Zeker weten!quote:Op maandag 17 april 2006 16:11 schreef BadRabbit het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hopenlijk binnenkort dezelfde foto's maar dan in het grote Oranje![]()
Als we zo gaan beginnen...quote:
Jammer he dat die weg is?quote:Op maandag 17 april 2006 16:20 schreef MaxPower het volgende:
Tis slechts mijn tvp, terugkerend in elk topic..
Die van ons is er alleen maar beter op geworden.quote:Op maandag 17 april 2006 16:24 schreef MaxPower het volgende:
Dat kan je wel zeggen ja. Seizoen is er behoorlijk door verneukt.
quote:Op maandag 17 april 2006 16:25 schreef MaxPower het volgende:
Kost wat maar dan heb je ook wat.
vind ik persoonlijk heerlijk om te zienquote:Op maandag 17 april 2006 16:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen...
[afbeelding]
Doet me weinig.quote:Op maandag 17 april 2006 17:35 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
vind ik persoonlijk heerlijk om te zien
Het is het feit dat ze hem hebben laten gaan, terwijl ze een goudmijntje in handen hadden wat die foto zo mooi maakt voor mij. Dan kun je zeggen dat hij niet in het systeem van psv past, of dat hij het niet liet zien, maar hij heeft dan ook niet meer dan 1 invalbeurt gehad.quote:
Jan Vennegoor of Hesselink en Gerald Sibon.quote:Op maandag 17 april 2006 17:53 schreef Dos37 het volgende:
Hij had destijds ook wel wat voor zich te dulden natuurlijk.
Vreselijk lelijk outfit, trouwens.quote:Op maandag 17 april 2006 17:43 schreef Trancelocator het volgende:
Toch de beste outfit voor hem.
[afbeelding]
Niet toen hij weg ging hoor. Hij wilde op zich best bijtekenen, maar dan wilde hij eerste spits worden en niet de nummer 3 achter VOH en Sibon.quote:Op maandag 17 april 2006 18:06 schreef kalinho het volgende:
en Kezman...
Is dat zo? In alle jeugdelftallen was hij topscorer. Afellay en Aissati hebben wel een kans gekregen en je ziet waar het toe leidde. Huntelaar heeft één invalbeurt gekregen bij PSV. Het is gewoon een grote blunder geweestquote:Op maandag 17 april 2006 19:48 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV hoeft zich niet te veel te verwijten, het is best raar gelopen allemaal met KJH.
Maar altijd was er de twijfel over z'n fysiek.quote:Op maandag 17 april 2006 19:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is dat zo? In alle jeugdelftallen was hij topscorer. Afellay en Aissati hebben wel een kans gekregen en je ziet waar het toe leidde. Huntelaar heeft één invalbeurt gekregen bij PSV. Het is gewoon een grote blunder geweest.
Nee, de fysiek van Afellay is in orde... Als ze Huntelaar gewoon een contract hadden gegeven voor 4 jaar met een optie voor nog een jaar en daarbij de belofte dat hij een eerlijke kans krijgt als eerste spits, dan had hij gewoon getekend. En dat hoefde dan echt niet voor 1 miljoen per jaar, maar eerder voor een Addo-salaris. PSV had er dus weinig risico mee gelopen. Wat heeft PSV uiteindelijk aan Huntelaar over gehouden? Amper 2 miljoen euro en een dure Sibonquote:Op maandag 17 april 2006 19:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar altijd was er de twijfel over z'n fysiek.
Maar het blijft een domme beslissing. Het is dat PSV dit jaar alweer kampioen is geworden. Anders vraag ik me af hoe Huntelaar zijn vele doelpunten voor Ajax bij de PSV supporters zouden vallen.quote:Op maandag 17 april 2006 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV was destijds niet zo van de jeugdspelers, Klaas had de pech dat hij als enige een beetje doorkwam.
Maar dan valt het PSV dus nog wel te verwijten.quote:Op maandag 17 april 2006 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV was destijds niet zo van de jeugdspelers, Klaas had de pech dat hij als enige een beetje doorkwam.
quote:Op maandag 17 april 2006 17:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jan Vennegoor of Hesselink en Gerald Sibon.
mooi, dat nieuwe uit tenuequote:Op maandag 17 april 2006 17:43 schreef Trancelocator het volgende:
Toch de beste outfit voor hem.
[afbeelding]
Hij was geloof ik niet uitgegroeid terwijl dit wel te verwachten was op die leeftijd. Gewoon dom dat ze dat niet doorgehad hebben, maarrrr....quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:14 schreef vinnie06 het volgende:
Koning Jan Huntelaar
Godenzoon!!
Hoezo fysiek niet sterk!
[afbeelding]
Dat moment dat die eerst struikelde, maar bleef staan en de bal erin koptequote:Op dinsdag 18 april 2006 00:14 schreef vinnie06 het volgende:
Koning Jan Huntelaar
Godenzoon!!
Hoezo fysiek niet sterk!
[afbeelding]
Yep, ik was toen nog bang voor Klaas. Als die maar niet doorgaat breken bij psv dacht ik.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hij was geloof ik niet uitgegroeid terwijl dit wel te verwachten was op die leeftijd. Gewoon dom dat ze dat niet doorgehad hebben, maarrrr....
Ik volgde een paar jaar geleden nog weleens dat programma "Voetbal Totaal" over de jeugdcompetities, en daar vielen hij en Jhonny van Beukering op. Iedereen was het erover eens dat Jhonny toch wel De Man ging worden en KJH een goede subtopper. En waar spelen ze nu?
PSV was niet de enige die het niet zag op dat moment
is dat programma er eik nog? nee he
Niet dat ik wil zeggen dat van Beukering beter is dan Huntelaar maar ik denk dat van Beukering op dit moment wel onder zijn niveau speelt. Die zie ik in de toekomst ook wel ballen bij een Nec, Twente of Utrecht. Hij heeft veel pech gehad met blessures en wellicht een niet optimale voetballeefwijzequote:Op dinsdag 18 april 2006 08:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hij was geloof ik niet uitgegroeid terwijl dit wel te verwachten was op die leeftijd. Gewoon dom dat ze dat niet doorgehad hebben, maarrrr....
Ik volgde een paar jaar geleden nog weleens dat programma "Voetbal Totaal" over de jeugdcompetities, en daar vielen hij en Jhonny van Beukering op. Iedereen was het erover eens dat Jhonny toch wel De Man ging worden en KJH een goede subtopper. En waar spelen ze nu?
En van Persie was altijd geniaal toen, scoorde elke 2 weken wel uit een vrije trap, Jammer dat ze dat niet meer uitzenden.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
quote:Huntelaar heeft zin in play-offs
Klaas-Jan Huntelaar ziet de wedstrijden voor de play-offs tegen Feyenoord wel zitten. Zijn ploeg Ajax kan via de play-offs een plek in de voorronde van de Champions League veiligstellen.
De 22-jarige spits weet dat het belangrijke wedstrijden zijn. "Binnen een paar dagen kunnen wij meer bereiken dan Feyenoord", zegt Huntelaar in AD Sportwereld.
"Ze hebben daar meteen een dvd uitgebracht met hun overwinningen op ons, maar nu moeten we nog maar zien hoe het afloopt. Dat geeft deze wedstrijden nog wat extra lading. Ik heb er zin in om de play-offs tegen Feyenoord te beginnen."
Ook Hedwiges Maduro gelooft nog in de kansen van de Amsterdammers. "Het besef leeft bij ons erg sterk dat we dit seizoen toch nog heel goed kunnen afsluiten. We spelen bovendien ook nog een bekerfinale. Dat het eigenlijk een vrij oneerlijk systeem is, die play-offs, interesseert me even niet."
Foto's:quote:Wat Jan kan, kan Klaas Jan beter...
De kansen op een WK van Jan Vennegoor of Hesselink moeten intussen zijn geslonken. De spits van PSV presteert dit seizoen niet bepaald geweldig. Hij maakte negen goals, stond niettemin 30 keer op het veld. Vennegoor of Hesselink had de afgelopen maanden toch wat meer aan de weg moeten timmeren. Klaas Jan Huntelaar deed dat wel.
Van Basten wil ‘in principe’ alle posities dubbel bezetten via zijn selectie, de positie van centrumspits is meer dan dubbel bezet. Van Nistelrooij is de eerste man, Kuijt de tweede, Huntelaar lijkt de nummer drie te worden. Vennegoor of Hesselink zou een goede kans maken als pinchhitter, maar waarom zou Van Basten hem meenemen als hij Huntelaar heeft, die ook goed kopt en verder in alles een betere midvoor is.
Idd! Een hoop jongens van nu zag je toen al goed presteren. Je zag trouwens ook een hoop figuren waarvan je toen al dacht dat het het net niet ging worden. Wau vond ik zo iemand. Hershi ben ik trouwens nog een beetje verbaasd van hoe het voor hem is gelopen. Die heeft echt pech gehad tot nu toe.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:51 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En van Persie was altijd geniaal toen, scoorde elke 2 weken wel uit een vrije trap, Jammer dat ze dat niet meer uitzenden.
Zeer gemotiveerde jongens moet je belonen, maar door hem te verkopen doe je dat niet nee. Hij doet er alles aan om beter te worden. Ik snap echt niet waarom ze hem weg hebben gedaan.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd! Een hoop jongens van nu zag je toen al goed presteren. Je zag trouwens ook een hoop figuren waarvan je toen al dacht dat het het net niet ging worden. Wau vond ik zo iemand. Hershi ben ik trouwens nog een beetje verbaasd van hoe het voor hem is gelopen. Die heeft echt pech gehad tot nu toe.
Magoed, KJH was toen nog (ook al) hééél jongensachtig vergeleken bij de anderen, dus wat dat betreft is het gek dat PSV dat niet gezien heeft. Als het mij zelfs opvalt...
Ik verheug me (als Feyenoorder) stiekem best een beetje op zijn volgende optreden. Mooi voetbal is altijd mooi
Zulke goede voetballers zijn toch niet te houden. Op een gegeven moment willen ze zelf ook een stap hogerop. Dan kun je hem beter verkopen wanneer hij in topvorm is, dan dat je hem te lang behoudt waardoor hij in een mindere periode belandt en je er nauwelijks meer voor vangt (voorbeeld: Van der Vaart).quote:Op woensdag 19 april 2006 16:15 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Zeer gemotiveerde jongens moet je belonen, maar door hem te verkopen doe je dat niet nee. Hij doet er alles aan om beter te worden. Ik snap echt niet waarom ze hem weg hebben gedaan.
Zie m'n sigquote:Op donderdag 20 april 2006 23:09 schreef Camplo het volgende:
17 goals bij Heerenveen, 17 bij Ajax (en dan mis ik er volgens mij nog 3)
Beetje jong koppie, maar ach, proef je niks vanquote:Op donderdag 20 april 2006 23:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Kijk bij de vrouwen valt hij ook al in de smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |