je hebt gewoon niet goed naar Boogerd geluisterd danquote:Op maandag 17 april 2006 15:42 schreef maril het volgende:
[..]
Die van mij ook Boogerd eruit gegooidstom
maar weer van geleerd (ook wielrenners strooien zand in onze ogen , niet genoeg vinnigheid aan mijn hoela) afijn ik ga nu gewoon van mijn eerste gevoel uit, behalve als Vino binnen 24 uur besluit mee te doen , dan zet ik hem bij de eerste 5.
quote:Op maandag 17 april 2006 13:23 schreef placebeau het volgende:
Nieuwe stand
Bruce117 60
rubbereend 59
BVO 57
komrad 57
Martijn_fijn 57
Vaduz 56
Gillingham 55
brahimov 52
Zwansen 51
ScottTracy 51
Bruce nu alleen leider, met in het wiel rubbereend.
2 VBLmodjes maar. De 3e, Suijk blijft ver achterquote:Op maandag 17 april 2006 16:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
![]()
Wat doen die VBL-mods daar bovenaan.![]()
Moeten die zich niet bezig houden met de play-offs.![]()
Ik moet ook niet zo achteraf janken tis mijn eigen schuld.quote:Op maandag 17 april 2006 16:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt gewoon niet goed naar Boogerd geluisterd danhij zei dat hij niet genoeg vinnigheid had maar dat dat in een koers als de AGR niet zo belangrijk was gezien de lengte van de koers
Diezelfde nacht heb ik een prono voor 8 punten neergezet, niet verkeerdquote:Op maandag 17 april 2006 14:44 schreef rubbereend het volgende:
dankzij een ingreep zaterdagnacht nog Boogerd en sinkewitz op de goede plaats gezet![]()
2eik ga deze tussenstand ff inlijsten
http://www.cyclingstartlists.com/quote:Op maandag 17 april 2006 17:54 schreef komrad het volgende:
is er al een startlijst van de waalse pijl, is wel relevant te weten of di luca, boogerd (zal wel niet) en bettini meedoen
samuel sanchez viel, zoals ik al dacht, tegen in de gold race, LBL is meer iets voor hem als hij nog goed is
Op naar de Saint-Nicolas
Geen grappige namen meer?quote:Op maandag 17 april 2006 18:44 schreef MiLalaa het volgende:
1. Valverde (heb ik beloofd)
2. Kroon
3. Di Luca
4. Freire
5. Bettini
nou ik vind dit op zich wel mooie namenquote:
Ik ook!quote:Op maandag 17 april 2006 18:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou ik vind dit op zich wel mooie namenMaar ik ga nu voor de theorie: vul constant stug Valverde in, dat wordt ooit beloond.
Ja dat heb ik ook, maar om nou te zeggen dat dat veel punten oplevert, de laatste wedstrijden...quote:Op maandag 17 april 2006 18:49 schreef MiLalaa het volgende:
En eerlijk gezegd ken ik die Schleck, Gilbert en Sinkewitz personen ook helemaal niet![]()
Dus hou ik het bij bekenden
quote:Op maandag 17 april 2006 18:49 schreef MiLalaa het volgende:
En eerlijk gezegd ken ik die Schleck, Gilbert en Sinkewitz personen ook helemaal niet![]()
Dus hou ik het bij bekenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |