Als je voor je SE's gemiddeld een 9 staat zal je denk ik geen 2,5'en halen voor je CE'squote:Op woensdag 17 mei 2006 13:03 schreef stanthegunman het volgende:
Mijn lijstje is leuk genoeg om voor alles een 2,5 te mogen halen ofzo, sta voor SE's gemiddeld een 9 (gymnasium profiel E&M met wiskunde B1, grieks en frans). Komt wel goed hier
En dat maakt jou? Het broertje van Einstein? Tering man, waarom zit het sommige ook altijd mee!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:03 schreef stanthegunman het volgende:
Mijn lijstje is leuk genoeg om voor alles een 2,5 te mogen halen ofzo, sta voor SE's gemiddeld een 9 (gymnasium profiel E&M met wiskunde B1, grieks en frans). Komt wel goed hier
Lekker is dat hequote:Op woensdag 17 mei 2006 19:50 schreef Sjtommiej het volgende:
[..]
En dat maakt jou? Het broertje van Einstein? Tering man, waarom zit het sommige ook altijd mee!!![]()
Ga je weer tegen me in?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mwah, schept hoge verwachtingen. En je wilt toch niet dit alles verkloten met het CE?.
Ben je zo snel aangebrand omdat je zenuwachtig bent voor morgenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:07 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Ga je weer tegen me in?
Vechten?
Ik ga nooit tegen je in. Ik geef alles toe.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:07 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Ga je weer tegen me in?
Vechten?
Behalve over biseksualiteit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ga nooit tegen je in. Ik geef alles toe.
Neuh.
Nee, omdat ik me gruwelijk verveel en smacht naar vermaak.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben je zo snel aangebrand omdat je zenuwachtig bent voor morgen![]()
Ach, ik weiger gewoon te geloven dat elke vrouw biseksueel is. Je reinste onzin. Zoiets bestaat alleen in de gedachte van puberjongentjes.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:42 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Behalve over biseksualiteit.
[..]
Nee, omdat ik me gruwelijk verveel en smacht naar vermaak.
Ach, ga toch slapen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach, ik weiger gewoon te geloven dat elke vrouw biseksueel is. Je reinste onzin. Zoiets bestaat alleen in de gedachte van puberjongentjes.
Ga leren voor je examens! (om even ontopique te blijven).
Oh jawel hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:56 schreef Airelle het volgende:
MAAR 2 zaken? Wij hebben maar één SE te herkansen in het HELE schooljaar voor ALLE vakken. Dan moet je het maar in een keer goed doen. Als je eerst een 4 hebt, haal je echt niet ineens een 8 (bij gelijkblijvend niveau toets).
Jep, valt mij ook al op dat het niveauverschil tussen middelbare school erg groot is. Niveau van SE op onze school schijnt vrij hoog te liggen. Als ik alle cijfers hier (in dit topique) zie voor engels bijvoorbeeld... Bij ons op school is iedereen al blij met een 6 - 6.5 . 1 Herkansing op een jaar heb ik overigens nog nooit gehoord. Volgens mij zijn er scholen waar je je diploma met 2 vingers in je neus kan halenquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:56 schreef Airelle het volgende:
MAAR 2 zaken? Wij hebben maar één SE te herkansen in het HELE schooljaar voor ALLE vakken. Dan moet je het maar in een keer goed doen. Als je eerst een 4 hebt, haal je echt niet ineens een 8 (bij gelijkblijvend niveau toets).
Wat een gezeik achteraf zeg. Dat niveauverschil valt best mee als ik naar meerdere scholen hier in de buurt kijk. Verder ooit gehoord van de onderwijsinspectie?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:12 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Jep, valt mij ook al op dat het niveauverschil tussen middelbare school erg groot is. Niveau van SE op onze school schijnt vrij hoog te liggen. Als ik alle cijfers hier (in dit topique) zie voor engels bijvoorbeeld... Bij ons op school is iedereen al blij met een 6 - 6.5 . 1 Herkansing op een jaar heb ik overigens nog nooit gehoord. Volgens mij zijn er scholen waar je je diploma met 2 vingers in je neus kan halen. Maar hoe je dan presteert op de uni...
Je hebt mij niet horen klagen volgens mij. Ik ben tevreden. Maar volgens mij zijn er ook universiteiten die klagen over onderling niveauverschil. En die onderwijsinspectiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:43 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Wat een gezeik achteraf zeg. Dat niveauverschil valt best mee als ik naar meerdere scholen hier in de buurt kijk. Verder ooit gehoord van de onderwijsinspectie?
Ik denk dat er weinig niveauverschil is. Ik heb redelijke cijfers, maar in mijn klas zitten ook genoeg mensen die inderdaad alleen maar 6-6,5 hebben. Ik denk niet dat iedereen met hogere cijfers op een makkelijker school zit ofzo. Dat van die herkasingen is trouwens wel oneerlijk, wij hebben er voor de bovenbouw 7+7+5 = 19.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:01 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Je hebt mij niet horen klagen volgens mij. Ik ben tevreden. Maar volgens mij zijn er ook universiteiten die klagen over onderling niveauverschil. En die onderwijsinspectie.
Netjes. Welk niveau trouwens?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:50 schreef Skyloto het volgende:
Ik ga met de volgende cijfers het examen in.
[knip]
Ga je daarna door voor HAVO? Of MBO?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:00 schreef Skyloto het volgende:
Jammer genoeg VMBO-TL.
We zullen je niet pesten en respecteren diep dat je één van de weinige VMBO'ers hier bent.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:00 schreef Skyloto het volgende:
Jammer genoeg VMBO-TL.
Havo NTquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:27 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Ga je daarna door voor HAVO? Of MBO?
Hehe, bedankt daarvoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:29 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
We zullen je niet pesten en respecteren diep dat je één van de weinige VMBO'ers hier bent.
Tof dat je er voor uit komt. Dat kunnen niet veel anderen hier zeggen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:00 schreef Skyloto het volgende:
Jammer genoeg VMBO-TL.
Haha, nee, dat zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:22 schreef Bellator het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig niveauverschil is. Ik heb redelijke cijfers, maar in mijn klas zitten ook genoeg mensen die inderdaad alleen maar 6-6,5 hebben. Ik denk niet dat iedereen met hogere cijfers op een makkelijker school zit ofzo. Dat van die herkasingen is trouwens wel oneerlijk, wij hebben er voor de bovenbouw 7+7+5 = 19.Ik heb er overigens maar 3 gebruikt.
*kijkt heel jaloers.. en kwaadquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:22 schreef Bellator het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig niveauverschil is. Ik heb redelijke cijfers, maar in mijn klas zitten ook genoeg mensen die inderdaad alleen maar 6-6,5 hebben. Ik denk niet dat iedereen met hogere cijfers op een makkelijker school zit ofzo. Dat van die herkasingen is trouwens wel oneerlijk, wij hebben er voor de bovenbouw 7+7+5 = 19.Ik heb er overigens maar 3 gebruikt.
Weet je dat zeker? 10,9 / 2 = 5,45 = 5quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:10 schreef stephanie_xx het volgende:
Cijfers:
(Doe Havo C&M)
NL - 5.6
ENG - 8,6![]()
FRA - 7,6![]()
GS - 7,1
BIO - 6,5
TEK - 6,2
ECO - 6,5
dus ik moet (Van NL naar ECO) halen:
5.4, 2.3, 3.4, 3.9, 4.5, 4.8, 4.5 moet wel lukken denk ik![]()
hoef maar een 7.4 voor frans te halen om een 8 te staan en een
8.4 voor engels om een 9 te staan(en ik ben verdomd goed in teksten maken
)
Dan nog... niet verkeerdquote:Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Cruoninga het volgende:
Engels - 8.2
Filosofie - 9.0
Maatschappijleer - 9.3
ANW - 9.2
Nederlands - 9.2
Letterkunde - 8.5
Op de Havo in deeltijd (overige vakken vorig jaar al afgesloten), dat dan weer wel
Niet om je af te kraken, maar als je echt VWO-niveau hebt zou je achten, negens en tienen moeten staan.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:26 schreef Jeroen_S. het volgende:
Die cijfers die ik heb staan, dat heb ik gehaald zonder thuis ook maar 1 x huiswerk te maken, vmbo-t is dan ook niet echt mijn niveau zeg maar. Ach ja, niet zo verwonderlijk met een vwo advies.
Dat denk ik ook wel. Dat verschil is echt huge!quote:Op zondag 21 mei 2006 19:07 schreef Bellator het volgende:
[..]
Niet om je af te kraken, maar als je echt VWO-niveau hebt zou je achten, negens en tienen moeten staan.
Grapjas, zo speciaal ben je nou ook weer nietquote:Op zondag 21 mei 2006 18:26 schreef Jeroen_S. het volgende:
Die cijfers die ik heb staan, dat heb ik gehaald zonder thuis ook maar 1 x huiswerk te maken, vmbo-t is dan ook niet echt mijn niveau zeg maar. Ach ja, niet zo verwonderlijk met een vwo advies.
Bij mij ontbreekt de motivatie ook. Vind ik geen reden. Ik heb welliswaar niet alleen maar negens en tienen...quote:Op zondag 21 mei 2006 19:14 schreef Jeroen_S. het volgende:
Nee hoor, ik doe er niets voor nu, alleen aanwezig zijn tijdens de lessen. In groep 8 heb ik een vwo advies gekregen, in de 1e zat ik ook op havo/vwo, alleen de motivatie ontbreekt.
Zegt nog niks. Een VWO'er had zonder te leren allemaal negens gestaan op het VMBO.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:14 schreef Jeroen_S. het volgende:
Nee hoor, ik doe er niets voor nu, alleen aanwezig zijn tijdens de lessen. In groep 8 heb ik een vwo advies gekregen, in de 1e zat ik ook op havo/vwo, alleen de motivatie ontbreekt.
Literatuur mondelingen e.d.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:18 schreef leolinedance het volgende:
wft is Letterkunde nou weer?
Verschilt per school.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh, bij mij zat dan allemaal in Nederlands volgens mij...(havo, jaar of 4 geleden)
Achten, negens en tienen zijn heus niet voorbehouden aan gemotiveerde leerlingen hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 19:14 schreef Jeroen_S. het volgende:
STREBER!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:30 schreef CHC het volgende:
VWO
*Nederlands 7
Letterkunde 7
Frans 1 7
Duits 1 7
*Engels 8
Maatschappijleer 8
Geschiedenis 1 6
*Economie 1,2 8
*Wiskunde B1,2 8
ANW 9
*Natuurkunde 1,2 9
*Scheikunde 1,2 8
Biologie 1 8
Gemiddelde 8
*Komt nog een CSE cijfer bij
Niet zo slecht dacht ik...?
zo mag ik het horenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:06 schreef Pr0-n00b het volgende:
Zal jullie ff laten lachen(HAVO)
Literatuur : 5.3
Duits : 4.8
Wiskunde : 4.6
Economie : 4.8
Nederlands : 5.5
M&O : 5.8
Engels : 6.5
Geschiedenis : 6.5
Aardrijkskunde : 6.4
ZO dramatisch
Ja zo zie ik het ook hoor, het ontbreekt ons ook gewoon een beetje aan motivatie.quote:[b]Op maandag 22 mei 2006 22:30
ben wel een luie flikker ook, maar die zijn eigenlijk het slimst omdat ze niets er voor doen en toch niet blijven zitten etc..![]()
En diciplinequote:Op donderdag 25 mei 2006 01:33 schreef waht het volgende:
[..]
Ja zo zie ik het ook hoor, het ontbreekt ons ook gewoon een beetje aan motivatie.![]()
Een beetje lopen pimpen met jouw cijfers dat je vwo kunt doenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:26 schreef Jeroen_S. het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |