< weet je überhaupt wel wat het betekent?
In het algemeen beschikken vrouwen niet over humor, face it.
Als ik een reactie krijg als "wij vrouwen hebben nou eenmaal geen humor", dan voel ik mij gewezen om op de uitzonderingen te wijzen. Dat jij dat niet begrijpt.... kan ik niet helpen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:43 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Precies, als ik 3x uitgelegd hebt, worden zulke drogredenaties nog steeds aangedragen..
Ho-ho, zij had namelijk over het algemene. Niet over de uitzonderingen, en dat wist je maar al te goed.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als ik een reactie krijg als "wij vrouwen hebben nou eenmaal geen humor", dan voel ik mij gewezen om op de uitzonderingen te wijzen. Dat jij dat niet begrijpt.... kan ik niet helpen...
Of ze hebben een soort humor die jij niet snapt, dan kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:40 schreef Spreadsheet het volgende:
In het algemeen beschikken vrouwen niet over humor, face it.
Zij wel ja, maar ik niet...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:46 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Ho-ho, zij had namelijk over het algemene. Niet over de uitzonderingen, en dat wist je maar al te goed.
Misschien heb ik dan toch ook wel humor, alleen begrijp ik het zelf nog niet...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Of ze hebben een soort humor die jij niet snapt, dan kan natuurlijk ook.
In de trant van home-video's, welteverstaan:quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Noem eens 6 grappige cabaretières ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |