Ik en koekjes bakken..quote:Op maandag 17 april 2006 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou net![]()
Wie bakt er dit keer trouwens brownies
![]()
Zullen we dat Puckzzz laten doen
![]()
om dan even de gegevens erover erbij te plaatsenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:34 schreef peterEOS350D het volgende:
Tip: Lees net in het Blokkerkrantje. Een dag onbeperkt treinen in Nederland voor 12.95.
Te koop bij alle Blokker winkels op is op
Zolang jij maar komtquote:Op woensdag 19 april 2006 12:40 schreef Mukie het volgende:
En weer sta ik mooi voor paal: nog een model heeft afgezegd, omdat feesten op zaterdag belangrijker is.
En toen waren er nog maar 3
quote:
dat sowieso, dit wil ik niet missenquote:
I know, maar jullie hadden je apart opgegevenquote:Op woensdag 19 april 2006 19:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Net(te) mailtje(s) PdeHoog-> 2x komt je kant op
ja phoentje en ik zijn dus een duo
![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
I know, maar jullie hadden je apart opgegevenDus ik zat daar heel heftig te tikken en zo
En toen bedacht ik me dat op het moment dat ik Phoentje verzond
Laat je Phoentje dan zelf ook niet nog eens betalenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
bleh
jouw idee dat we ons appart op moesten geven
![]()
maar goed geregeld zo
![]()
Kreeg hier gewoon te horen: Ik ga er van uit dat jij dat doetquote:Op woensdag 19 april 2006 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laat je Phoentje dan zelf ook niet nog eens betalenKan wel wat extra geld gebruiken, maar dat lijkt me niet de bedoeling he
Ghehehehe Je mag dan wel rulen in Hell, maar in huis ruled je partner (en de deegroller)quote:Op woensdag 19 april 2006 20:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Kreeg hier gewoon te horen: Ik ga er van uit dat jij dat doet, ehmm ja schat ..
. LD trekt de buidel wel
![]()
dubbel mailen is niet dubbel betalen hequote:Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef PdeHoog het volgende:
Voor iedereen: ik heb dus zojuist mail de deur uit gedaan met betalingsgegevensAls je niets hebt gekregen, moet je even via msn of mail aankloppen
Wees blij dat je eens mail krijgt jaquote:Op woensdag 19 april 2006 21:40 schreef blackbully het volgende:
[..]
dubbel mailen is niet dubbel betalen he![]()
zit mijn inboxen een beetje te vervuilen![]()
denk je echt dat ik sta te springen om mail waar ik voor moet betalen?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wees blij dat je eens mail krijgt jaPrupke heeft niets gehad
ow jah?quote:
Whehehehehequote:Op donderdag 20 april 2006 09:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow jah?
d'r komen wel veel mensen he, nu durf ik niet meer
En jij gaat natuurlijk slagboombediener spelenquote:Op donderdag 20 april 2006 09:10 schreef Ynske het volgende:
daarnaast ligt achter slagbomen een grote parkeerplaats... waar jullie de auto's neer kunnen zetten
Een bewaakte parkeerplaatsquote:Op donderdag 20 april 2006 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En jij gaat natuurlijk slagboombediener spelen
toen had ik bier en morele ondersteuning bij mequote:Op donderdag 20 april 2006 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WheheheheheTijdens de borrelmeet waren er meer hoor
Nu niet danquote:Op donderdag 20 april 2006 09:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
toen had ik bier en morele ondersteuning bij me
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En jij gaat natuurlijk slagboombediener spelen
die morele ondersteuning is niet opgegeven, en weet nog niet of ie vrij heeftquote:Op donderdag 20 april 2006 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu niet danFlash schijnt bier mee te nemen
tssss.... jijquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
tssss.... jij
denk erom 55% is mijn winst
zeg, het hoogste percentage is bij krijgen altijd voor de vrouw, en bij betalen altijd voor de manquote:Op donderdag 20 april 2006 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Niets ervan. We hadden een 60-40%-deal
Waarbij 60 voor mij natuurlijk
eenschquote:Op donderdag 20 april 2006 10:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg, het hoogste percentage is bij krijgen altijd voor de vrouw, en bij betalen altijd voor de man
In dit geval laten we het aantal kilo's lichaamsgewicht meetellen en dan win ik zeker weten van Ynskequote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In dit geval laten we het aantal kilo's lichaamsgewicht meetellen en dan win ik zeker weten van YnskeEn van jou ook wel vermoed ik
Ik verander de regels helemaal nietquote:Op donderdag 20 april 2006 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]niet snel de regeltjes gaan veranderen
In jouw wereld ja, dat is een ander wereldje dan dezequote:Op donderdag 20 april 2006 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik verander de regels helemaal nietZo heeft het altijd gewerkt bij mij
![]()
Had ik niet nog 2 etentjes te goed van jou?quote:
De zon schijnt ookquote:Op donderdag 20 april 2006 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu niet danFlash schijnt bier mee te nemen
reflecteerT dan nog altijd, Doctor Snugglesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |