Idd. De HMH is de droom van elke (goede!) geluidsman. Ik ken verder geen zaal van dat formaat waar de akoestiek zo goed is voor versterkte popmuziek. Een galmbak wordt het pas met een amateur achter de knoppenquote:Op maandag 17 april 2006 17:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mits d'r een puike geluidsman mee is die met de akoestiek van de HMH kan werken.
1 mei??? 2 Mei toch??? Nouja ik wil de risicon niet lopen dat ik moet wachten dus ik ga gewoon ouderwets naar de cd-winkel toe.quote:Op maandag 17 april 2006 22:43 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb die CD besteld, word 'ie nou op 1 mei verzonden of heb ik em op 1 mei?
Been here done that.quote:Op maandag 17 april 2006 17:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan zal ik dat nog ff doen. Het kon me niet direct heel erg storen
Maar goed tracklisting etc zal ik dan in de avond er nog wel ff bij gooien
Ik ben benieuwd of FRS 'm zal hebben op de releasedag. Enige platenzaak waar ik woon. Moet nu misschien zelfs gewoon naar DH om 'm te halen. Zal toch niet!quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:27 schreef sir_Tachyon het volgende:
[..]
1 mei??? 2 Mei toch??? Nouja ik wil de risicon niet lopen dat ik moet wachten dus ik ga gewoon ouderwets naar de cd-winkel toe.
verzonden lijkt mijquote:Op maandag 17 april 2006 22:43 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb die CD besteld, word 'ie nou op 1 mei verzonden of heb ik em op 1 mei?
Mja ben er wel geweest, maar vond het niet wat. Maar mislukt galmbak is misschien wat overtrokken ja. Het feit dat je er voor naar amsterdam moet, dat je je blauw betaald aan parkeren, uren in de file staat op de ring, dat je er heineken krijgt en dat ik het een sfeerloos vind zijn eigenlijk belangrijker. Maar waarschijnlijk was er die keer dat ik er was inderdaad een geluidsman die er niets van kon maken.quote:Op maandag 17 april 2006 17:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Mislukte galmbak? Zeker nog nooit in HMH geweest want dat is 1 van de beste zalen van Europa.
ik gok het laatste, want ik kom er regelmatig en qua geluidskwaliteit is die zaal gewoon prima. Verder hangt het er gewoon van af waar jij woont; die tent is met de trein prima bereikbaar, helemaal nu de intercitys op A'dam Bijlmer stoppen en dan is het nog 1 minuut lopen. Ahoy heeft slechter geluid en vanaf daar moet je eerst nog met de metro voordat je op het station bent.quote:Op dinsdag 18 april 2006 03:34 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Mja ben er wel geweest, maar vond het niet wat. Maar mislukt galmbak is misschien wat overtrokken ja. Het feit dat je er voor naar amsterdam moet, dat je je blauw betaald aan parkeren, uren in de file staat op de ring, dat je er heineken krijgt en dat ik het een sfeerloos vind zijn eigenlijk belangrijker. Maar waarschijnlijk was er die keer dat ik er was inderdaad een geluidsman die er niets van kon maken.
bij www.cd-wow.nl is het maar 12,99 incl. verzendkosten (kwam ik achter dankzij een paar mensen in het vorige Tool topic...)quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:22 schreef Robzilla het volgende:
Ik heb hem net ff besteld bij de FRS voor 17,99
Ik wil een foto zien!quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Op mijn werk staat een gigantisch promotieding op de Metalafdeling. Supervet!
Ben benieuwd naar het nieuwe album
9 pond is sowieso al 13 euro, dat kan al niet meer op tegen cdwowquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
CD £9.99 Delivered --> Hmv.co.uk
CD Price: £8.99 --> Amazon.co.uk
Misschien wel voordeliger om hem hier te bestellen dan naar NL te laten verzenden
Ja verdomd je hebt gelijk. Naja woon in UK he dus ik ben gewoon gewend om in ponden te denkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:49 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
9 pond is sowieso al 13 euro, dat kan al niet meer op tegen cdwow
Ik zal vrijdagmiddag wel een fotootje nemenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:39 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik wil een foto zien!
Ik had trouwens een paar jaar geleden voor de grap gevraagd bij de MusicStore om een poster van Marianne Weber. Toen had ik mn telefoon nummer achter gelaten.
2 weken later werd ik gebeld dat ik die poster kon ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |