quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:11 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Haha, in zijn 5 slaat de motor meteen uit ja, plus het feit dat je absoluut niet snel kan optrekken in je 5. Hoe lager je zit, des te beter kan je accelereren! Precies de reden dat ik af en toe ook terugschakel als ik de snelweg op ga. In zijn 4 rond de 100, dan heb je nog genoeg vermogen om flink sneller te gaan als het nodig is.
Ik moet altijd in zn 4 invoegen.. doortrekken in zn 3 voorbij de 70-80 word meestal niet erg gewaardeerd
![]()
Ookal ga je van snelweg naar snelweg, toch terug naar 4.. maar als ik van de snelweg af ga en je dan op een doorgaande weg terecht komt (in dit geval is het er 1 waar het van 120 (autosnelweg) naar 90 gaat, dan 100 meter later echt naar 70 en dan nog 300 meter later naar 50.. dan moet ik m dus in zn 5 laten tegenwoordig.. het rijd gewoon irritant, afremmen door gas los te laten is er niet bij, als je beetje gas bijgeeft.. gebeurt er niets behalve dat alles begint te trillen
1 keer wel in zn 3 doorgetrokken tot de 110 ofzo.. reed ik achter een of andere bezopen gast in een dikke audi, voor de snelweg (80km weg) kwam ie uit een uitrit (hotel/restaurant) en schoot rechtdoor.. achter hem reed niemand dus ik kijk naar de andere kant om te zien of daar iets aankomt (al reed ik op voorrangsweg) is ie vol op de rem gaan staan en voor me aan het keren.. en wil de richting op die ik ook op wil.. nouja dus ik + instructeur ook vol remmen (instructeur zegt al 'oh die is dronken.. das vroeg vandaag' ik had zoiets van het zal wel.. het is half 10
![]()
) daarna oprit van de snelweg.. slingeren als een gek door de bocht met 40, uiteindelijk ging ie met 60 de snelweg op
![]()
Toen zo snelmogelijk er voorbij gegaan
![]()
idioot