nou, je zet je tvp in een topic, en dan kun je dat topic terug vinden en je MyAtquote:Op maandag 17 april 2006 12:25 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
aha ken je dan wat bookmarken ofzo?
zoja hoe werkt dat?![]()
joeh hoe doe je da gewoon tvp intikke ofzo?quote:Op maandag 17 april 2006 12:27 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou, je zet je tvp in een topic, en dan kun je dat topic terug vinden en je MyAt![]()
ja, gewoon als reactiequote:Op maandag 17 april 2006 12:29 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
joeh hoe doe je da gewoon tvp intikke ofzo?
ja zo jaquote:Op maandag 17 april 2006 12:31 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
tvp
dat heb je 1 keer gedaan!!quote:Op maandag 17 april 2006 12:52 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
oow dat.. heel soms.. meestal als ik een topic maak doek dat wel..
maar laat ik nou net nooit een topic openen hier![]()
Weer helemaal vrolijk en blij?quote:
Kan je het dan vertalen voor me.... ik snap er geen zak vanquote:
oooh, ja, van douchen word ik altijd vrolijk en blijquote:Op maandag 17 april 2006 13:22 schreef hollander76 het volgende:
Ook al gevraagd in het vorige deel.....
------
[..]
Weer helemaal vrolijk en blij?![]()
Kansloze dag dusquote:Op maandag 17 april 2006 13:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo douchen lekker en nu ff suf op bed zitten
hoezo dat?quote:Op maandag 17 april 2006 13:24 schreef 14.gif het volgende:
Whehe, ik niet... ik moet eerst de douche schoonmaken...
(heb er vanochtend in lopen kotsen)
Drank... gok ik zoquote:
hoiquote:
Bierquote:Op maandag 17 april 2006 13:26 schreef Boeman het volgende:
[..]
Goede vraag, ik denk dat hij ziek was
quote:
Haj boerenkoolbabequote:
Kut. Met jou?quote:
jupquote:Op maandag 17 april 2006 13:22 schreef carmiie het volgende:
[..]
die van dat kansloze gesprek dat je toen gepost had?![]()
quote:
Gaat wel, gister keetfeest gehouden, 2 man knock out en om half 3 weer thuisquote:
neequote:
Ik word hier te oud voor, 45 uur per week werken en dan nog een heel weekend zuipen en niet slapenquote:Op maandag 17 april 2006 13:31 schreef VASND het volgende:
[..]
[..]
Gaat wel, gister keetfeest gehouden, 2 man knock out en om half 3 weer thuis.
waarom?quote:
Nog ff en de zomervakantie begintquote:Op maandag 17 april 2006 13:33 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik word hier te oud voor, 45 uur per week werken en dan nog een heel weekend zuipen en niet slapen
Pfff, volgens mij ga ik ook nog effe plat vandaag.
Zuip dan een keer niet zoveel dat je over je nek gaat...... foute boel hoor. Of is het tegenwoordig de sport om te nekken/ is het nou echt lekker om eens goed te nekkenquote:
Doeiquote:
jamaar jamaar, daarboven niet ...quote:
Welke zomervakantie, dan werk ik gewoon door hoorquote:
Dan kun je uitrusten op festivals... ofzoquote:Op maandag 17 april 2006 13:35 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Welke zomervakantie, dan werk ik gewoon door hoor
quote:Op maandag 17 april 2006 13:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zuip dan een keer niet zoveel dat je over je nek gaat...... foute boel hoor. Of is het tegenwoordig de sport om te nekken/ is het nou echt lekker om eens goed te nekken
Nee, saaie kutavond gehad. Draait het vandaag ook weer op uit...quote:Op maandag 17 april 2006 13:35 schreef VASND het volgende:
[..]
jamaar jamaar, daarboven niet ....
hoi lieverd, fijne avond gehad gisteren?
Wat ben je ook een goeierd eigenlijkquote:Op maandag 17 april 2006 13:37 schreef spenky het volgende:
[..]
![]()
ja ik wee thet
maar bier is goedkoop donderdag.. en dan gaatut wellus fout.. haha maar probeer het altijd te voorkomen
Het leven van een modje is zwaarquote:Op maandag 17 april 2006 13:37 schreef Boeman het volgende:
[..]
Nee, saaie kutavond gehad. Draait het vandaag ook weer op uit...
soms gaat het onbewustquote:Op maandag 17 april 2006 13:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zuip dan een keer niet zoveel dat je over je nek gaat...... foute boel hoor. Of is het tegenwoordig de sport om te nekken/ is het nou echt lekker om eens goed te nekken
Das waar, goedkoop bier is wel dodelijk.quote:Op maandag 17 april 2006 13:37 schreef spenky het volgende:
[..]
![]()
ja ik wee thet
maar bier is goedkoop donderdag.. en dan gaatut wellus fout.. haha maar probeer het altijd te voorkomen
neej, heb t zelf nodigquote:Op maandag 17 april 2006 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja kan iemand ff wat wiet opsturen?
quote:
vanochtend tegen 6en lopen nekken, nu alleen nog beetje suf in t koppie... vor de rest weinig last meer...quote:Op maandag 17 april 2006 13:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Das waar, goedkoop bier is wel dodelijk.
Ik heb al ruim een jaar niet genekt en daar ben ik wel blij omWel regelmatig dat ik rustig een kwartier frisse lucht moet happen om niet over m'n nek te gaan, en dan de volgende ochtend last van je maag..... tering jantje das echt niet goed dan
Maar nekken is nog minder
quote:
Met bier krijg je mij niet meer aan het kotsenquote:
haha jaa iddquote:Op maandag 17 april 2006 13:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Das waar, goedkoop bier is wel dodelijk.
Ik heb al ruim een jaar niet genekt en daar ben ik wel blij omWel regelmatig dat ik rustig een kwartier frisse lucht moet happen om niet over m'n nek te gaan, en dan de volgende ochtend last van je maag..... tering jantje das echt niet goed dan
Maar nekken is nog minder
Dat is de perfect uitgaansplek voor mijquote:Op maandag 17 april 2006 13:45 schreef spenky het volgende:
[..]
haha jaa idd
maar het is gewoon heineken maar alsk ga stappen dan kost het donderdag TOT 1uur een euro.. dus dan drink je gewoon net zoveel tot 1uur..en dan tja
maar dat beer daar is geloofk ook met water gemengd
Dat klinkt bekend ja, ik krijg mezelf met bier ook niet om maar zo gauw er wiet of sterke drank/mix bij komt dan ben ik wegquote:Op maandag 17 april 2006 13:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Met bier krijg je mij niet meer aan het kotsen
Er zit een natuurlijke noodstop op, als het bier echt tot in je nek staat en der geen druppel meer bij kan. Dan stop ik meestal maar. Om dan een half uur later weer te beginnen
hahah jaa idd..quote:Op maandag 17 april 2006 13:47 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat is de perfect uitgaansplek voor mij![]()
Mijn biertempo is dodelijk in het begin, maar dat zakt laat op de avond altijd wat af, dus dan is goedkoop bier om mee te beginnen perfect
En het was niet fijnquote:Op maandag 17 april 2006 13:39 schreef VASND het volgende:
Ik ben gewoon nooit nog maar 1x over mn nek gegaan door drank, en dat was zelfs icm een joint.
ik heb hem al gezienquote:Op maandag 17 april 2006 13:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wie wil mijn vet coole verjaardagstaart zien?
jupquote:Op maandag 17 april 2006 13:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wie wil mijn vet coole verjaardagstaart zien?
Wie had het over dansen, ik doe aan ordinair bier slempenquote:Op maandag 17 april 2006 13:48 schreef spenky het volgende:
[..]
hahah jaa idd..
maar als je het TE snel doet.. danst ook dodelijk.. en kreeg ook nog een kopstoot..dus dat heeft het wel versterkt miss
haha nee bedoelde niet dansen maar dan is hetquote:Op maandag 17 april 2006 13:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wie had het over dansen, ik doe aan ordinair bier slempen [afbeelding]
leer dan ook nietquote:Op maandag 17 april 2006 13:59 schreef Ayaxola het volgende:
Hallo
Eigenlijk moet ik leren, maar ik heb geen zin en ik heb het idee dat ik alles al ken en weet. Echt een kutgevoel is dat![]()
Die van Snopp is dus groter dan die van Royquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 14:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Die van Snopp is dus groter dan die van Roy
ja idd, gaan we ze vergelijkenquote:Op maandag 17 april 2006 14:04 schreef spenky het volgende:
snop gooi jij is een foto van je taart neer
kijk zelf dan, van welke taart zou je nou liever een stukje hebben?quote:
llaat um tochquote:Op maandag 17 april 2006 14:11 schreef carmiie het volgende:
[..]
kijk zelf dan, van welke taart zou je nou liever een stukje hebben?
oooh wacht, van jou taart kun je geen stukje hebben, daar is die te klein voor![]()
Die douw je in 1 hap naar binnenquote:Op maandag 17 april 2006 14:11 schreef carmiie het volgende:
oooh wacht, van jou taart kun je geen stukje hebben, daar is die te klein voor![]()
Van mijn appelkruimel vlaai die beneden staatquote:Op maandag 17 april 2006 14:11 schreef carmiie het volgende:
[..]
kijk zelf dan, van welke taart zou je nou liever een stukje hebben?
quote:
laat um in z'n waan.. kandie arme jongen ook niks aan doen..quote:Op maandag 17 april 2006 14:14 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat doe ik maar, hij heeft 'ik-heb-de-beste-taart' waan![]()
ja dat is waar, we sluiten het hoofdstuk af en gaan het over iets anders hebben voordat hij helemaal gek wordquote:Op maandag 17 april 2006 14:16 schreef spenky het volgende:
[..]
laat um in z'n waan.. kandie arme jongen ook niks aan doen..
ut valt best meequote:Op maandag 17 april 2006 14:24 schreef Ayaxola het volgende:
Ik voorzie een kuttopic!
met mn 3310quote:
Volgens mij kan ik dat niet.quote:
neuh kloptquote:
Je kunt het ook overdrijvenquote:
Sommigequote:
ook niet iedereen.quote:
Je bent stoer Carmiie.quote:Op maandag 17 april 2006 14:33 schreef carmiie het volgende:
[..]
ok, niet allemaal, maar de meesten wel
quote:
quote:
quote:
quote:
Je hebt nog niet geantwoord?quote:
Mooiquote:
Tis vast een 1,10/minuut nummerquote:Op maandag 17 april 2006 14:43 schreef Ayaxola het volgende:
Kom, met zijn allen Diemietruhjieh bellen!
strax is het zo'n sex nummer manquote:Op maandag 17 april 2006 14:43 schreef Ayaxola het volgende:
nouen. zullen we het samen bellen?quote:
okquote:
Krijg je zn moederquote:Op maandag 17 april 2006 14:43 schreef Ayaxola het volgende:
Leuke playbackshowquote:Op maandag 17 april 2006 14:52 schreef carmiie het volgende:
[..]
ok![]()
ik ging een keer met de klas oefenen voor een playbackshow ofzo en toen gingen we ook een sex nummer bellen, in groep 80906-0123
Ja.quote:
Zien willen we zequote:
Zien willen we hem/haar/het!quote:
ik ging een breezer nadoen, met een pet op en met je pink en wijsvinger uitgestoken weet je welquote:
heequote:
plaats maar in het breezer topicquote:Op maandag 17 april 2006 15:08 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik ging een breezer nadoen, met een pet op en met je pink en wijsvinger uitgestoken weet je wel
te laatquote:Op maandag 17 april 2006 15:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
plaats maar in het breezer topic
quote:Op maandag 17 april 2006 15:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
[afbeelding]
NiieTt f0kKeNn mEtt Mii
![]()
kijk eens het br33z4h topicquote:
mischien hebben we binnenkort al een carmen.rarquote:Op maandag 17 april 2006 15:16 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ha'k nou nooit verwacht, Carmen in't breezahtopic
toch wel, ik heb ook nog een westside fotoquote:Op maandag 17 april 2006 15:16 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ha'k nou nooit verwacht, Carmen in't breezahtopic
show usquote:Op maandag 17 april 2006 15:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
toch wel, ik heb ook nog een westside foto![]()
whehequote:Op maandag 17 april 2006 15:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
mischien hebben we binnenkort al een carmen.rar![]()
whehe, pas op, tis besmettelijkquote:Op maandag 17 april 2006 15:23 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik kan het wel!![]()
hebben die ****** breezers uit de klas me geleerd denk ik![]()
ach ja, hebben we weer nieuw breezer topic materiaalquote:Op maandag 17 april 2006 15:23 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik kan het wel!![]()
hebben die ****** breezers uit de klas me geleerd denk ik![]()
Ik heb er in 7 jaar anders nog niets van overgenomenquote:
ik ook nietquote:Op maandag 17 april 2006 15:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb er in 7 jaar anders nog niets van overgenomen.
Have funquote:Op maandag 17 april 2006 15:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga weg
Eieren eten bij mijn oma![]()
18 tot 20.quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 15:57 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee hoor ik wou niemand bellen, ik ging kijken of ik een breezer na kon doen
quote:Op maandag 17 april 2006 15:59 schreef carmiie het volgende:
ik snap hem niet
oei oei, van je vriendin (in spe)?quote:
Of dr mobiel staat gewoon niet aanquote:Op maandag 17 april 2006 16:04 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja
Maar op internet begint ze wel altijd te praten![]()
Oei. das minder.quote:
quote:
al een weekquote:Op maandag 17 april 2006 16:12 schreef carmiie het volgende:
[..]
mischien is ze haar mobiel kwijt, heb ik ook zo vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |