Yeah, in één keer gehaald, met maar een keer goed doorlezen, ik heb gelukquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ook13:30 theorie, ik zit bij die oefen examens zo rond de 4 fouten, dus ik hoop dat het ff meezit !
Over een kwartiertje aanfietsen, lekker lang van te voren aanwezig zijn want er is altijd wel gezeik om wat dan ook
Moet trouwens in Berkel Enschot, bij de Druiventros theorieexamen afleggen.
zie mijn sig eens...quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:22 schreef Sabsie het volgende:
[..]
Heb jij les of heb je je rijbewijs al?
Ik heb precies hetzelfde, steevast 10-11 fout. Ik heb alleen donderdag mijn theorieexamen, dus dat gaat nog hard leren worden...quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:51 schreef jorienvdherik het volgende:
vanavond om 20:45 weer 1 uur rijden, theorie oefentoetsen nog steeds `10 fout echt te veel
heb er net 1 gedaan en had 8 fout waaronder 2 vragen over zo hobbel weg of je rem afstand langer wordt. nooit gevonden in het boek maar is dus wel zoquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:55 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, steevast 10-11 fout. Ik heb alleen donderdag mijn theorieexamen, dus dat gaat nog hard leren worden...
Hobbelende weg = minder grip = minder remkracht == langere remweg. Lijkt me best logisch allemaal.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb er net 1 gedaan en had 8 fout waaronder 2 vragen over zo hobbel weg of je rem afstand langer wordt. nooit gevonden in het boek maar is dus wel zo
Veel succesquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:58 schreef Avalanche.. het volgende:
Hmm begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden..![]()
Morgen praktijkexamen.
succesquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:58 schreef Avalanche.. het volgende:
Hmm begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden..![]()
Morgen praktijkexamen.
Hier nog één. Morgen weer m'n eerste les na m'n examen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:21 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd wanneer ik weer op mag
me instructeur zou me bellen als hij examendatum wist en dan ga ik weer lessenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hier nog één. Morgen weer m'n eerste les na m'n examen.
Dankjequote:Op dinsdag 18 april 2006 21:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Veel succesHoe laat moet je en waar? En 1e keer?
Zal ik doenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:30 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Dankje![]()
9:50 in Enschede. En het is de 1e keer ja. Duim voor me!
- relaxt rijden zodat de examinator zich op zijn gemak voeltquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:01 schreef izzypizzy het volgende:
ik moet vrijdag afrijden!!(voor t eerst)
heeft iemand nog tips...behalve goed kijken?![]()
Ja ik hoop dat t goed gaat...ik rijd opzich wel relaxed al zeg ik t zelfquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:13 schreef its_me_ het volgende:
[..]
- relaxt rijden zodat de examinator zich op zijn gemak voelt
- ver vooruit kijken
Maargoed, aan deze tips heb je eigenlijk niets want zo rij je al tijdens je rijlessen als het goed is!
Succes iig met je examen as. vrijdag!![]()
Ik heb vorige week mijn examen weer aangevraagd. Deze week ga ik de datum plannen met mijn instructeur zodat ik hopelijk over een week of 5-6 weer af kan rijden.Verder ook nog een paar lessen plannen voor de komende weken en dan gaan we slagen!
![]()
We blijven wel positief hé!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:20 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat t goed gaat...ik rijd opzich wel relaxed al zeg ik t zelfMaar wil wel vaak te snel gaan met schakelen enzo... Maarja ik ga er maar niet vanuit dat ik slaag want volgens mij slaagt bijna niemand in 1 x
Toch heb ik wel een beetje hoop want ik ben de dag erna jarig
![]()
Hoeveelste x moet jij afrijden dan nu?? En wrom ben je gezakt?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hier nog één. Morgen weer m'n eerste les na m'n examen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |