Mooie quote van Rupert Hughesquote:Op maandag 17 april 2006 12:34 schreef Tafkahs het volgende:
"vrouwelijke intuitie is het resultaat van miljoenen jaren niet denken"
ik moet altijd wel lachen om dergelijke reakties. Als ik al die homofobe reakties hier lees op het forum, valt het met jouw stelling best wel mee....quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:25 schreef Spreadsheet het volgende:
Het is maar dat ze een spleetje hebben, en verder over manipulatieve/barende/verzorgende vaardigheden beschikken. Anders waren ze in onze maatschappij uitgestorven geraakt.
Hm... toch weten we allebei wel dat er een kern van waarheid in zitquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik moet altijd wel lachen om dergelijke reakties. Als ik al die homofobe reakties hier lees op het forum, valt het met jouw stelling best wel mee....
brilquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:31 schreef Maisnon het volgende:
Als ze kunnen schommelen, kunnen ze ook wippen
Is oud, joh.quote:
En natuurlijk 'tis net als een ferrari; lastig instappen, maar 't scheurt zijn best!'quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:35 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Is oud, joh.
Rekt het niet, dan scheurt het wel.
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul.
quote:Op maandag 17 april 2006 12:28 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Cees Geel zei het mooi vrijdag in Raymann is Laat:
"Vrouwen zijn hormoongestuurde bommen die niet rationeel kunnen nadenken"
Oftewel; beschrijf hier vrouwen (in het algemeen) in 1 zin. Wat die Yolanthe erbij doet weet ik ook niet.
Contra-topique: Beschrijf hier mannen in 1 zin.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:51 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
. Jouw topics hebben allemaal dezelfde strekking vul zelf maar in....
Tsja, hij is inderdaad oud, maar die 2 die jij noemt, + die van mij zijn helaas de enige die ik kenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:35 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Is oud, joh.
Rekt het niet, dan scheurt het wel.
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |