Probeer je nu stemmetjes te winnen voor de minderwaardige crimineel die zo graag wil ontsnappen?quote:
quote:
Heldquote:'ll be honest, the only reason I bought this bag in the first place is that it's Jack Bauer's bag from the current season of 24.
Als de Scofield fans nu ook even zo slim zijn en de link in mijn quote aanklikken...quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:34 schreef -Mo- het volgende:
Gelukkig zijn 24 fans slim en weten ze dat ze niet moeten klikken op die link van biebiedoeboe ofzo.
Ik denk eigenlijk dat Jack wel echt het bandje heeft gegeven. Dat hij het niet over z'n hart kon verkrijgen om weer iemand te verliezen van wie hij houdt. Jaja, Jack is 'deep down' best een softiequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:22 schreef DaMart het volgende:
Leuke aflevering... en wat doe je als CTU wordt overgenomen door Homeland? Precies, je gaat gezellig verder bij Bill thuisNu alleen Curtis daar nog naartoe zien te krijgen!
Ik denk overigens dat jack of een kopie van dat bandje heeft, of gewoon het bandje zelf nog heeft. Zou me verbazen als hij echt het origineel had gegeven. En Logan kan dit niet lang meer volhouden natuurlijk. Volgens mij wantrouwt zelfs de VP hem al... en Mike... en eigenlijk bijna iedereen wel...
Matig, zeer matig!quote:
Nou, als ik Jack was dan had ik ook liever Audrey nog een paar jaartjes geneukt, kan je altijd nog samen naar een warm land ontsnappen en dan saampjes in het zonnetje liggenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:38 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Jack wel echt het bandje heeft gegeven. Dat hij het niet over z'n hart kon verkrijgen om weer iemand te verliezen van wie hij houdt. Jaja, Jack is 'deep down' best een softie
Misschien handig om die link in de quote even te editen, voor het geval een nietsvermoedende voorbijganger er uit nieuwsgierigheid op kliktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ge-edit.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien handig om die link in de quote even te editen, voor het geval een nietsvermoedende voorbijganger er uit nieuwsgierigheid op klikt
Wat een vette zonnebril.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:36 schreef qu63 het volgende:
dan moet er ook een zonnebril bij!
inkoopactie doen?
joooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:36 schreef qu63 het volgende:
dan moet er ook een zonnebril bij!
inkoopactie doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |