Wordt er in een echte bar ook voorgeschreven welk bier gedronken moet worden? Nee dus. Laat mensen gewoon over de sport praten die ze leuk vinden. Als dat dan zo nodig hier moet.quote:
pfap moet gewoon eerst beter kijken of ik online ben als hij wil rellen.quote:Op maandag 17 april 2006 22:51 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Wordt er in een echte bar ook voorgeschreven welk bier gedronken moet worden? Nee dus. Laat mensen gewoon over de sport praten die ze leuk vinden. Als dat dan zo nodig hier moet.
Fijne moderatorquote:Op maandag 17 april 2006 22:53 schreef XL het volgende:
[..]
pfap moet gewoon eerst beter kijken of ik online ben als hij wil rellen.
Misschien is hij niet altijd even serieus.quote:
hoe hoe hoe?quote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef XL het volgende:
[..]
Die kun je tegenwoordig ook in de quickreply gebruiken, smilies nog niet!
tja, zonder relnicht kan je natuurlijk niet goed rellenquote:Op maandag 17 april 2006 22:53 schreef XL het volgende:
[..]
pfap moet gewoon eerst beter kijken of ik online ben als hij wil rellen.
Er stond een topic over in het [BUG] forum.quote:Op maandag 17 april 2006 23:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hoe hoe hoe?
en smileys natuurlijk allang, gewoon uit je hoofd leren
Roseetje voor MiLalaaquote:Op maandag 17 april 2006 23:04 schreef MiLalaa het volgende:
Hoi. Valt er nog wat te drinken hier of schenken jullie alleen AA?![]()
Als moderator weet hij vast wel hoe je smilies moet gebruiken.quote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef XL het volgende:
[..]
Misschien is hij niet altijd even serieus.
Vooral niet als hij zich cool voordoet met een zonnebril in zijn PI.
Die kun je tegenwoordig ook in de quickreply gebruiken, smilies nog niet!
pfaf is blauwquote:Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Als moderator weet hij vast wel hoe je smilies moet gebruiken.
Maar misschien kon hij zijn paaseieren niet vinden of zo![]()
OK, bier zand eroverquote:
Wanneer was pasen?quote:Op maandag 17 april 2006 23:13 schreef snellejelle het volgende:
Jullie ook zo blij dat Pasen weer voorbij is en de winkels morgen weer open zijn?
Ja, en dat we weer aan het werk moeten mogen. Jottumquote:Op maandag 17 april 2006 23:13 schreef snellejelle het volgende:
Jullie ook zo blij dat Pasen weer voorbij is en de winkels morgen weer open zijn?
Nou vandaag ff op de mountainbike langs de Mediamarkt geweest was maar goed dat ik niet met de auto was gegaanquote:Op maandag 17 april 2006 23:13 schreef snellejelle het volgende:
ik heb nog twee dagen vrijquote:Op maandag 17 april 2006 23:15 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ja, en dat we weer aan het werk moeten mogen. Jottum![]()
Een gezellig uitjequote:Op maandag 17 april 2006 23:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nou vandaag ff op de mountainbike langs de Mediamarkt geweest was maar goed dat ik niet met de auto was gegaanZe hadden de afrit al afgesloten
Wat bezielt mensen toch om op tweede paasdag/kersdag naar meubelboulevard enzo te gaan, hebben al die lui nooit vrij op zaterdag ofzo
weet jij iets leukers om met de hele familie te doen op tweede paasdag? ikke nietquote:Op maandag 17 april 2006 23:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nou vandaag ff op de mountainbike langs de Mediamarkt geweest was maar goed dat ik niet met de auto was gegaanZe hadden de afrit al afgesloten
Wat bezielt mensen toch om op tweede paasdag/kersdag naar meubelboulevard enzo te gaan, hebben al die lui nooit vrij op zaterdag ofzo
ga je bij die bank werken?quote:Op maandag 17 april 2006 23:20 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb morgen misschien m'n laatste dag vrijalvorens mijn werkende bestaan gaat beginnen..
mag ik je adviseren pabo niet te gaan doen, of je moet graag willen knutselen edquote:Op maandag 17 april 2006 23:23 schreef MiLalaa het volgende:
morgen heb ik gesprek over zij-instroom pabo en morgen hoor ik ook of ik door de screening van de bank heen ben.. Zo zit het ongeveer..
Succes in ieder gevalquote:Op maandag 17 april 2006 23:23 schreef MiLalaa het volgende:
morgen heb ik gesprek over zij-instroom pabo en morgen hoor ik ook of ik door de screening van de bank heen ben.. Zo zit het ongeveer..
quote:Op maandag 17 april 2006 23:24 schreef komrad het volgende:
mag ik je adviseren pabo niet te gaan doen, of je moet graag willen knutselen ed
huh?quote:Op maandag 17 april 2006 23:23 schreef komrad het volgende:
ik weet wel wat jouw werk wordt jelle,
pa of Maren Haugli
Als het wat warmer is? Er gaat niets boven praten over sch.. ik bedoel tel-events als het een ° je of 25-30 isquote:Op maandag 17 april 2006 23:19 schreef komrad het volgende:
nou morgen weer werken
wanneer wordt het tel-event op het strand gehouden?
ik was een smiley vergetenquote:Op maandag 17 april 2006 23:25 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
het lijkt me leuk.
En ja ik knutsel en reken graag enzo. En zij-instroom is eigenlijk alleen stage. En bedrijfskunde- en bankzaken zijn helemaaaal vreselijk.
als je 't leuk vindt moet je 't zeker doen!quote:Op maandag 17 april 2006 23:25 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
het lijkt me leuk.
En ja ik knutsel en reken graag enzo. En zij-instroom is eigenlijk alleen stage. En bedrijfskunde- en bankzaken zijn helemaaaal vreselijk.
nu nog een locatie bedenkenquote:Op maandag 17 april 2006 23:26 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Als het wat warmer is? Er gaat niets boven praten over sch.. ik bedoel tel-events als het een ° je of 25-30 is![]()
MiLalaa woont toch dicht bij het strand? Slaan we daar onze windschermen opquote:
ja ik had jullie voor vandaag uitgenodigd hier bij mij in de buurt op het strand. Maar niemand kwamquote:
Oeps, da's waar ook...quote:Op maandag 17 april 2006 23:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja ik had jullie voor vandaag uitgenodigd hier bij mij in de buurt op het strand. Maar niemand kwam![]()
welke uitnodigingquote:Op maandag 17 april 2006 23:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja ik had jullie voor vandaag uitgenodigd hier bij mij in de buurt op het strand. Maar niemand kwam![]()
Ik konquote:Op maandag 17 april 2006 23:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
niet vindenquote:irgendwo in Zeeland
Hamar is maar saai. Vond ik. Toen ik er eens langs ging. Kan er ook aan liggen dat het zondag was.quote:Op maandag 17 april 2006 23:25 schreef snellejelle het volgende:
huh?
Ik wil vakantiehuisjes in Noorwegen gaan verhuren, ergens in de buurt van Hamer![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 23:29 schreef komrad het volgende:
[..]
welke uitnodiging
maareh, ik ga pitten
tot de volgende keer maar weer
Lijkt mij een prima ideequote:Op maandag 17 april 2006 23:28 schreef Brahimov het volgende:
[..]
MiLalaa woont toch dicht bij het strand? Slaan we daar onze windschermen op![]()
hoe zit jij in de financiele middelen dan?quote:Op maandag 17 april 2006 23:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
huh?
Ik wil vakantiehuisjes in Noorwegen gaan verhuren, ergens in de buurt van Hamer![]()
ach ja, we hebben de bar overgenomen dus dan komt het wel goedquote:Op maandag 17 april 2006 23:30 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer weer aan de bar. T'is best uit te houden hier, zo![]()
ik weet nog niet waar Maren woontquote:Op maandag 17 april 2006 23:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Hamar is maar saai. Vond ik. Toen ik er eens langs ging. Kan er ook aan liggen dat het zondag was.
tot de volgende keerquote:Op maandag 17 april 2006 23:29 schreef komrad het volgende:
[..]
welke uitnodiging
maareh, ik ga pitten
jammer, ik heb de hele dag zitten wachten.. tot de volgende keerquote:Op maandag 17 april 2006 23:29 schreef komrad het volgende:
welke uitnodiging
maareh, ik ga pitten
hooe is je noors??quote:Op maandag 17 april 2006 23:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik weet nog niet waar maren woont
daar is het vast leuker
ja ik kan die uitnodiging niet ruiken hequote:Op maandag 17 april 2006 23:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jammer, ik heb de hele dag zitten wachten.. tot de volgende keer![]()
daar moet nog aan gewerkt worden. maar ik geloof niet dat haar woonplaats er op staat. zal wel preventief zijnquote:Op maandag 17 april 2006 23:32 schreef komrad het volgende:
[..]
hooe is je noors??
die site van haar is namelijk onleesbaar voor een leek als ik
Voor mij Groningen ook, maar allez, je moet er wat voor over hebben, toch?quote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef komrad het volgende:
[..]
ja ik kan die uitnodiging niet ruiken he
volgens mij is het trouwens een beste afstand
Anders liggen er allemaal Snöllejölles op de stoep bij huize Haugliquote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar moet nog aan gewerkt worden. maar ik geloof niet dat haar woonplaats er op staat. zal wel preventief zijn
ik had het geschreven in ons favoriete topic. Maar ja dat ging ook zo snel daar dat iedereen het blijkbaar over het hoofd heeft gezien. En die afstand die heb je er toch wel voor overquote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef komrad het volgende:
ja ik kan die uitnodiging niet ruiken he
volgens mij is het trouwens een beste afstand
dan achtervolg ik 'r 10 en 11 februari welquote:Op maandag 17 april 2006 23:35 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Anders liggen er allemaal Snöllejölles op de stoep bij huize Haugli![]()
Misschien kun je iets betekenen bij de ploegenachtervolging?quote:Op maandag 17 april 2006 23:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan achtervolg ik 'r 10 en 11 februari wel![]()
ach, slechter dan de Bjelkevikjes zal ik het niet doenquote:Op maandag 17 april 2006 23:38 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Misschien kun je iets betekenen bij de ploegenachtervolging?![]()
edit: die is er dan niet, doh!![]()
pas op met over sch.. praten! Straks wordt dit topic nog geslotenquote:Op maandag 17 april 2006 23:40 schreef snellejelle het volgende:
ach, slechter dan de Bjelkevikjes zal ik het niet doen
quote:Op maandag 17 april 2006 23:41 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
pas op met over sch.. praten! Straks wordt dit topic nog gesloten![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 23:41 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
pas op met over sch.. praten! Straks wordt dit topic nog gesloten![]()
In een bar zou je toch om ijs moeten kunnen vragenquote:
wtf?quote:Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef snellejelle het volgende:
Hey MiLalaa, jij bent bij Spuiten & Slikken
je bent wel ouder dan ik dacht
quote:Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef snellejelle het volgende:
Hey MiLalaa, jij bent bij Spuiten & Slikken
je bent wel ouder dan ik dacht
Hasj makenquote:Op maandag 17 april 2006 23:47 schreef MiLalaa het volgende:
wat ben k daar aan het doen??
dan maar gewoon blijven kopen hequote:Op maandag 17 april 2006 23:50 schreef MiLalaa het volgende:
shit zeg, net gemist om te zien hoe het moet![]()
Is dit nu een koffieshop geworden?quote:Op maandag 17 april 2006 23:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan maar gewoon blijven kopen he
okee, slaap ze en werkze morgenquote:Op maandag 17 april 2006 23:55 schreef Brahimov het volgende:
OK, ik brei er een eind aan. Kan ik nog net voor 00:00u in bed liggen... Tot snel hier (of elders)
![]()
dan maar in 1 toch al gemaakte postquote:Op maandag 17 april 2006 23:57 schreef MiLalaa het volgende:
Ok tsjuus ik verlaat de tent ook.
Ik geloof trouwens dat welterusten zeggen wel not done is in de bar. Dus uitkijken geblazen..
maar tsjuus zeggen wel!quote:Op maandag 17 april 2006 23:57 schreef MiLalaa het volgende:
Ok tsjuus ik verlaat de tent ook.
Ik geloof trouwens dat welterusten zeggen wel not done is in de bar. Dus uitkijken geblazen..
Heb 't ook gemist.quote:Op maandag 17 april 2006 23:35 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik had het geschreven in ons favoriete topic. Maar ja dat ging ook zo snel daar dat iedereen het blijkbaar over het hoofd heeft gezien. En die afstand die heb je er toch wel voor over![]()
Hoi BSquote:
Kan ik iets te drinken voor je inschenken?quote:
Dat lijkt me lekker zeg! Doe maar een lekker kopje thee.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:38 schreef XL het volgende:
[..]
Kan ik iets te drinken voor je inschenken?
Hier, alsjeblieft.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat lijkt me lekker zeg! Doe maar een lekker kopje thee.
Pak zelf ook maar wat hoor!
Dank je.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:41 schreef XL het volgende:
[..]
Hier, alsjeblieft.
Ik neem zelf een koffie.
Ik moet nog wat wakkerworden, zo op de vroege maandagmorgen.
Dan ben je nog laat op!quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dank je.
Ik moet zometeen nog slapen![]()
Op mijn verjaardag.quote:
Waarom heb je niet getrakteerd?quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 22:51 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Wordt er in een echte bar ook voorgeschreven welk bier gedronken moet worden? Nee dus. Laat mensen gewoon over de sport praten die ze leuk vinden. Als dat dan zo nodig hier moet.
Omdat ik een kniepert ben.quote:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.quote:
Mitt is ook een kniepert, denk ik.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:38 schreef zjroentje het volgende:
CAZZO gebruikte dat woord vaak. Ik vond het wel hip.
knie·pert (de ~ (m.), ~s)quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:36 schreef XL het volgende:
[..]
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Als het woord in de Van Dale zou staan, zou zijn foto ernaast staan.quote:
Twents.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:38 schreef zjroentje het volgende:
CAZZO gebruikte dat woord vaak. Ik vond het wel hip.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als het woord in de Van Dale zou staan, zou zijn foto ernaast staan.![]()
Eentje met lenzen idd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb je geen recentere foto? Hier heeft hij nog een betere conditie dan Audina!?
Dat interview met Audina bij studio sport!quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb je geen recentere foto? Hier heeft hij nog een betere conditie dan Audina!?
Zielig inderdaad, maar dat gekronkel daarna over haar fysieke gesteldheid was nog hilarischer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:46 schreef XL het volgende:
[..]
Dat interview met Audina bij studio sport!
Dat het de bedoeling was om de tweede set weg te geven zodat ze op krachten kon komen!!!!! Hoe verzin je het????
Ik had badminton al niet hoog zitten. Maar toen ging het echt naar het rijtje schaatsen, darten etc.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zielig inderdaad, maar dat gekronkel daarna over haar fysieke gesteldheid was nog hilarischer.
" Je hebt dus geen conditie om 2 sets te badmintonnen"
" Nee, dat is niet, iek gewoon moe na set 1"
" Dus je bent niet fit genoeg? "
" Jawel, maar iek gewoon heul moe, dus niet .. blaatblaat"
Denemarken, China en?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:03 schreef pfaf het volgende:
En het feit dat het maar serieus door 3 landen beoefend wordt helpt ook niet mee hè.
Zou goed kunnen. Als je campings echt tot landen kan rekenen, zoals bijv. Center Parcs (zie het eigen volkslied).... dan zou het aantal landen nog wel wat groter zijn.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:10 schreef XL het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Als je campings echt tot landen kan rekenen, zoals bijv. Center Parcs (zie het eigen volkslied).... dan zou het aantal landen nog wel wat groter zijn.
Hoi S.O.K., dat mag best hier hoor. Dit kliekje staat voor iedereen open.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hoi, waar moet ik slowchatten over wielrennen?
Je kunt hier gewoon over fietsen praten hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hoi, waar moet ik slowchatten over wielrennen?
Ik zou dan eerder aan tafeltennis denken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:13 schreef snellejelle het volgende:
Hallo!
Even over badminton.. het is de snelste racket- en indoorsport ter wereld
342 km/h....quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:16 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder aan tafeltennis denken.
Bronquote:Badminton is het imago van pluimpjebal nu wel ontgroeid. Sterker nog: het is de snelste racketsport op aarde. Gemeten topsnelheid van een shuttle: 342 km/uur. 'We zijn nu sneller ...
Whaha, schaatsen vind je ook alquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoi S.O.K., dat mag best hier hoor. Dit kliekje staat voor iedereen open.
Oh ja:wielrennen!
dat kan ik niet ontkennenquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:22 schreef Bruce117 het volgende:
moet ze maar wat harder trainen.
Ze ziet er nou niet bepaald uit als de meest afgetrainde speelster.
Hij is enorme fan van de liggende wip.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Whaha, schaatsen vind je ook al![]()
![]()
Is er een sport die je wel leuk vindt? Anders had je beter moderator op een ander forum kunnen worden.![]()
Bij welke sport hoort de liggende wip?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij is enorme fan van de liggende wip.
De vraag is dan natuurlijk hoe ze dit meten. Je moet je registreren om het hele artikel te lezen, misschien is iemand al geregistreerd? (hint: copy/past) Het zal in ieder geval niet de snelheid zijn waarmee de shuttle in een rally daalt. Een Shuttle remt ook in de lucht ontzettend af natuurlijk, kijk maar eens naar de dalende lijn van een shuttle. Ik vind het raar dat als je wereldtopper bent je niet een hele partij op volle kracht kunt spelen. Vooral omdat een partij betrekkelijk kort duurt. Moet je de finale Coria - Nadal van het ATP-toernooi in Rome eens bekijken. Je dan eens bedenken hoe dat zou gaan als iemand een set staat weg te geven.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
342 km/h....
[..]
Bron
Geen idee hoe hard zo'n balletje gaat....
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Bij welke sport hoort de liggende wip?
Die snelheid zal de shuttle idd niet lang vasthouden maar erg veel tijd om in snelheid te dalen heeft hij niet omdat hij dan alweer bij de andere speler is..quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:31 schreef XL het volgende:
[..]
De vraag is dan natuurlijk hoe ze dit meten. Je moet je registreren om het hele artikel te lezen, misschien is iemand al geregistreerd? (hint: copy/past) Het zal in ieder geval niet de snelheid zijn waarmee de shuttle in een rally daalt. Een Shuttle remt ook in de lucht ontzettend af natuurlijk, kijk maar eens naar de dalende lijn van een shuttle. Ik vind het raar dat als je wereldtopper bent je niet een hele partij op volle kracht kunt spelen. Vooral omdat een partij betrekkelijk kort duurt. Moet je de finale Coria - Nadal van het ATP-toernooi in Rome eens bekijken. Je dan eens bedenken hoe dat zou gaan als iemand een set staat weg te geven.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Whaha, schaatsen vind je ook al![]()
![]()
Is er een sport die je wel leuk vindt?
Wist je trouwens dat er ook een voetbal-forum is pfaf?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voetbal
en Curling, de rest interesseert me niet zo eigenlijk.
Verhip!quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:39 schreef XL het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat er ook een voetbal-forum is pfaf?
Die zijn al gekozen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:44 schreef placebeau het volgende:
en dat ze mods zoeken voor het WK-forum?
Gaat zjroentje weer modden?quote:
In het blauw, of gewoon in het zwart zoals nu?quote:
Zjroen blijft Fok! gewoon undercover runnen zoals hij dat inderdaad al 6 jaar doet. Samen met z'n vriendin Yvonne natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:53 schreef XL het volgende:
[..]
In het blauw, of gewoon in het zwart zoals nu?
Hij zou beter de OP eens afmaken.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dirk_Kuijt, CherryMoonTraxx en Terrorrobbie.
Ja en voor de OS laten ze de SPT mod's opdravenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:44 schreef placebeau het volgende:
en dat ze mods zoeken voor het WK-forum?
Had jij het anders willen doen? of ontevreden over hoe het nu gegaan was danquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja en voor de OS laten ze de SPT mod's opdraven
Haha nee hoor was het leukste forum ooitquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Had jij het anders willen doen? of ontevreden over hoe het nu gegaan was dan
Ik blijf het wel jammer vinden dat ik daar niet helemaal bij was. Ik vond Fok toen nog maar stom.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Haha nee hoor was het leukste forum ooit![]()
zeker jammer. MiLalaa had wel wat vrouwelijke steun kunnen gebruiken bij het van zich afhouden van al die mannenquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:57 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik blijf het wel jammer vinden dat ik daar niet helemaal bij was. Ik vond Fok toen nog maar stom.![]()
Leukste OWS in tijdenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:28 schreef komrad het volgende:
we gezellig in OWS idd, met name de prono
En het gaat minstens drie jaar duren voordat er weer zulke leuke OWS komenquote:
ik welquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:54 schreef Brahimov het volgende:
Ik heb ondanks goede voornemens het langlaufen en biathlon niet meer gevolgd na Torino, moet ik bekennen
Dat kun je wel stellen. Wat een palmaresquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:03 schreef komrad het volgende:
[..]
ik wel
maar ja Ole Einar is dan ook een held
ik ook nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:54 schreef Brahimov het volgende:
Ik heb ondanks goede voornemens het langlaufen en biathlon niet meer gevolgd na Torino, moet ik bekennen
Ik moest eerst afkicken van avond aan avond sport kijken, me herintroduceren aan m'n vrienden en kennissen en daarna waren er alweer sporten als voetbal, Formule 1 en wielrennen die de aandacht vroegen. En tennis. En schaatsenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik ook nietmet al m'n opschepperij.
Bij wijze van spreken, na 3 week sociaal isolement (behalve in OWS natuurlijk)quote:
Kniepert, D:quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:20 schreef mitt het volgende:
kniepert?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
En ach, ook bij tennis zie je iemand vaak genoeg een set met 0-6 verliezen om er de volgende set weer vol tegenaan te kunnen.. Gebeurt in alle sporten wel. Om Mia er nou op aan te kijken...
En wielerprono's!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:07 schreef komrad het volgende:
ik zit niet zo in de tennisprono's
ik ben meer van de schaatsprono
natuurlijk en ik twijfel nogal atm of ik basso op zal nemen ten faveure van ????quote:
Vanavond ook nog maar eens invullenquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:16 schreef komrad het volgende:
[..]
natuurlijk en ik twijfel nogal atm of ik basso op zal nemen ten faveure van ????
Milan - Barca gaat zeker aan. Snooker op de Beeb is ook tofquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Vanavond ook nog maar eens invullen
maar eerst even snooker kijken, en dan dadelijk overschakelen naar Milan - Barca
Er staan er meer boven je dan bij de ows-pronoquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:20 schreef Brahimov het volgende:
Shit, had ik niet moeten zeggen; je staat boven mij...![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:22 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Er staan er meer boven je dan bij de ows-prono![]()
Mwah, het is het betere koffiedik kijken (of ingewanden, al naar gelang)quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:26 schreef MiLalaa het volgende:
ik haat prono's ik word er gestresst van. Zie wielerprono. Maar m'n screening voor de bank is nog niet rond dus kan morgen dan nog een dagje kijken![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:32 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb wel een tactiekmaar ga die natuurlijk niet verkondigen
![]()
Dat zei VDB ook voor de Ronde van Vlaanderen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:32 schreef MiLalaa het volgende:
![]()
ik durf het bijna niet te zeggen, maarruh..:quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:38 schreef placebeau het volgende:
Dat zei VDB ook voor de Ronde van Vlaanderen.
Van den Broucke? Van den Boeijnants?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te zeggen, maarruh..:
VDB?![]()
![]()
Vandenbroucke iddquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te zeggen, maarruh..:
VDB?![]()
![]()
Die ken ik al, dus vertel maar niet aan de rest.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:32 schreef MiLalaa het volgende:
![]()
neequote:Op dinsdag 18 april 2006 20:52 schreef Bruce117 het volgende:
Die ken ik al, dus vertel maar niet aan de rest.![]()
zie onderschriftquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:06 schreef MiLalaa het volgende:
na het wielerseizoen.
Maar goed ik sta voorlopig nog 50ste. Dus waarom zijn jullie geinteresseerd in mijn tactiek.. ik meer in die van jullie!![]()
De Belg is was goed te doen. Of bedoelde je die?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:37 schreef XL het volgende:
Ik zit pas 10 minuten te kijken maar wat een drama is die commentator toch bij Barca-Milan
Ambrosini had de 1-1 wel mogen maken, iddquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:37 schreef pfaf het volgende:
Zielig hè.
Wel een mooie wedstrijd.
Jammer van de uitslag, dat wel.
Daarom was ik ook al gevlucht naar de Belg. Ik heb het niet zo op Evert, of het nu bij voetbal is of skiën. Veel te veel fake-emotie. En clichés. Goeie genade, wat een clichésquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:42 schreef XL het volgende:
(..)
en ik bedoel Evert ten Napel, de man die briljant, prachtig, fenomenaal etc etc kan uitspreken terwijl hij het groeien van gras bestudeerd.
mwah. Vond het vermakelijk ja. Maar ik vond bv de eerste wedstrijd Benfica Barca leuker. Ik zal wel de enige zijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:46 schreef komrad het volgende:
mooiste wedstrijd van het seizoen
Die ben ik toen gewoon straal vergetenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
mwah. Vond het vermakelijk ja. Maar ik vond bv de eerste wedstrijd Benfica Barca leuker. Ik zal wel de enige zijn![]()
Die komt na de OP.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:50 schreef Brahimov het volgende:
Volgt de titel eigenlijk nog? Wordt kort dag![]()
inderdaad belachelijk dat er maar 1 sportitem tussen staatquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:53 schreef Brahimov het volgende:
TT101 kent ook niet meer het verschil tussen nieuws en nieuws
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
inderdaad belachelijk dat er maar 1 sportitem tussen staat
Wat moeten we nu met een mogelijke staking bij Nedcar.
Ik ben nog aan het denken. Tot het moment daar is kan deze nog niet dicht.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:50 schreef Brahimov het volgende:
Volgt de titel eigenlijk nog? Wordt kort dag![]()
nog 86 posts
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
neehoe kan jij die nou weten dan?
Het is namelijk een nieuwe![]()
Maar eigenlijk viel ie toevallig wel enigszins samen met m'n vorige tactiek![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 10:06 schreef Mirri het volgende:
Ronaldinho
![]()
I love him![]()
1-0 voor Barcelona![]()
de wielerpronoquote:Op woensdag 19 april 2006 10:04 schreef Mirri het volgende:
![]()
Is die tactiek voor de wielerprono of voor de schaatsprono?![]()
Ik heb namelijk ook een tactiek voor de schaatsprono.![]()
Kliekjesquote:
FF wachten op het WK-forum.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:43 schreef XL het volgende:
Nog een nieuwe blauwe en we kunnen mijn spelletje weer gaan spelen!
Juist. Eigenlijk hebben we meer blauwe nodig. Ik zal mijn VBL-kloon nog eens van stal halen.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
De befaamde XL spelletjes?
En ik moet tentamen leren + ik heb Fifa Street te leen. ( ja, dat tweede is echt slechte timing )quote:
Ik had er ooit een van 14 meen ik.quote:
lerenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
En ik moet tentamen leren + ik heb Fifa Street te leen. ( ja, dat tweede is echt slechte timing )
Potje Panna-knockout?quote:
vanavond snookerquote:Op woensdag 19 april 2006 16:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Potje Panna-knockout?
Leren is ook nog niet echt gelukt, misschien vanavond tijdens Arsenal..
Iddquote:Op woensdag 19 april 2006 17:08 schreef snellejelle het volgende:
Die MiLalaa, wint zo ff de wielerprono ronde, dat wordt nog leuk met de schaatsprono
misschien moeten we de telster uitsluitenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idden dan zeggen dat ze nooit goed is in prono's
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
misschien moeten we de telster uitsluiten
Goed gespeeld Placebeau! 16 punten!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:14 schreef placebeau het volgende:
Ik ga nu leren, heb al een les gemist door de koers.
(edit: goeie score weer)
Dat was dan ook wel erg nerdy van mij, in dezelfde minuut reagerenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Een SC topic is nog nooit zo hard gegaan hier
misschien word ik wel geen telsterquote:Op woensdag 19 april 2006 17:18 schreef snellejelle het volgende:
misschien moeten we de telster uitsluiten
nog niets gehoord dus? van beiden nietquote:Op woensdag 19 april 2006 18:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
misschien word ik wel geen telster![]()
ik zit nog steeds thuis want de screening is NOG niet klaar. Wel lekker kunnen zonnen![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat was dan ook wel erg nerdy van mij, in dezelfde minuut reageren
aha dan had ik je verkeerd begrepenquote:Op woensdag 19 april 2006 18:13 schreef MiLalaa het volgende:
Er is geen beiden. Er is alleen de bank. En ik snap niet dat die screening zo lang moet duren, zo'n crimineel verleden heb ik nou ook weer niet.Maar eigenlijk heeel eerlijk vind ik het nog wel even relaxed.
quote:Op woensdag 19 april 2006 22:44 schreef Brahimov het volgende:
Parijs is nog ver
waar ben je heen geweest?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:45 schreef komrad het volgende:
ik ben er weer, vanavond concertje gedaan en zo pitten
hier nog nieuws?
klassieke muziek, dus ja zegt niets voor je waarschijnlijkquote:
Jammer... Nu op Talpa RKC. Na de reclame, natuurlijkquote:
Niet doen. Nu samenvatting kijken!quote:Op woensdag 19 april 2006 22:49 schreef komrad het volgende:
[..]
klassieke muziek, dus ja zegt niets voor je waarschijnlijk
ff uitslagen playoffs kijken
reclamequote:Op woensdag 19 april 2006 22:50 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Niet doen. Nu samenvatting kijken!
aha okee, leuk!quote:Op woensdag 19 april 2006 22:49 schreef komrad het volgende:
[..]
klassieke muziek, dus ja zegt niets voor je waarschijnlijk
ff uitslagen playoffs kijken
Om niet uitgespeeld te zijn, moet je flink je best doen tegenwoordigquote:Op woensdag 19 april 2006 22:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
oei
maar ja, op zich al mooi dat ze niet al uitgespeeld zijn toch?
1, 14, 15 en 18 tochquote:Op woensdag 19 april 2006 22:54 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Om niet uitgespeeld te zijn, moet je flink je best doen tegenwoordig. Maar inderdaad knap dat ze niet onder de streep staan
![]()
en daar is een topic over met echte kenners, het gaat nu over alexander nevsky van prokofiev,quote:Op woensdag 19 april 2006 22:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha okee, leuk!
ik houd ook wel van klassiek, zet regelmatig Mozart op![]()
hoe oud ben je ook alweerquote:Op woensdag 19 april 2006 22:57 schreef komrad het volgende:
[..]
en daar is een topic over met echte kenners, het gaat nu over alexander nevsky van prokofiev,![]()
Oe, thx voor de tip!quote:Op woensdag 19 april 2006 23:08 schreef komrad het volgende:
wel slecht van vitesse, leuk voor RKC
ik ben inmiddels snooker aan het kijken
Lekker rustgevend, ik volg het al jaren. Zeker the Cruciblequote:Op woensdag 19 april 2006 23:23 schreef MiLalaa het volgende:
ik wist niet dat er zoveel snookerfans bestaanonbegrijpelijk
Hier wordt het snooker ook al jaren gekeken.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:26 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Lekker rustgevend, ik volg het al jaren. Zeker the Crucible![]()
bijna net zo onbegrijpelijk als het feit dat er Chad fans bestaanquote:Op woensdag 19 april 2006 23:23 schreef MiLalaa het volgende:
ik wist niet dat er zoveel snookerfans bestaanonbegrijpelijk
met name die zilverkleurige poten van de tafel zijn afzichtelijk, de vloerbedekking is niet veel beterquote:Op woensdag 19 april 2006 23:29 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hier wordt het snooker ook al jaren gekeken.
Alleen altijd zo suf dat de finale op maandag, banking holiday, eindigt.
En die nieuwe kleuren van de sponsor zijn ook nog wel even wennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |