Dat denk ik ook wel. Dat verschil is echt huge!quote:Op zondag 21 mei 2006 19:07 schreef Bellator het volgende:
[..]
Niet om je af te kraken, maar als je echt VWO-niveau hebt zou je achten, negens en tienen moeten staan.
Grapjas, zo speciaal ben je nou ook weer nietquote:Op zondag 21 mei 2006 18:26 schreef Jeroen_S. het volgende:
Die cijfers die ik heb staan, dat heb ik gehaald zonder thuis ook maar 1 x huiswerk te maken, vmbo-t is dan ook niet echt mijn niveau zeg maar. Ach ja, niet zo verwonderlijk met een vwo advies.
Bij mij ontbreekt de motivatie ook. Vind ik geen reden. Ik heb welliswaar niet alleen maar negens en tienen...quote:Op zondag 21 mei 2006 19:14 schreef Jeroen_S. het volgende:
Nee hoor, ik doe er niets voor nu, alleen aanwezig zijn tijdens de lessen. In groep 8 heb ik een vwo advies gekregen, in de 1e zat ik ook op havo/vwo, alleen de motivatie ontbreekt.
Zegt nog niks. Een VWO'er had zonder te leren allemaal negens gestaan op het VMBO.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:14 schreef Jeroen_S. het volgende:
Nee hoor, ik doe er niets voor nu, alleen aanwezig zijn tijdens de lessen. In groep 8 heb ik een vwo advies gekregen, in de 1e zat ik ook op havo/vwo, alleen de motivatie ontbreekt.
Literatuur mondelingen e.d.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:18 schreef leolinedance het volgende:
wft is Letterkunde nou weer?
Verschilt per school.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh, bij mij zat dan allemaal in Nederlands volgens mij...(havo, jaar of 4 geleden)
Achten, negens en tienen zijn heus niet voorbehouden aan gemotiveerde leerlingen hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 19:14 schreef Jeroen_S. het volgende:
STREBER!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:30 schreef CHC het volgende:
VWO
*Nederlands 7
Letterkunde 7
Frans 1 7
Duits 1 7
*Engels 8
Maatschappijleer 8
Geschiedenis 1 6
*Economie 1,2 8
*Wiskunde B1,2 8
ANW 9
*Natuurkunde 1,2 9
*Scheikunde 1,2 8
Biologie 1 8
Gemiddelde 8
*Komt nog een CSE cijfer bij
Niet zo slecht dacht ik...?
zo mag ik het horenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:06 schreef Pr0-n00b het volgende:
Zal jullie ff laten lachen(HAVO)
Literatuur : 5.3
Duits : 4.8
Wiskunde : 4.6
Economie : 4.8
Nederlands : 5.5
M&O : 5.8
Engels : 6.5
Geschiedenis : 6.5
Aardrijkskunde : 6.4
ZO dramatisch
Ja zo zie ik het ook hoor, het ontbreekt ons ook gewoon een beetje aan motivatie.quote:[b]Op maandag 22 mei 2006 22:30
ben wel een luie flikker ook, maar die zijn eigenlijk het slimst omdat ze niets er voor doen en toch niet blijven zitten etc..![]()
En diciplinequote:Op donderdag 25 mei 2006 01:33 schreef waht het volgende:
[..]
Ja zo zie ik het ook hoor, het ontbreekt ons ook gewoon een beetje aan motivatie.![]()
Een beetje lopen pimpen met jouw cijfers dat je vwo kunt doenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:26 schreef Jeroen_S. het volgende:
Die cijfers die ik heb staan, dat heb ik gehaald zonder thuis ook maar 1 x huiswerk te maken, vmbo-t is dan ook niet echt mijn niveau zeg maar. Ach ja, niet zo verwonderlijk met een vwo advies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |