Heb je kadootjes bij je? Nee? Oprottenquote:Op maandag 17 april 2006 12:44 schreef Plato1980 het volgende:
Ik breng ook maar even een beleefdheidsbezoekje.![]()
Ook een hekel aan mij dus?quote:Op maandag 17 april 2006 12:45 schreef Anthraxx het volgende:
Veels te veel eer voor een opmerking van mijn kant.
Met pasen doen we niet aan cadeautjes.quote:Op maandag 17 april 2006 12:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je kadootjes bij je? Nee? Oprotten.
Dan is het dús niet gezelligquote:Op maandag 17 april 2006 12:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met pasen doen we niet aan cadeautjes.![]()
Ah, dat is een eer tegenwoordig?quote:Op maandag 17 april 2006 12:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Litpho heeft de eer mij ook buiten het internet te kennen.
Ja nou enquote:Op maandag 17 april 2006 12:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Litpho heeft de eer mij ook buiten het internet te kennen.
Moet jij niet bij je nieuwe vriendje zijn?quote:Op maandag 17 april 2006 12:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja nou endan hoef je toch niet meteen een hekel aan mij te hebben
![]()
Compleet aan de consumptiemaatschappij onaangepast wezenquote:
Heb ik iets gemist???????????????quote:Op maandag 17 april 2006 12:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet jij niet bij je nieuwe vriendje zijn?![]()
Het wordt tijd dat jij ook gaat consuminderen.quote:Op maandag 17 april 2006 12:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Compleet aan de consumptiemaatschappij onaangepast wezen.
Jij had zaterdag toch een jongen ontmoet?quote:Op maandag 17 april 2006 12:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist???????????????
Misschien was het Annie en is hij nu in de ontkenningsfase?quote:Op maandag 17 april 2006 12:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij had zaterdag toch een jongen ontmoet?![]()
Of was dat een andere user?![]()
Okee. Ik heb ook geen hekel aan jou, Chowi, Q., Nozem, Twisted, Plato, die baardmans, Moks, Thisbe, Dickies en nog wat andere.quote:Op maandag 17 april 2006 12:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja nou endan hoef je toch niet meteen een hekel aan mij te hebben
![]()
Ik heb Astrid nog niet mogen ontmoeten.quote:Op maandag 17 april 2006 12:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien was het Annie en is hij nu in de ontkenningsfase?.
Ik was het niet in ieder gevalquote:Op maandag 17 april 2006 12:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij had zaterdag toch een jongen ontmoet?![]()
Of was dat een andere user?![]()
Ik dacht toch echt dat ik dat gelezen had.quote:
Ahw.quote:Op maandag 17 april 2006 12:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Okee. Ik heb ook geen hekel aan jou, Chowi, Nozem, Twisted, Plato, die baardmans, Moks, Thisbe, Dickies en nog wat andere.
Wilde je dat horen?
fotonica?quote:Op maandag 17 april 2006 12:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik ga door met wat Fotonica.
Nou ik weet toch zeker dat dat niet zo is.quote:Op maandag 17 april 2006 12:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik dat gelezen had.![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 13:03 schreef Mokster het volgende:
Ik ben niet verplicht gezellig. Ik ben ontzettend sjacherijnig!
quote:Op maandag 17 april 2006 13:03 schreef Mokster het volgende:
Ik ben niet verplicht gezellig. Ik ben ontzettend sjacherijnig!
Ik kick gewoon op het ondersneeuwen met smileys van chagrijnige vrouwen, mag ik?quote:
Jij mag dat!quote:Op maandag 17 april 2006 13:05 schreef Litpho het volgende:
Ik kick gewoon op het ondersneeuwen met smileys van chagrijnige vrouwen, mag ik?.
Is dat jou tactiek om een vrouw in bed te krijgen?quote:Op maandag 17 april 2006 13:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kick gewoon op het ondersneeuwen met smileys van chagrijnige vrouwen, mag ik?.
NEE DAT MAG JE NIET!quote:Op maandag 17 april 2006 13:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik probeer Moks in bed te krijgen?quote:Op maandag 17 april 2006 13:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat jou tactiek om een vrouw in bed te krijgen?
Ja.quote:Op maandag 17 april 2006 13:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik probeer Moks in bed te krijgen?
Jij bent terminaal chagrijnig, dat telt niet meequote:
Het zonnetje is nu hier! Je bent welkom hoor!quote:Op maandag 17 april 2006 13:25 schreef nozem het volgende:
Snotverpielekes. Het zonnetje is weg. Tijd om verder te werken aan mijn onderzoeksvoorstel.![]()
En toch sla ik dit aanbod af. Met pijn in het hart weliswaar.quote:Op maandag 17 april 2006 13:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het zonnetje is nu hier! Je bent welkom hoor!
Troost je. Hier schijnt de zon ook niet meer en ook ik ben aan het werk.quote:Op maandag 17 april 2006 13:25 schreef nozem het volgende:
Snotverpielekes. Het zonnetje is weg. Tijd om verder te werken aan mijn onderzoeksvoorstel.![]()
Drukke bezigheden verkiezen boven het zonnetje...quote:Op maandag 17 april 2006 13:29 schreef nozem het volgende:
En toch sla ik dit aanbod af. Met pijn in het hart weliswaar.![]()
Ik ben dan ook een zeer daadkrachtig persoon.quote:Op maandag 17 april 2006 13:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Drukke bezigheden verkiezen boven het zonnetje...
Dat vereist daadkracht!
Klinkt inderdaad zeer daadkrachtig.quote:Op maandag 17 april 2006 13:35 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een zeer daadkrachtig persoon.![]()
Sjee, het zonnetje schijnt ineens weer, tijd om bier te gaan drinken in de tuin..
We hebben vast wel ergens overeenkomsten in muzieksmaak, maar gisteren was je waarschijnlijjk wel tevreden mee, jaquote:Op maandag 17 april 2006 13:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Was ik er ook niet
En onze verschillende muziek smaak kennende was ik waarschijnlijk blij
Vast welquote:Op maandag 17 april 2006 13:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
We hebben vast wel ergens overeenkomsten in muzieksmaak, maar gisteren was je waarschijnlijjk wel tevreden mee, ja.
Je hebt er geen?quote:
Een korte. Staat Killing Joke op jouw lijstje? Nee? Dan wilde je gisteren elders zijnquote:Op maandag 17 april 2006 13:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vast wel
Gaan we nu een lijstje maken?![]()
Een melodrama, dat is het. Je mag hier wel een keer in bad, hoor.quote:
Ga jij dan mee?quote:Op maandag 17 april 2006 13:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een melodrama, dat is het. Je mag hier wel een keer in bad, hoor.
Weet ik niet. Waarom heb jij geen foto's in je fotoboek?quote:
Omdat ik niet besta.quote:Op maandag 17 april 2006 14:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet ik niet. Waarom heb jij geen foto's in je fotoboek?.
Alleen van de zijkant als het licht net verkeerd valt. Anders ben je best zichtbaarquote:
Hoe kunnen we dan samen in bad gaan?quote:
Nou. Het was in ieder geval een leuk idee.quote:
Ja, dat was je vannacht ook al. Verzin eens wat nieuws.quote:
Nee staat er niet opquote:Op maandag 17 april 2006 13:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een korte. Staat Killing Joke op jouw lijstje? Nee? Dan wilde je gisteren elders zijn.
Ik... opnieuw dan... Ik ben weer wakkerquote:Op maandag 17 april 2006 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat was je vannacht ook al. Verzin eens wat nieuws..
Nu is het bovendien een stuk minder exclusief om wakker te zijn dan vannacht.quote:Op maandag 17 april 2006 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat was je vannacht ook al. Verzin eens wat nieuws..
Ik ben nog niet wakker anders hoor.quote:Op maandag 17 april 2006 14:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu is het bovendien een stuk minder exclusief om wakker te zijn dan vannacht.![]()
Dat heeft geen haast, die heb ik al live gezien in 1993quote:Op maandag 17 april 2006 14:08 schreef Godlike02 het volgende:
Ik wacht op de dag dat dire straits weer bij elkaar komt![]()
Ik ben bang dat ik het pas ga mee maken na mijn dood.
Hoiquote:Op maandag 17 april 2006 14:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik... opnieuw dan... Ik ben weer wakker
Ik in 1992, in de Kuip.quote:Op maandag 17 april 2006 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heeft geen haast, die heb ik al live gezien in 1993.
Nee, want dan zat je nu naar een dvd van de Gilmore Girls te kijken.quote:
Oh, dan was het 1992. De On every street tour in de Kuip in ieder gevalquote:Op maandag 17 april 2006 14:10 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik in 1992, in de Kuip.![]()
Met de hele familie.
Ik heb er geen DVD's van. Wel een heleboel gedownloade afleveringen.quote:Op maandag 17 april 2006 14:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, want dan zat je nu naar een dvd van de Gilmore Girls te kijken.![]()
Interieurverzorgers?quote:Op maandag 17 april 2006 14:12 schreef Plato1980 het volgende:
Ik kom net een advertentie tegen waarin ook mensen die niet aan de functie-eisen voldoen nadrukkelijk verzocht worden om te solliciteren.![]()
Hoi!quote:Op maandag 17 april 2006 14:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoi. Leuk dat je er ook weer bij bent in dit bewust übergezellige topic
.
Nee, het was nog best een aantrekkelijke functie, als het niet in Zeeland was zou ik solliciteren.quote:
Het is tweede Paasdag. Spontaan gezellig doen staat sowieso niet op het menuquote:Op maandag 17 april 2006 14:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoi!Maar ik wil eigenlijk niet verplicht gezellig doen
Beetje jammer, je kan ook niet voor mij/met mij spontaan gezellig doen?quote:Op maandag 17 april 2006 14:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is tweede Paasdag. Spontaan gezellig doen staat sowieso niet op het menu.
Ik baal nog dat ik toen heb besloten om niet te gaanquote:Op maandag 17 april 2006 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heeft geen haast, die heb ik al live gezien in 1993.
Oiquote:Op maandag 17 april 2006 14:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Beetje jammer, je kan ook niet voor mij/met mij spontaan gezellig doen?
Je was 16, dan maak je geen doelbewuste keuzes.quote:Op maandag 17 april 2006 14:18 schreef Godlike02 het volgende:
Ik baal nog dat ik toen heb besloten om niet te gaan![]()
Het was een doelbewuste keuze![]()
Voor 50 piek zul je ze in ieder geval niet meer zien.quote:Op maandag 17 april 2006 14:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik baal nog dat ik toen heb besloten om niet te gaan![]()
Het was een doelbewuste keuze![]()
Zal het er ooit nog van komen?![]()
Als ik nu bevestigend antwoord, dan komt dat vast niet spontaan over, wel?quote:Op maandag 17 april 2006 14:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Beetje jammer, je kan ook niet voor mij/met mij spontaan gezellig doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |