ja...had in t begin ff problemen omdat al mn downloads t nie meer deden maar na een paar keer opnieuw het spel opstarten deed alles t weerquote:Op woensdag 19 april 2006 19:38 schreef Markster het volgende:
iemand ervaring met het nieuwe pakket 'accesiores ?
Nee ik ga t zo es spelenquote:Op woensdag 19 april 2006 19:38 schreef Markster het volgende:
De nieuwe meubels zijn wel leuk, maar je kan eigenlijk maar 2 kamers maken: een fantasiekamer voor de meisjes en een onderwaterkamer voor de jongens. Qua kleding vind ik de pyjama's voor kinderen wel leuk omdat die sloffen hebben. Maar ik vond m geen 15 euro waard. Veel te weinig accessoires...quote:Op woensdag 19 april 2006 19:38 schreef Markster het volgende:
ja ben ik t helemaal mee eens...maarja ik was toch te gierig om het te kopen ondanks dat ik al wist dat er weinig inzat...quote:Op donderdag 20 april 2006 12:35 schreef Marvellous het volgende:
[..]
De nieuwe meubels zijn wel leuk, maar je kan eigenlijk maar 2 kamers maken: een fantasiekamer voor de meisjes en een onderwaterkamer voor de jongens. Qua kleding vind ik de pyjama's voor kinderen wel leuk omdat die sloffen hebben. Maar ik vond m geen 15 euro waard. Veel te weinig accessoires...
echt hequote:Op donderdag 20 april 2006 17:01 schreef Marvellous het volgende:
We waren allebei gierig om het te kopen![]()
Vanmiddag gekocht, ga hem vanavond installeren.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:38 schreef Markster het volgende:
De kleding kan ik niet vinden..quote:Op donderdag 20 april 2006 19:51 schreef Sanne het volgende:
Hebben jullie trouwens die schattige nieuwe kleertjes gezien op http://thesims2.ea.com/ ?
Spring Flowers is cute!
Wat zie jij dan als grootste plaatje bovenaan als je die pagina opent?quote:
ik zie kinderen, jij bedoelt cker dat je de kleding van de nieuwe uitbreiding leuk vind.. ik d8 dat er kleding te downloaden wasquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat zie jij dan als grootste plaatje bovenaan als je die pagina opent?
Pffft, ik heb het over die kleding van die kinderen daar.Die kun je downloaden, heeft niets met de nieuwe uitbreiding te maken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:00 schreef Danaa het volgende:
[..]
ik zie kinderen, jij bedoelt cker dat je de kleding van de nieuwe uitbreiding leuk vind.. ik d8 dat er kleding te downloaden was![]()
Ooh ooh, ben je nou meteen chagarijnig omdat ik heet niet naptequote:Op vrijdag 21 april 2006 18:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
Pffft, ik heb het over die kleding van die kinderen daar.Die kun je downloaden, heeft niets met de nieuwe uitbreiding te maken.![]()
Terug Vind Post.quote:Op zondag 23 april 2006 22:51 schreef Belthazor het volgende:
ik zie iedereen steeds tvp zeggen, wat betekend het eigenlijk :p
Ik vind het dus echt gewoon heel gaaf om te beginnen met een klein huisje en dan steeds groter te gaan wonen enzo. Daar kick ik op.quote:Op maandag 24 april 2006 11:05 schreef Sanne het volgende:
Zonder cheats spelen is het leukste! Vind ik ook.
Mwah, met cheats is er echt niets meer aan zo'n spel.quote:Op maandag 24 april 2006 13:54 schreef Elvi het volgende:
Motherlode gebruik ik echt zó vaak...
En nu met dat bedrijven-uitbreidingspakket gebruik ik de boolProp-cheat; zodat ik lekker snel Badges heb![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |