abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37059190
Huntelaartje
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37083532
quote:
Huntelaar heeft zin in play-offs

Klaas-Jan Huntelaar ziet de wedstrijden voor de play-offs tegen Feyenoord wel zitten. Zijn ploeg Ajax kan via de play-offs een plek in de voorronde van de Champions League veiligstellen.
De 22-jarige spits weet dat het belangrijke wedstrijden zijn. "Binnen een paar dagen kunnen wij meer bereiken dan Feyenoord", zegt Huntelaar in AD Sportwereld.

"Ze hebben daar meteen een dvd uitgebracht met hun overwinningen op ons, maar nu moeten we nog maar zien hoe het afloopt. Dat geeft deze wedstrijden nog wat extra lading. Ik heb er zin in om de play-offs tegen Feyenoord te beginnen."

Ook Hedwiges Maduro gelooft nog in de kansen van de Amsterdammers. "Het besef leeft bij ons erg sterk dat we dit seizoen toch nog heel goed kunnen afsluiten. We spelen bovendien ook nog een bekerfinale. Dat het eigenlijk een vrij oneerlijk systeem is, die play-offs, interesseert me even niet."
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 19 april 2006 @ 00:24:28 #53
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37083559
quote:
Op woensdag 19 april 2006 00:22 schreef Badabingea het volgende:

[..]
Top, nu hopen dat de andere tien er ook zin in hebben.
pi_37083560
Kijk die is alvast gemotiveerd

Nu de rest nog
Houd van een lijntje.
pi_37083622
Huntelaar is altijd gemotiveerd.

"Waar kan je me voor wakker maken? Uhm.. potje voetballen en in de laatste mnuten een omhaal scoren"
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37083677
quote:
Wat Jan kan, kan Klaas Jan beter...

De kansen op een WK van Jan Vennegoor of Hesselink moeten intussen zijn geslonken. De spits van PSV presteert dit seizoen niet bepaald geweldig. Hij maakte negen goals, stond niettemin 30 keer op het veld. Vennegoor of Hesselink had de afgelopen maanden toch wat meer aan de weg moeten timmeren. Klaas Jan Huntelaar deed dat wel.

Van Basten wil ‘in principe’ alle posities dubbel bezetten via zijn selectie, de positie van centrumspits is meer dan dubbel bezet. Van Nistelrooij is de eerste man, Kuijt de tweede, Huntelaar lijkt de nummer drie te worden. Vennegoor of Hesselink zou een goede kans maken als pinchhitter, maar waarom zou Van Basten hem meenemen als hij Huntelaar heeft, die ook goed kopt en verder in alles een betere midvoor is.
Foto's:

Voor de OP:

Klaas-Jan Huntelaar topscorer 2005/2006

Het was al weken geleden bekend dat Klaas-Jan Huntelaar de topscorerstitel zou opeisen in de Eredivisie. Op de laatste speeldag verhoogde de spits zijn doelpuntenaantal naar 33 met twee doelpunten tegen RKC Waalwijk. Huntelaar maakte de doelpunten voor sc Heerenveen én Ajax.

Eindstand topscorers:

1. Klaas-Jan Huntelaar (sc Heerenveen / Ajax) 33
2. Shota Arveladze (AZ) 22
-. Dirk Kuyt (Feyenoord) 22
4. Jefferson Farfan (PSV) 21
5. Salomon Kalou (Feyenoord) 15
6. Arouna Koné (Roda JC / PSV) 13
7. Markus Rosenberg (Ajax) 12
-. Blaise N'Kufo (FC Twente) 12
-. Rick Hoogendorp (RKC Waalwijk) 12
10. Jan Vennegoor of Hesselink (PSV) 11

Btw, hoe kan je letters groter en kleiner maken? (A)
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37085668

"Ik ga kont trappen tegen 010. Kakkerlakken opgepast, Klaas-Jan gaat op jacht!"
pi_37097292
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:51 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

En van Persie was altijd geniaal toen, scoorde elke 2 weken wel uit een vrije trap, Jammer dat ze dat niet meer uitzenden.
Idd! Een hoop jongens van nu zag je toen al goed presteren. Je zag trouwens ook een hoop figuren waarvan je toen al dacht dat het het net niet ging worden. Wau vond ik zo iemand. Hershi ben ik trouwens nog een beetje verbaasd van hoe het voor hem is gelopen. Die heeft echt pech gehad tot nu toe.
Magoed, KJH was toen nog (ook al) hééél jongensachtig vergeleken bij de anderen, dus wat dat betreft is het gek dat PSV dat niet gezien heeft. Als het mij zelfs opvalt...

Ik verheug me (als Feyenoorder) stiekem best een beetje op zijn volgende optreden. Mooi voetbal is altijd mooi
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37098408
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:47 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Idd! Een hoop jongens van nu zag je toen al goed presteren. Je zag trouwens ook een hoop figuren waarvan je toen al dacht dat het het net niet ging worden. Wau vond ik zo iemand. Hershi ben ik trouwens nog een beetje verbaasd van hoe het voor hem is gelopen. Die heeft echt pech gehad tot nu toe.
Magoed, KJH was toen nog (ook al) hééél jongensachtig vergeleken bij de anderen, dus wat dat betreft is het gek dat PSV dat niet gezien heeft. Als het mij zelfs opvalt...

Ik verheug me (als Feyenoorder) stiekem best een beetje op zijn volgende optreden. Mooi voetbal is altijd mooi
Zeer gemotiveerde jongens moet je belonen, maar door hem te verkopen doe je dat niet nee. Hij doet er alles aan om beter te worden. Ik snap echt niet waarom ze hem weg hebben gedaan.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 19 april 2006 @ 17:52:26 #60
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37101663
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:15 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Zeer gemotiveerde jongens moet je belonen, maar door hem te verkopen doe je dat niet nee. Hij doet er alles aan om beter te worden. Ik snap echt niet waarom ze hem weg hebben gedaan.
Zulke goede voetballers zijn toch niet te houden. Op een gegeven moment willen ze zelf ook een stap hogerop. Dan kun je hem beter verkopen wanneer hij in topvorm is, dan dat je hem te lang behoudt waardoor hij in een mindere periode belandt en je er nauwelijks meer voor vangt (voorbeeld: Van der Vaart).
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_37144636
En weer eentje
  Trouwste user 2022 donderdag 20 april 2006 @ 22:43:56 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_37144818

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37145810
Kusje van bosgaart zegt ie hehe
Houd van een lijntje.
pi_37145869
Huntelaar, held
  donderdag 20 april 2006 @ 23:08:53 #65
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37145982
In de Kuip gaat hij sowieso weer scoren, wat betekent dat Feyenoord er minstens 5 moet maken.
pi_37146019
17 goals bij Heerenveen, 17 bij Ajax (en dan mis ik er volgens mij nog 3)
JOHNNY HEITINGA
pi_37146072
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:09 schreef Camplo het volgende:
17 goals bij Heerenveen, 17 bij Ajax (en dan mis ik er volgens mij nog 3)
Zie m'n sig .
  donderdag 20 april 2006 @ 23:15:11 #68
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_37146272
Wat een heerlijk arrogante kerel is dat. Een Ajacied dus.
pi_37146451
Huntelaar

Van Basten bij BvD!!

Ik vind echt dat Huntelaar meemoet, anders snap ik het echt niet meer.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37146823
KLAAS JAN HUNTELAAR
  Trouwste user 2022 donderdag 20 april 2006 @ 23:28:01 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_37146881
Enige juiste reactie van the Hunt :

'Het was een kusje.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37146905
Huntelaar. .
pi_37147427
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:28 schreef Nouk het volgende:
Huntelaar. .
Kijk bij de vrouwen valt hij ook al in de smaak
Houd van een lijntje.
pi_37147456
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:42 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Kijk bij de vrouwen valt hij ook al in de smaak
Beetje jong koppie, maar ach, proef je niks van .
pi_37147644
En hij kan ook aardig voetballen
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')