Heb je kadootjes bij je? Nee? Oprottenquote:Op maandag 17 april 2006 12:44 schreef Plato1980 het volgende:
Ik breng ook maar even een beleefdheidsbezoekje.![]()
Ook een hekel aan mij dus?quote:Op maandag 17 april 2006 12:45 schreef Anthraxx het volgende:
Veels te veel eer voor een opmerking van mijn kant.
Met pasen doen we niet aan cadeautjes.quote:Op maandag 17 april 2006 12:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je kadootjes bij je? Nee? Oprotten.
Dan is het dús niet gezelligquote:Op maandag 17 april 2006 12:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met pasen doen we niet aan cadeautjes.![]()
Ah, dat is een eer tegenwoordig?quote:Op maandag 17 april 2006 12:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Litpho heeft de eer mij ook buiten het internet te kennen.
Ja nou enquote:Op maandag 17 april 2006 12:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Litpho heeft de eer mij ook buiten het internet te kennen.
Moet jij niet bij je nieuwe vriendje zijn?quote:Op maandag 17 april 2006 12:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja nou endan hoef je toch niet meteen een hekel aan mij te hebben
![]()
Compleet aan de consumptiemaatschappij onaangepast wezenquote:
Heb ik iets gemist???????????????quote:Op maandag 17 april 2006 12:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet jij niet bij je nieuwe vriendje zijn?![]()
Het wordt tijd dat jij ook gaat consuminderen.quote:Op maandag 17 april 2006 12:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Compleet aan de consumptiemaatschappij onaangepast wezen.
Jij had zaterdag toch een jongen ontmoet?quote:Op maandag 17 april 2006 12:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist???????????????
Misschien was het Annie en is hij nu in de ontkenningsfase?quote:Op maandag 17 april 2006 12:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij had zaterdag toch een jongen ontmoet?![]()
Of was dat een andere user?![]()
Okee. Ik heb ook geen hekel aan jou, Chowi, Q., Nozem, Twisted, Plato, die baardmans, Moks, Thisbe, Dickies en nog wat andere.quote:Op maandag 17 april 2006 12:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja nou endan hoef je toch niet meteen een hekel aan mij te hebben
![]()
Ik heb Astrid nog niet mogen ontmoeten.quote:Op maandag 17 april 2006 12:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien was het Annie en is hij nu in de ontkenningsfase?.
Ik was het niet in ieder gevalquote:Op maandag 17 april 2006 12:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij had zaterdag toch een jongen ontmoet?![]()
Of was dat een andere user?![]()
Ik dacht toch echt dat ik dat gelezen had.quote:
Ahw.quote:Op maandag 17 april 2006 12:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Okee. Ik heb ook geen hekel aan jou, Chowi, Nozem, Twisted, Plato, die baardmans, Moks, Thisbe, Dickies en nog wat andere.
Wilde je dat horen?
fotonica?quote:Op maandag 17 april 2006 12:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik ga door met wat Fotonica.
Nou ik weet toch zeker dat dat niet zo is.quote:Op maandag 17 april 2006 12:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik dat gelezen had.![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 13:03 schreef Mokster het volgende:
Ik ben niet verplicht gezellig. Ik ben ontzettend sjacherijnig!
quote:Op maandag 17 april 2006 13:03 schreef Mokster het volgende:
Ik ben niet verplicht gezellig. Ik ben ontzettend sjacherijnig!
Ik kick gewoon op het ondersneeuwen met smileys van chagrijnige vrouwen, mag ik?quote:
Jij mag dat!quote:Op maandag 17 april 2006 13:05 schreef Litpho het volgende:
Ik kick gewoon op het ondersneeuwen met smileys van chagrijnige vrouwen, mag ik?.
Is dat jou tactiek om een vrouw in bed te krijgen?quote:Op maandag 17 april 2006 13:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kick gewoon op het ondersneeuwen met smileys van chagrijnige vrouwen, mag ik?.
NEE DAT MAG JE NIET!quote:Op maandag 17 april 2006 13:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik probeer Moks in bed te krijgen?quote:Op maandag 17 april 2006 13:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat jou tactiek om een vrouw in bed te krijgen?
Ja.quote:Op maandag 17 april 2006 13:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik probeer Moks in bed te krijgen?
Jij bent terminaal chagrijnig, dat telt niet meequote:
Het zonnetje is nu hier! Je bent welkom hoor!quote:Op maandag 17 april 2006 13:25 schreef nozem het volgende:
Snotverpielekes. Het zonnetje is weg. Tijd om verder te werken aan mijn onderzoeksvoorstel.![]()
En toch sla ik dit aanbod af. Met pijn in het hart weliswaar.quote:Op maandag 17 april 2006 13:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het zonnetje is nu hier! Je bent welkom hoor!
Troost je. Hier schijnt de zon ook niet meer en ook ik ben aan het werk.quote:Op maandag 17 april 2006 13:25 schreef nozem het volgende:
Snotverpielekes. Het zonnetje is weg. Tijd om verder te werken aan mijn onderzoeksvoorstel.![]()
Drukke bezigheden verkiezen boven het zonnetje...quote:Op maandag 17 april 2006 13:29 schreef nozem het volgende:
En toch sla ik dit aanbod af. Met pijn in het hart weliswaar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |