Eigenlijk de hele ochtend bewolkt geweest, maar nu komt de zon ook hier te voorschijnquote:Op zondag 23 april 2006 08:20 schreef Evil-Cherry het volgende:
Maar nú is het weer wél heerlijk weer!
Hier staat nu nog 18.9 op de tellerquote:Op maandag 24 april 2006 19:51 schreef DemonRage het volgende:
Hier was het nog 19,1°C @ 19:00u. Niet slecht.
Ik hoop 't, maar verwacht er weinig van. Misschien wat buitjes in het oosten of in Limburg.quote:Op maandag 24 april 2006 19:56 schreef Xenwolfie het volgende:
Morgen ontploffen gaat.
Maar weer niet in het westen waarschijnlijk.
quote:
Waar kan je dat zienquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:
en op de Noordzee ligt inmiddels een buienlijn
Radarquote:
Nicequote:
zelfde in Amsterdam ondertussenquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rotterdam meldt een egaal witte lucht, opkomende koude wind en een daling van de temperatuur.
zit een beetje onweer in inderdaadquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nice![]()
Zijn die stipjes bij Duitsland, onweersbuien die zijn ontstaan?
self aan de kust of in limburg??quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er vormt een self volgens mijeven in de gaten houden!
Hier in Maastricht niets gemerkt. Wel vanuit een hoger gelegen gebouw aan de oostkant van Maastricht buien zien hangenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:37 schreef i2Them2 het volgende:
Zit nog steeds onweer in de buien in 't zuiden. Al is 't niet zo veel meer.
[afbeelding]
Hier ook al een tijdje bewolkt en alweer een stuk frisser.
En die buien blijven maar op hun plaats liggen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Flinke buien ten O van Limburg: http://www.buienradar.nl/
Ja, hier krijgen we niets geloof ik.. het is wel wat afgekoeld, kouder als gisteren om deze tijd.. maar goed, het is geen slechte dag geweest vandaag.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:12 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
En die buien blijven maar op hun plaats liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |