Zo zo wel 2 mensenquote:Op woensdag 19 april 2006 01:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben ook grappig... Dat hebben 2 mensen tegen me gezegd de afgelopen tijd dus ik geloof het.
Bleg? Vertel.quote:Oh en verder: Bleeeeeeeeeeeeeeeeh
Ja, 2 mensen jaquote:
Same old shitquote:Bleg? Vertel.
Vandaag ook nog een goede grap gemaakt?quote:Op woensdag 19 april 2006 01:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, 2 mensen ja
Ik had gisteren nog een enorm goede grap over een wc-rol
Oiiquote:[..]
Same old shit![]()
![]()
Élke dag Duiveltja.... élke dag hilarische grappen...quote:Op woensdag 19 april 2006 01:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vandaag ook nog een goede grap gemaakt?
Mjaquote:Oii
Ja! Dank voor je meelezen. Schoonheidsfoutjes zijn eruit en tekst is akkoordquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:22 schreef Duiveltja het volgende:
Zeg Cc, had je er nog veel aan? en waar is def.doc
quote:Op woensdag 19 april 2006 01:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, 2 mensen ja
Ik had gisteren nog een enorm goede grap over een wc-rol
Zondag Efteling?quote:
Trakteren.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Dank voor je meelezen. Schoonheidsfoutjes zijn eruit en tekst is akkoord
Nu willen ze toch liever wel een factuur, dus heb er meteen een paar honderd Euro bovenop gegooid.
Cool.quote:def.doc stuur ik je vandaag even.
Stomme woensdag.
Deal! Alhoewel ik het in mijn hoofd al heb uitgegevenquote:
quote:Vandaag ook geen kut te doen.![]()
quote:Alle vrienden zijn druk met school/werk...Ik zou bijna iets aan een schoolopdracht gaan doen.![]()
![]()
Zo vooruit denk ik niet. Aan het einde van de maand ben ik gewoon spontaan een paar 100 euro lichter en waar het aan op is gegaan? Only god knows....quote:Op woensdag 19 april 2006 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deal! Alhoewel ik het in mijn hoofd al heb uitgegeven.
Italiëquote:Ik heb gisteren Kees in Italië gemaild of het geen leuk plan is om deze zomer ipv bij hem thuis in Marostica, in Milaan af te spreken en daar eerst twee dagen te verblijven voordat we naar Marostica gaan.
En Milaan = shoppen!!!
Cool en dan gaan we dansen op Sean Paul.quote:Maar jij en ik gaan sowieso binnenkort samen De Effenaar onveilig maken, en een bres slaan in hun vodkavoorrraad.
Sowieso is het leuk uitgaan in Eindhoven. Mentaliteit van de mensen is er veel gemoedelijker. Het is nog vroeg dag even kijken wat ik ga ondernemen.quote:[..]
Dan verveel je je echt!
Valt wel mee. Buiten die dagen Millaan logeer ik in Casa di Kees. Heb gisteren zitten kijken voor tickets en je vliegt voor 85 Euro incl. tax heen en terug naar Milaan. Vanaf Eindhoven. Treinen kost geen fluit in Italië.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:31 schreef Duiveltja het volgende:
ItaliëDat wordt dan wel sparen voor je.
Portugal is mooi! LIssabon eo, de Algarve! Ik ben niet zo Greek-mindedquote:Ik wil ook op vakantie mên.Ik ben 3 jaar geleden voor het laatst op vakantie geweest. Even kijken wat die apen deze zomer van plan zijn. Misschien naar Kreta of Portugal.
Deal. En uiteraard is het leuk uitgaan in Eindhovenquote:Cool en dan gaan we dansen op Sean Paul.[afbeelding] Sowieso is het leuk uitgaan in Eindhoven. Mentaliteit van de mensen is er veel gemoedelijker.
Dat valt wel mee. goed te doen iig.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Valt wel mee. Buiten die dagen Millaan logeer ik in Casa di Kees. Heb gisteren zitten kijken voor tickets en je vliegt voor 85 Euro incl. tax heen en terug naar Milaan. Vanaf Eindhoven. Treinen kost geen fluit in Italië.
quote:Én met Kees' personeelspas op zak kan ik ook met 40% korting shoppen in het Dsl magazijn.
(Geef tegen die tijd je maten maar door) .
geen probleem...quote:Op woensdag 19 april 2006 11:48 schreef MissBliss het volgende:
Oh Babette, ik wil zeker weten meerijden als het nog kan
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:47 schreef Duiveltja het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vraag anders even een catalogus aan.
quote:Weird ik heb iemand op mijn duiveltjapost msn. Hij/zij beweert me te kennen van Meetic. Na googlen blijkt dat dus een fucking datingsite.
Ohja dat kan ookquote:
Nou blijkbaar heeft iemand mij daar aangemeld. Wil wel weten wat er dan precies allemaal instaat.quote:[..]
Jij laat er ook geen gras over groeien!
Alhoewel het dan nog de vraag is of die kleding ook daadwerkelijk in het magazijn ligt... Maar ik ken jouw smaak wel een beetje en bezit zelf over een uitmuntende smaak, dus dat komt wel goedquote:
Vreemd. Lijkt mij toch dat je alleen jezelf persoonlijk kan aanmelden... Jij verzwijgt iets voor ons!quote:Nou blijkbaar heeft iemand mij daar aangemeld. Wil wel weten wat er dan precies allemaal instaat.Ik meld me even aan kijk of ik te vinden ben.
Nu ben ik confuus... heb jij nu wel of niet mijn laatste (korte) mail ontvangen Duiveltja?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:23 schreef Copycat het volgende:
Mijn G-mail wil opeens niets verzenden.
Mijn mail is ook kaputquote:Op woensdag 19 april 2006 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu ben ik confuus... heb jij nu wel of niet mijn laatste (korte) mail ontvangen Duiveltja?
Oeps ... heb ik dat gedaan met mijn mail ... of heb jij mijn mail gemold met jouw mail???quote:
Ik denk dat het met xs4all te maken heeft. Wellicht dat ze bezig zijn met werkzaam oid. Dit soort dingen nooit lang bij xs4all.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oeps ... heb ik dat gedaan met mijn mail ... of heb jij mijn mail gemold met jouw mail???
Oh ...quote:
Mail werkt hier weer. Ik heb niks ontvangen.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ...
Weet ik veel, blonT, weetjewel.
In ieder geval als ik op verzenden druk, doet ie niets.
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen probleem...
nu alleen nog even hopen dat m'n 80 kwalen me met rust laten....![]()
Zeg niet ziek worden he?! Ik heb geen zin om aangestoken te worden! Pas op anders ga ik niet naast je zitten in droomvluchtquote:Op woensdag 19 april 2006 12:51 schreef babette21 het volgende:
nu alleen nog even hopen dat m'n 80 kwalen me met rust laten....![]()
Wat een kutsite heeft Diesel trouwens met dat Flash gebeuren. Hebben ze geen catalogus op papier?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:06 schreef Copycat het volgende:
Ik verveel me.
En ik heb honger.
Maar geen zin om te koken.
En ik verveel me nog steeds.
Lamlulquote:Op woensdag 19 april 2006 19:11 schreef Duiveltja het volgende:
Wat een kutsite heeft Diesel trouwens met dat Flash gebeuren. Hebben ze geen catalogus op papier?
Ik ben beschikbaarquote:Op woensdag 19 april 2006 19:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg niet ziek worden he?! Ik heb geen zin om aangestoken te worden! Pas op anders ga ik niet naast je zitten in droomvlucht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |