Uh. Ja. Nee dusquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:07 schreef MrFl0ppY het volgende:
Andersom daarintegen, vrouwen lachen altijd wel om de humor van de mannen.
fellatio met witte saus daarentegen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:50 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
In de trant van home-video's, welteverstaan:
"Hihihi, ik stootte de vaas om, en toen zat de hele projectgroep bij, hihi".
Ja, dat vind ik dus geen echte humor.
Ken jij 6 grappige cabaretiers?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:50 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Noem eens 6 grappige cabaretières ?
Ja, dusquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
fellatio met witte saus daarentegen...![]()
![]()
Dat is waar! Er zullen vast uitzonderingen zijn maar ik ken ze niet. Hoewel: mijn zus is toch bijna grappig te noemen maar da's wel de flauwe familiehumor die je vreselijk of geweldig vind. Ik vind het natuurlijk geweldig maar ik weet niet hoe de buitenwereld daarover denkt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:46 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Ho-ho, zij had namelijk over het algemene. Niet over de uitzonderingen, en dat wist je maar al te goed.
Herman Finkers, Hans Teeuwen, Theo Maassen, Youp van 't Hek, Freek de Jonge, Bert Visscher, Najib Amhali, Lebbis & Jansen, Wim Sonneveld, Jörgen Raymann, Jules Deelder... Roep het maar.quote:
Is 6 grappige cabaretiers noemen (ongeacht welk geslacht) eigenlijk niet sowieso teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:53 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Wedervraag = poging tot omkering van bewijslast, daar zijn vrouwen nou behendig in.
Dan kunnen we heel fok wel opdoeken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:52 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Ja, dus.
Het is heel normaal hoor, dat als je niks zinnigs weet te zeggen, je dan ook niet post.
Btw, whoopsydaisy, ik heb je history ff doorgenomen. Je bent een van weinige vrouwen naar m'n hart, die de realiteit niet ontkennen en zelfreflectie hebbenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat is waar! Er zullen vast uitzonderingen zijn maar ik ken ze niet. Hoewel: mijn zus is toch bijna grappig te noemen maar da's wel de flauwe familiehumor die je vreselijk of geweldig vind. Ik vind het natuurlijk geweldig maar ik weet niet hoe de buitenwereld daarover denkt.
Elke vrouwelijke ontkenning is immers een leugen, want mannen hebben toch altijd gelijk, zeker wanneer zij kwebbelen over wat een vrouw wel of niet is. Als het gaat over waar de vrouw wel of niet goed in is, heeft de man de waarheid in pacht. Toch?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:58 schreef Spreadsheet het volgende:
Btw, whoopsydaisy, ik heb je history ff doorgenomen. Je bent een van weinige vrouwen naar m'n hart, die de realiteit niet ontkennen.
Da's weer wat anders dan de vrouwenmassa die steeds tegen stribbelen als het om ze gaat.
Eerlijk gezegd kan ik geen van die vrouwen betrappen op gevatte humor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:10 schreef Lucille het volgende:
Maar goed, 6 (7 zelfs) vrouwen dus:
Brigitte Kaandorp
Plien
Bianca
Sanne Wallis de Vries
Karin Bloemen
Claudia de Breij
Sara Kroos
Humor is subjectief natuurlijk. Of je begrijpt de humor niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:13 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kan ik geen van die vrouwen betrappen op gevatte humor.
Wie?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:10 schreef Lucille het volgende:
Maar goed, 6 (7 zelfs) vrouwen dus:
Brigitte Kaandorp
Plien
Bianca
Sanne Wallis de Vries
Karin Bloemen
Claudia de Breij
Sara Kroos
En wat vind je dan van die Amerikaanse "comediennes" die heel hard een verhaal over gore seks vertellen en het woord "wiet" onwijs grappig vinden?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:15 schreef Lucille het volgende:
[..]
Humor is subjectief natuurlijk. Of je begrijpt de humor niet.
Ik begrijp ze ook niet en leuk zijn ze allerminst..quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:15 schreef Lucille het volgende:
[..]
Humor is subjectief natuurlijk. Of je begrijpt de humor niet.
Tnx!quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:58 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Btw, whoopsydaisy, ik heb je history ff doorgenomen. Je bent een van weinige vrouwen naar m'n hart, die de realiteit niet ontkennen en zelfreflectie hebben.
Da's weer wat anders dan de vrouwenmassa die steeds tegen stribbelen als het om ze gaat.
Daarmee ben ik het dan weer niet eens. Er zijn heus wel dingen waarvoor vrouwen zichzelf goed genoeg kennen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:00 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Elke vrouwelijke ontkenning is immers een leugen, want mannen hebben toch altijd gelijk, zeker wanneer zij kwebbelen over wat een vrouw wel of niet is. Als het gaat over waar de vrouw wel of niet goed in is, heeft de man de waarheid in pacht. Toch?
Zodra een man daarover het tegenovergestelde beweert niet meer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Daarmee ben ik het dan weer niet eens. Er zijn heus wel dingen waarvoor vrouwen zichzelf goed genoeg kennen.
Mwoah.. ergens heb je wel gelijk. Een ding is wel zeker, in de regel zullen vrouwen hun zwakheden niet graag willen toegeven.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:31 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Zodra een man daarover het tegenovergestelde beweert niet meer.
Toch, mannen?
Ik denk dat dit wel meevalt. Veel vrouwen kennen prima hun zwakheden, en juist mannen hebben de neiging zichzelf zwaar te overschatten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:39 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Mwoah.. ergens heb je wel gelijk. Een ding is wel zeker, in de regel zullen vrouwen hun zwakheden niet graag willen toegeven.
Mannen daarentegen zijn daarin makkelijker in, zo zul je ons niet horen ontkennen dat we bij jullie uiteindelijk bijna altijd om seks doen, etc..
Geef dan gewoon toe dat vrouwen over het algemeen niet zo grappig zijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel meevalt. Veel vrouwen kennen prima hun zwakheden, en juist mannen hebben de neiging zichzelf zwaar te overschatten.
Vrouwen zijn over het algemeen inderdaad niet grappig voor mannen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:45 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Geef dan gewoon toe dat vrouwen over het algemeen niet zo grappig zijn![]()
Ik hoop dat je ooit van het woord ironie hebt gehoord?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:39 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Mwoah.. ergens heb je wel gelijk.
En dat is een bevestiging van mijn punt dat mannen maar al te graag de vrouw slechte eigenschappen toeschrijven om zich beter te voelen over zichzelf.quote:Een ding is wel zeker, in de regel zullen vrouwen hun zwakheden niet graag willen toegeven.
Hoe algemeen deze bewering ook is, volgens mij doe je ermee jezelf tekort. Maar wellicht ben ik te optimistischquote:Mannen daarentegen zijn daarin makkelijker in, zo zul je ons niet horen ontkennen dat we bij jullie uiteindelijk bijna altijd om seks doen..
Oeps, dacht dat je mij quote.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:45 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Geef dan gewoon toe dat vrouwen over het algemeen niet zo grappig zijn![]()
Misschien is dat de reden dat vrijwel geen enkele vrouw met kritiek om kan gaan. Daar heb ik een hekel aan zeg! Maar goed, ontopic blijven is ook niet mijn sterkste punt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:39 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Mwoah.. ergens heb je wel gelijk. Een ding is wel zeker, in de regel zullen vrouwen hun zwakheden niet graag willen toegeven.
Mannen daarentegen zijn daarin makkelijker in, zo zul je ons niet horen ontkennen dat we bij jullie uiteindelijk bijna altijd om seks doen, etc..
echt welquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Aandoenlijk en vertederend.
Hmmz... Volgens mij ben ik zelfs dát niet.![]()
Met jou is het vast en zeker lachen geblazenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:00 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Elke vrouwelijke ontkenning is immers een leugen, want mannen hebben toch altijd gelijk, zeker wanneer zij kwebbelen over wat een vrouw wel of niet is. Als het gaat over waar de vrouw wel of niet goed in is, heeft de man de waarheid in pacht. Toch?
Daar heb je een punt... Zijn overigens nog best vaak ontiegelijke kneuzen ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel meevalt. Veel vrouwen kennen prima hun zwakheden, en juist mannen hebben de neiging zichzelf zwaar te overschatten.
Dat zeg ik nergens. Maar ik kan goed kietelenquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Met jou is het vast en zeker lachen geblazen![]()
'quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:09 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Maar ik kan goed kietelen
Ik ben niet 'alle vrouwen'. Dat ik sneller lach om grappen dan dat ik er zelf een verzin zegt niets over de stelling.
Alleen een man durft zo'n mallotige stelling tot de waarheid te verklarenquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
Neemt niet weg dat de stelling helaas de keiharde waarheid is.
Toegegeven, het is vrij subjectief... maar dat neemt niet weg dat het bijna altijd een man is die bij het stappen of op een verjaardag of wat dan ook, opmerkingen plaatst die het gezelschap doen lachen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:25 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Alleen een man durft zo'n mallotige stelling tot de waarheid te verklaren
Het is zowaar bijna grappig
Het is te subjectief om iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Welk een schril contrastquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:00 schreef kastanova het volgende:
Het was haar eerste ontmoeting met mijn kameradengroep.
Zeg, als we met dezelfde argumenten gaan schermen als waarmee Radioheadfans hun troetelkindje lopen te beschermen kunnen we net zo goed ophoudenquote:
Haha je spreekt jezelf compleet tegenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:31 schreef Cystie het volgende:
2. Ik heb meer lol met jongens/mannen dan met meisjes, aangezien het toch vaak wel bij meisjes/vrouwen aan sarcasme, ironie of gewoon een beetje humor ontbreekt.
i'm a freeeaaakkkk....quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, als we met dezelfde argumenten gaan schermen als waarmee Radioheadfans hun troetelkindje lopen te beschermen kunnen we net zo goed ophouden.
Nou, kijk heeft een vrouw je toch nog aan het lachen gemaaktquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:38 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Haha je spreekt jezelf compleet tegenpriceless
Whehehequote:Op dinsdag 18 april 2006 20:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dus wat ik zeg kan hier makkelijk door voor de absolute waarheid (althans, hier en nu)
Nee, dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zijn de mannelijkere vrouwen (de tuinbroeken en ultrakorte stekels) nou humoristischer dan de vrouwelijke vrouw omdat ze mannelijker zijn en dus ook meer raakvlakken hebben met mannen?
Bovendien roepen ze meestal de vraag op of minder vrouwelijjk automatisch meer mannelijk betekentquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zijn de mannelijkere vrouwen (de tuinbroeken en ultrakorte stekels) nou humoristischer dan de vrouwelijke vrouw omdat ze mannelijker zijn en dus ook meer raakvlakken hebben met mannen?
Het tegenvoorbeeld is al genoemd: Brigitte Kaandorpquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dat was niet de éérste ontmoetingquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:34 schreef Xennia het volgende:
Welk een schril contrast![]()
Ik kan me nog goed herinneren dat jouw kameradengroep en Sander een psychologische analyse aanvroegen bij mijn eerste ontmoeting en vooral Sander stond het huilen nader dan het lachen
Anders hap je even.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:31 schreef Cystie het volgende:
Dit is echt een belachelijke en kortzinnige opmerking...
Waarom niet?
1. Omdat vrouwen misschien een andere humor hebben, wil dit niet meteen zeggen dat ze geen humor hebben.
2. Ik heb meer lol met jongens/mannen dan met meisjes, aangezien het toch vaak wel bij meisjes/vrouwen aan sarcasme, ironie of gewoon een beetje humor ontbreekt.
Maar dit betekent niet dat er geen vrouwen zijn met humor. Als je een beetje logisch nadenkt, had je dat zelf ook wel kunnen bedenken.
Kijk, wij lachen daar gewoon om. Jij daarentegen moet er weer een serieuze opmerking over maken...quote:
1990, dude. Dat vind ik dan weer sneu.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:25 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Kijk, wij lachen daar gewoon om. Jij daarentegen moet er weer een serieuze opmerking over maken...![]()
En aan de andere kant moeten de grappen dan ook weer niet zo lastig in elkaar zitten dat je langer als 20s. moet nadenken...quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
1990, dude. Dat vind ik dan weer sneu..
Het is godverredomme ook nooit goed.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En aan de andere kant moeten de grappen dan ook weer niet zo lastig in elkaar zitten dat je langer als 20s. moet nadenken...
Of was het geen grap?![]()
Kijk, en nu vind ik je wel grappig!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het is godverredomme ook nooit goed.
Jullie lijken wel een stel wijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |