abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37049527
quote:
Op maandag 17 april 2006 23:45 schreef Brennie het volgende:

[..]

Een van de weinige vrouwen op fok die door haar directe ( psychologische) adviezen vaak humorvol overkomt.
Niet humorvol. Soms wel rechtdoorzee en de spijker op z'n kop. En da's ook oke.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  maandag 17 april 2006 @ 23:47:50 #122
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37049559
quote:
Op maandag 17 april 2006 23:45 schreef Brennie het volgende:

[..]

Een van de weinige vrouwen op fok die door haar directe ( psychologische) adviezen vaak humorvol overkomt.

dankzij de mannen, waar ze liever mee omgaat dan vrouwen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 17 april 2006 @ 23:48:54 #123
19018 Brennie
CCU nurse
pi_37049598
quote:
Op maandag 17 april 2006 23:47 schreef nozem het volgende:

[..]

Niet humorvol. Soms wel rechtdoorzee en de spijker op z'n kop. En da's ook oke.
De manier waarop gebeurt vaak droog en scherp.. wat soms grappig is om te lezen. Althans vind ik dan..
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  maandag 17 april 2006 @ 23:49:33 #124
19018 Brennie
CCU nurse
pi_37049620
quote:
Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef Tafkahs het volgende:
beeeuh..

Doei interesse
Meeeeeeuh
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_37049729
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nu ben ik een hele hoop dingen, maar aandoenlijk en vertederend ben ik níet.
Ongetwijfeld heb jij ook je aandoenlijke en vertederende kanten...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 17 april 2006 @ 23:54:50 #126
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_37049783
Ja vervelend joh...

Ik kan nou nooit eens met mijn vriendinnen lachen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_37053049
ik heb genoeg vriendinnen met humor gekend...

kwestie van kaf van koren enzo scheiden...

de rest is niet interessant...

als er niks te lachen valt na het neuken isset toch fokking saai??? :S
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 18 april 2006 @ 07:28:47 #128
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37053243
quote:
Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef Xennia het volgende:
Ik heb nog meer humor in mijn kleine teen dan 80% van de mannen in dit topic
jij wel... laat maar zien dan
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  dinsdag 18 april 2006 @ 08:22:30 #129
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_37053544
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nu ben ik een hele hoop dingen, maar aandoenlijk en vertederend ben ik níet.
* fobo checkt

Dat vertederend kan ik me nog enigszins voorstellen
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_37053919
Gisteren ook zo'n gevalletje gehad:

*situatieschets*
Snooker- en poolcentrum + bier + sigaretten + kameradengroep + vriendin

Vriend: Hmmmz, ben afgelopen vrijdag naar het ziekenhuis geweest voor m'n schouder, ik moet over 2 weken al terugkomen...
Kasta: Ai... (*ping*ping*ping* Dit is de grap!!!! =>) En er is geen andere optie dan amputeren?
Vriend: Nee man, hij zal tot de schouder geamputeerd worden .
Vriendin: .
Kasta: Whehehe, hoe ga je dan je spijkers vasthouden met je stompje? (hij is timmerman)
Vriend: Whehehe
Vriendin: Whehehe
Kasta + Vriend tegen vriendin: Mên, daar ga je toch niet om lachen man... Waar moet hij nu van leven? Net een nieuw huisje gekocht, hypotheek... Tsssk, zijn hele leven naar de kloten en jij zit maar een beetje te giechelen...
Vriendin: . .
Kasta: Naja, ik kan je nog wel aan een helpdesk baantje helpen... OH NEE! JE KUNT DE TELEFOON NIET OPNEMEN MET JE STOMPJE!!! .
Vriend: Whehehe...
Vriendin: Whehehe...
Kasta + Vriend tegen vriendin: Sjezus! Doe je het weer! Daar ga je toch niet om lachen joh! Snap je dan niet hoe moeilijk dat voor hem is...
Vriendin: . . . . . Ik wil naar huis! .

Tja, kan nog lachen worden als we haar wijsmaken dat we geadopteerde broertjes zijn of met onze homo-act komen .
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 18 april 2006 @ 08:58:20 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37053937

Dat is niet de slimste vriendin uit je carrière?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37053957
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 08:58 schreef Copycat het volgende:

Dat is niet de slimste vriendin uit je carrière?
Het was haar eerste ontmoeting met mijn kameradengroep .

En ik moet er ook bijzeggen dat we zoiets behoorlijk overtuigend kunnen brengen, zo hebben we ooit eens iemand wijsgemaakt dat we een eeneiige tweeling waren, maar dat hij te laat geboren was en daarom niet op me leek (hij is 1 jaar jonger en blond)
pi_37053960
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 08:57 schreef kastanova het volgende:
Gisteren ook zo'n gevalletje gehad:

*situatieschets*
Snooker- en poolcentrum + bier + sigaretten + kameradengroep + vriendin

Vriend: Hmmmz, ben afgelopen vrijdag naar het ziekenhuis geweest voor m'n schouder, ik moet over 2 weken al terugkomen...
Kasta: Ai... (*ping*ping*ping* Dit is de grap!!!! =>) En er is geen andere optie dan amputeren?
Vriend: Nee man, hij zal tot de schouder geamputeerd worden .
Vriendin: .
Kasta: Whehehe, hoe ga je dan je spijkers vasthouden met je stompje? (hij is timmerman)
Vriend: Whehehe
Vriendin: Whehehe
Kasta + Vriend tegen vriendin: Mên, daar ga je toch niet om lachen man... Waar moet hij nu van leven? Net een nieuw huisje gekocht, hypotheek... Tsssk, zijn hele leven naar de kloten en jij zit maar een beetje te giechelen...
Vriendin: . .
Kasta: Naja, ik kan je nog wel aan een helpdesk baantje helpen... OH NEE! JE KUNT DE TELEFOON NIET OPNEMEN MET JE STOMPJE!!! .
Vriend: Whehehe...
Vriendin: Whehehe...
Kasta + Vriend tegen vriendin: Sjezus! Doe je het weer! Daar ga je toch niet om lachen joh! Snap je dan niet hoe moeilijk dat voor hem is...
Vriendin: . . . . . Ik wil naar huis! .

Tja, kan nog lachen worden als we haar wijsmaken dat we geadopteerde broertjes zijn of met onze homo-act komen .
Blonde vriendin?
pi_37054031
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het was haar eerste ontmoeting met mijn kameradengroep .

En ik moet er ook bijzeggen dat we zoiets behoorlijk overtuigend kunnen brengen, zo hebben we ooit eens iemand wijsgemaakt dat we een eeneiige tweeling waren, maar dat hij te laat geboren was en daarom niet op me leek (hij is 1 jaar jonger en blond)
Dan nog is het simpel iets aannemen zonder na te denken. Hoe geloofwaardig je ook bent.
pi_37054051
Persoonlijk ken ik niet veel vrouwen die ik echt grappig vind. Een enkeling weet wel hier en daar een leuke opmerking te plaatsen, maar daar blijft het dan ook bij. Meestal hang ik de lolsmurf uit.
pi_37054060
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:06 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dan nog is het simpel iets aannemen zonder na te denken. Hoe geloofwaardig je ook bent.
Waarom zou zijn arm niet geamputeerd kunnen worden dan? .
pi_37054131
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:08 schreef kastanova het volgende:

[..]

Waarom zou zijn arm niet geamputeerd kunnen worden dan? .
Alles kan natuurlijk.

In het geval dat zijn arm geamputeerd zou moeten worden, lijk het me onwaarschijnlijk dat hij er nog mee zou kunnen poolen/snookeren.
Nofi maar volgens mij is je vriendin er een die meelacht met een grap, terwijl ze die niet begrijpt.
pi_37054142
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:14 schreef Duiveltja het volgende:
In het geval dat zijn arm geamputeerd zou moeten worden, lijk het me onwaarschijnlijk dat hij er nog mee zou kunnen poolen/snookeren.
Nofi maar volgens mij is je vriendin er een die meelacht met een grap, terwijl ze die niet begrijpt.
Nou nee, daar lacht ze te weinig voor .
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:19:33 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37054205
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:00 schreef Duiveltja het volgende:

Blonde vriendin?
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:08 schreef Duiveltja het volgende:
Persoonlijk ken ik niet veel vrouwen die ik echt grappig vind. Een enkeling weet wel hier en daar een leuke opmerking te plaatsen, maar daar blijft het dan ook bij.
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:24:01 #140
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37054275
Volgens mijn lief heb ik geen humor, maar wél gevoel voor humor...

Och, is tenminste iets. En zolang ik maar met de vrouwkes kan lachen hoor je mij niet klagen.
He, Cc... wat zullen we volgende week weer bulderen samen...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_37054395
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:32 schreef nozem het volgende:
Vrouwen zijn niet grappig. Vrouwen zijn aandoenlijk en vertederend.
Aandoenlijk en vertederend.
Hmmz... Volgens mij ben ik zelfs dát niet.
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:34:07 #142
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37054410
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Originele insteek
Vampire Romance O+
pi_37054477
Toch ken ik wel een paar vrouwen met humor. Zelfs een enkele blonde.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_37054502
En Nederlanders koken rijst zonder water.

Mannen werpen zich op als het dominante geslacht en wat zij doen is hun ogen altijd beter. Altijd.
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:43:19 #145
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_37054519
Ik schaar mij achter de meeste mannen in dit topic. Als ik lach om een vrouw is dat 95% van de gevallen uit beleefdheid (ook zo sneu als niemand lacht om je grap) of omdat ze zichzelf voor lul zet (en dus niet een grap maakt)...

Trouwens, volgens mij is dit onderwerp echt al tich keer besproken. Kan de conclusie uit één van die topics niet gekopieerd worden?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:44:21 #146
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37054532
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:26 schreef Spreadsheet het volgende:
Naar aanleiding van dit topic vroeg ik me het volgende af: waarom ontbreekt het bij de meeste vrouwen aan humor?

En dan bedoel ik natuurlijk niet al die nagepraatte cliché-grapjes, hoor.
Humor is een middel om te scoren bij het andere geslacht. Een man heeft gevoel voor humor wanneer hij goede grappen maakt. Een vrouw heeft gevoel voor humor wanneer zij er om lacht. Geen gebrek, maar een andere invulling aan het begrip "gevoel voor humor".
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:45:18 #147
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37054553
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:44 schreef Alicey het volgende:

[..]

Humor is een middel om te scoren bij het andere geslacht. Een man heeft gevoel voor humor wanneer hij goede grappen maakt. Een vrouw heeft gevoel voor humor wanneer zij er om lacht. Geen gebrek, maar een andere invulling aan het begrip "gevoel voor humor".
Dus passief, zoals altijd
Vampire Romance O+
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:46:59 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37054583
quote:

Interessante insteek, maar I beg to differ .

Ik vind de combinatie van die twee factoren (goede grappen maken en goede grappen lachend weten te waarderen) van een goed gevoel van humor getuigen. Niet onderverdeeld naar het ene voor de man en het andere voor de vrouw.
pi_37054587
quote:

[..]

Een vrouw heeft gevoel voor humor wanneer zij er om lacht. Geen gebrek, maar een andere invulling aan het begrip "gevoel voor humor".
Daar gaat het in dit topic niet over. Het gaat om het gevoel voor humor an sich, dus niet het lachen erom, maar zelf grappig zijn.
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:50:40 #150
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37054641
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:47 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Daar gaat het in dit topic niet over. Het gaat om het gevoel voor humor an sich, dus niet het lachen erom, maar zelf grappig zijn.
Dit is toch mede een oorzaak er van dat er ook iets heel anders onder humor wordt verstaan. Het komt er vooral op neer dat mannen vrouwen niet grappig vinden, terwijl vrouwen vaak wel om elkaars humor kunnen lachen.
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:51:18 #151
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37054647
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Interessante insteek, maar I beg to differ .

Ik vind de combinatie van die twee factoren (goede grappen maken en goede grappen lachend weten te waarderen) van een goed gevoel van humor getuigen. Niet onderverdeeld naar het ene voor de man en het andere voor de vrouw.
In werkelijkheid is het natuurlijk niet zwart/wit. Ik ben ook wel eens per ongeluk grappig.
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:59:11 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37054807
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:51 schreef Alicey het volgende:

In werkelijkheid is het natuurlijk niet zwart/wit. Ik ben ook wel eens per ongeluk grappig.
Gelukkig.
Alhoewel mijn humor meestal niet toevallig is te noemen, maar welgeplaatst .
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:03:32 #153
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37054873
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gelukkig.
Alhoewel mijn humor meestal niet toevallig is te noemen, maar welgeplaatst .
Sarcasme zit er vaak een beetje tussen in..
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:18:47 #154
141994 Dickies
Since 1922
pi_37055122
Vrouwen hebben gewoon hun eigen humor. Soms heeft m'n vriendin zo'n verhaal over wat ze nu weer gedaan heeft met die en die vriendin en dat was zo fuckin grappig. Dan ligt ze zelf weer in een deuk en ik heb zoiets van
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  dinsdag 18 april 2006 @ 11:07:30 #155
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_37056150
Ik deel de mening dat menig vrouw niet de beschikking heeft over een aardige dosis humor. Vaak lachen ze alleen maar over de maffe situaties waarin 1 van de vrouwen zich weer in heeft gewerkt. De vrouwen vinden dit helemaal prachtig terwijl ik meer zoiets heb als: doos

Andersom daarintegen, vrouwen lachen altijd wel om de humor van de mannen. Het is bovendien ook algemeen bekend dat je beter als vrouw met een groep mannen mee kunt gaan, dan als man met een groep vrouwen...
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  dinsdag 18 april 2006 @ 11:09:23 #156
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37056197
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:07 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ik deel de mening dat menig vrouw niet de beschikking heeft over een aardige dosis humor. Vaak lachen ze alleen maar over de maffe situaties waarin 1 van de vrouwen zich weer in heeft gewerkt. De vrouwen vinden dit helemaal prachtig terwijl ik meer zoiets heb als: doos
Dit duidt echter op een gebrek aan gevoel voor humor aan jouw kant.
pi_37056478
Er zijn ook helemaal geen leuke vrouwelijke cabaretiers. En vrouwen die het beroep wel uit proberen te oefenen proberen weer krampachtig 'mannengrapjes' te maken door hun mannelijke collega's te immiteren en zo'n plat mogelijk humor ten toon te spreiden. Tenenkrommend.

In dit topic zie je het ook; vrouwen die krampachtig grapjes proberen te maken om aan te tonen dat ze wel humor hebben.

En denk eens terug naar vroeger op school; de leraren met humor waren altijd mannen. Nooit vrouwen.

De leukste friends zijn Joey en Chandler. De grappigste filmacteurs zijn Jim Carrey, Chris Rock en Eddy Murphy. Sporters met humor zijn Sjeng Schalken en Ronald Waterreus. Toeval?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_37056913
quote:
Op maandag 17 april 2006 23:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hoewel deze opmerking onder de gordel is, beschouw ik hem toch maar als compliment
Och, blijkbaar vind jij stoten onder de gordel toch niet vervelend?
pi_37057127
Ik vind ook dat weinig vrouwen humor hebben. Ik kan ook geen leuk grappig verhaal vertellen of moppen tappen. Ik kan wel heel hard lachen om anderen en ik maak mijn vriend ook regelmatig aan het lachen maar hij heeft wel 'bijzondere' humor.

Er zijn trouwens wel een paar mannen met wie ik hele avonden in een deuk kan liggen. Een kennis van me houd nogal van lompe humor. Dus ik wees hem op tubgirl, hebben we een half uur in een deuk gelegen.
pi_37057397
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik vind ook dat weinig vrouwen humor hebben. Ik kan ook geen leuk grappig verhaal vertellen of moppen tappen. Ik kan wel heel hard lachen om anderen en ik maak mijn vriend ook regelmatig aan het lachen maar hij heeft wel 'bijzondere' humor.

Er zijn trouwens wel een paar mannen met wie ik hele avonden in een deuk kan liggen. Een kennis van me houd nogal van lompe humor. Dus ik wees hem op tubgirl, hebben we een half uur in een deuk gelegen.
Als je iemand een DVD van Theo Maassen laat zien en hij ligt in een deuk, komt dat dan ook door jou?

Behoorlijk kansloos trouwens als je een half uur in een deuk ligt om tubgirl.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_37057488
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:55 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als je iemand een DVD van Theo Maassen laat zien en hij ligt in een deuk, komt dat dan ook door jou?

Behoorlijk kansloos trouwens als je een half uur in een deuk ligt om tubgirl.
Ik neem aan dat je slim genoeg bent om te weten dat we ook om andere dingen lachen. Schijnbaar vind hij het leuk als ik met hele scherpe typische vrouwenopmerkingen kom, kan ik ook niks aan doen. Als het maar shockeert is zijn motto denk ik. Verder shockeer ik geen mensen want het valt meestal niet in goeie aarde.
pi_37057631
ach, ik heb weer andere kwaliteiten... hoop ik... toch?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_37057812
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]
als ik met hele scherpe typische vrouwenopmerkingen kom, kan ik ook niks aan doen.
Wat moet ik daaronder verstaan?

Is het om jezelf voor gek te zetten?
pi_37058689
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:05 schreef djenneke het volgende:
*fotoboek checked*
pi_37061535
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:12 schreef Spreadsheet het volgende:

[..]

Wat moet ik daaronder verstaan?

Is het om jezelf voor gek te zetten?
De nodige zelfspot inderdaad. Zelfspot en 'een van de jongens' humor kunnen soms nog wel.
pi_37061626
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:05 schreef djenneke het volgende:
Twee grote?
pi_37061867
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:24 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Twee grote?
humorloos als ik ben, kan ik hier geen leuke, en scherpe opmerking op verzinnen... beetje jammer, dat dan weer wel...
pi_37061892
Tja, wij vrouwen hebben nu eenmaal geen humor.
pi_37062018
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Tja, wij vrouwen hebben nu eenmaal geen humor.
Ik ken best wel vrouwen met humor, eigenlijk. Ik ben er zelf alleen geen van. Ik laat dat aan anderen over die dat beter kunnen, ik lach wel mee hoor...
pi_37062103
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:37 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik ken best wel vrouwen met humor, eigenlijk.
Jezus Christus, hoe vaak moet ik het nog zeggen?

Uitzonderingen <<< weet je überhaupt wel wat het betekent?

In het algemeen beschikken vrouwen niet over humor, face it.
pi_37062143
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:40 schreef Spreadsheet het volgende:

[..]

Jezus Christus, hoe vaak moet ik het nog zeggen?

Uitzonderingen <<< weet je überhaupt wel wat het betekent?

Maak je vooral lekker druk joh
pi_37062186
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:41 schreef djenneke het volgende:

[..]

Maak je vooral lekker druk joh
Precies, als ik 3x uitgelegd hebt, worden zulke drogredenaties nog steeds aangedragen. .
pi_37062259
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:43 schreef Spreadsheet het volgende:

[..]

Precies, als ik 3x uitgelegd hebt, worden zulke drogredenaties nog steeds aangedragen. .
Als ik een reactie krijg als "wij vrouwen hebben nou eenmaal geen humor", dan voel ik mij gewezen om op de uitzonderingen te wijzen. Dat jij dat niet begrijpt.... kan ik niet helpen...

Ik heb namelijk ook geen redenatie gegeven, ik heb niet eens beweerd dat vrouwen wel humor hebben... dus maak jij je nou maar lekker druk om niks, dan heb je nog wat leuks te doen vandaag!
pi_37062287
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:45 schreef djenneke het volgende:

[..]

Als ik een reactie krijg als "wij vrouwen hebben nou eenmaal geen humor", dan voel ik mij gewezen om op de uitzonderingen te wijzen. Dat jij dat niet begrijpt.... kan ik niet helpen...
Ho-ho, zij had namelijk over het algemene. Niet over de uitzonderingen, en dat wist je maar al te goed.
pi_37062309
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:40 schreef Spreadsheet het volgende:

Of ze hebben een soort humor die jij niet snapt, dan kan natuurlijk ook.
pi_37062319
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:46 schreef Spreadsheet het volgende:

[..]

Ho-ho, zij had namelijk over het algemene. Niet over de uitzonderingen, en dat wist je maar al te goed.
Zij wel ja, maar ik niet...
pi_37062344
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:47 schreef Lucille het volgende:

[..]

Misschien heb ik dan toch ook wel humor, alleen begrijp ik het zelf nog niet... ofzo...
pi_37062356
Ik moet vaak hartelijk om vrouwen lachen.
Een vriendin vroeg me laatst eens of ik nog een lekker gerecht wist dat ze dan kon koken.

Dus ik zeg: fellatio met witte saus is erg lekker

Zij: dat ken ik niet, wat is het

Dat moet je eens aan je moeder vragen die weet dat vast wel.

En dat heeft ze dan vervolgens gedaan haha ik had het niet meer
pi_37062385
quote:

[..]

In de trant van home-video's, welteverstaan:

"Hihihi, ik stootte de vaas om, en toen zat de hele projectgroep bij, hihi".

Ja, dat vind ik dus geen echte humor.
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:50:28 #180
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_37062398
quote:

[..]

Noem eens 6 grappige cabaretières ?
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')