ik ook.... terwijl ik morgen weer vroeg op moetquote:Op maandag 17 april 2006 22:56 schreef PeRi het volgende:
Ik ben klaarwakker. En ik wil weekend. Zûippúú'hHh.
Ik heb het gevoel alsof het donderdag is. God, was het maar zo.quote:Op maandag 17 april 2006 22:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook.... terwijl ik morgen weer vroeg op moet
ik begin net lekker te wennen aan het vrij zijn.... moet ik morgen weer - voor 1 dag- werken...quote:Op maandag 17 april 2006 23:00 schreef PeRi het volgende:
Ik heb het gevoel alsof het donderdag is. God, was het maar zo.
quote:Op maandag 17 april 2006 22:59 schreef Paltos het volgende:
Mijn vakantie van twee weken zit er alweer op.![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 23:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Want je hebt misschien binnenkort vakantie. Of zo.
Nee, het is april.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:22 schreef Svensational het volgende:
Ik ben ook homo.
quote:
Spannendquote:
123quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:14 schreef BVO het volgende:
Hoe ranzig zijn jullie?.
Vergelijk je sexranzigheid m.b.v. deze test! #2
http://www.ranzigheidstest.nl/
Nee, nee (nu is het nog gratis) en nee.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:14 schreef BVO het volgende:
Wat doen jullie allemaal joh?!.
Dierensex, hoeren, latex??
Driewerf neen!quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:14 schreef BVO het volgende:
Wat doen jullie allemaal joh?!.
Dierensex, hoeren, latex??
Blond haar, blauwe ogen en een cupmaat die verder reikt dan het liedje dat Michael Jackson zong toen ie nog klein en schattig was.quote:
Ik zei niet dat ik nul vrouwen ken die echt grappig zijn. Jij bent bv. wel grappig te noemen.quote:[..]
![]()
![]()
'Ben' ging over een rat, hoor!quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:54 schreef Duiveltja het volgende:
Blond haar, blauwe ogen en een cupmaat die verder reikt dan het liedje dat Michael Jackson zong toen ie nog klein en schattig was.
quote:Gezien die voorwaarden voldoe je wel aan het stereotype, maar in werkelijkheid niet dus.
quote:Ik zei niet dat ik nul vrouwen ken die echt grappig zijn. Jij bent bv. wel grappig te noemen.
ABCquote:
Ik zeg niksquote:[..]
![]()
Ik kan vaak ook om en mét jou lachen.
Nou de dames die ik dan tegenkom zijn weinig spontaan en/of grappig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:00 schreef PeRi het volgende:
Vrouwen zónder humor? Volgens mij gaat D. gewoon om met de verkeerde dames.
The wrong ladies D, the wrong ones..quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:07 schreef Duiveltja het volgende:
Nou de dames die ik dan tegenkom zijn weinig spontaan en/of grappig.
Nietes!quote:
Net als dit topicquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
Jij zit ook de hele dag te slowchatten he Erik
Wrijft zich in de ogen ...quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vandaag een vrije dag. Maar, AR, zit je soms mijn posthistory te doorpluizen?
Ik hoop op Cc in TTKquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Verwarrend allemaal, eerst Bupa al in LPT, en dan nu A_R in Showchat. What's next, winter in Hell?
aj aj aj, ben jij nou een echte SHO-er???quote:
Ik weet dat ze niet in Oss wonenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
aj aj aj, ben jij nou een echte SHO-er???
Je moet toch weten waar de sterren wonen Erik!!
Yepz, geboren, getogen en na een periode van negen jaar in Mokum weer naar het Eindhovense nest terug gekeerd.quote:
Jij bent wel erg doorzichtig met je aanzoeken he Erik???quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, soms is het beter om er geen doekjes om te winden.
Waarom zegt iedereen dat? Ik heb geen toezegging gedaanquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ah, love is in the air
Nou Rena, mag ik je bij deze meteen uitnodigen voor de TTK-LPT-Housewarming-BBQ meet??? Erik komt ook!!
Bij mij thuisquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:25 schreef PeRi het volgende:
Meet, waar?
Waar, wanneer en wie.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Bij mij thuis
Is buiten mij om zo geregeld
TTK-ers, je moet er van houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |