hoezo dat?quote:Op maandag 17 april 2006 13:24 schreef 14.gif het volgende:
Whehe, ik niet... ik moet eerst de douche schoonmaken...
(heb er vanochtend in lopen kotsen)
Drank... gok ik zoquote:
hoiquote:
Bierquote:Op maandag 17 april 2006 13:26 schreef Boeman het volgende:
[..]
Goede vraag, ik denk dat hij ziek was
quote:
Haj boerenkoolbabequote:
Kut. Met jou?quote:
jupquote:Op maandag 17 april 2006 13:22 schreef carmiie het volgende:
[..]
die van dat kansloze gesprek dat je toen gepost had?![]()
quote:
Gaat wel, gister keetfeest gehouden, 2 man knock out en om half 3 weer thuisquote:
neequote:
Ik word hier te oud voor, 45 uur per week werken en dan nog een heel weekend zuipen en niet slapenquote:Op maandag 17 april 2006 13:31 schreef VASND het volgende:
[..]
[..]
Gaat wel, gister keetfeest gehouden, 2 man knock out en om half 3 weer thuis.
waarom?quote:
Nog ff en de zomervakantie begintquote:Op maandag 17 april 2006 13:33 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik word hier te oud voor, 45 uur per week werken en dan nog een heel weekend zuipen en niet slapen
Pfff, volgens mij ga ik ook nog effe plat vandaag.
Zuip dan een keer niet zoveel dat je over je nek gaat...... foute boel hoor. Of is het tegenwoordig de sport om te nekken/ is het nou echt lekker om eens goed te nekkenquote:
Doeiquote:
jamaar jamaar, daarboven niet ...quote:
Welke zomervakantie, dan werk ik gewoon door hoorquote:
Dan kun je uitrusten op festivals... ofzoquote:Op maandag 17 april 2006 13:35 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Welke zomervakantie, dan werk ik gewoon door hoor
quote:Op maandag 17 april 2006 13:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zuip dan een keer niet zoveel dat je over je nek gaat...... foute boel hoor. Of is het tegenwoordig de sport om te nekken/ is het nou echt lekker om eens goed te nekken
Nee, saaie kutavond gehad. Draait het vandaag ook weer op uit...quote:Op maandag 17 april 2006 13:35 schreef VASND het volgende:
[..]
jamaar jamaar, daarboven niet ....
hoi lieverd, fijne avond gehad gisteren?
Wat ben je ook een goeierd eigenlijkquote:Op maandag 17 april 2006 13:37 schreef spenky het volgende:
[..]
![]()
ja ik wee thet
maar bier is goedkoop donderdag.. en dan gaatut wellus fout.. haha maar probeer het altijd te voorkomen
Het leven van een modje is zwaarquote:Op maandag 17 april 2006 13:37 schreef Boeman het volgende:
[..]
Nee, saaie kutavond gehad. Draait het vandaag ook weer op uit...
soms gaat het onbewustquote:Op maandag 17 april 2006 13:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zuip dan een keer niet zoveel dat je over je nek gaat...... foute boel hoor. Of is het tegenwoordig de sport om te nekken/ is het nou echt lekker om eens goed te nekken
Das waar, goedkoop bier is wel dodelijk.quote:Op maandag 17 april 2006 13:37 schreef spenky het volgende:
[..]
![]()
ja ik wee thet
maar bier is goedkoop donderdag.. en dan gaatut wellus fout.. haha maar probeer het altijd te voorkomen
neej, heb t zelf nodigquote:Op maandag 17 april 2006 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja kan iemand ff wat wiet opsturen?
quote:
vanochtend tegen 6en lopen nekken, nu alleen nog beetje suf in t koppie... vor de rest weinig last meer...quote:Op maandag 17 april 2006 13:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Das waar, goedkoop bier is wel dodelijk.
Ik heb al ruim een jaar niet genekt en daar ben ik wel blij omWel regelmatig dat ik rustig een kwartier frisse lucht moet happen om niet over m'n nek te gaan, en dan de volgende ochtend last van je maag..... tering jantje das echt niet goed dan
Maar nekken is nog minder
quote:
Met bier krijg je mij niet meer aan het kotsenquote:
haha jaa iddquote:Op maandag 17 april 2006 13:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Das waar, goedkoop bier is wel dodelijk.
Ik heb al ruim een jaar niet genekt en daar ben ik wel blij omWel regelmatig dat ik rustig een kwartier frisse lucht moet happen om niet over m'n nek te gaan, en dan de volgende ochtend last van je maag..... tering jantje das echt niet goed dan
Maar nekken is nog minder
Dat is de perfect uitgaansplek voor mijquote:Op maandag 17 april 2006 13:45 schreef spenky het volgende:
[..]
haha jaa idd
maar het is gewoon heineken maar alsk ga stappen dan kost het donderdag TOT 1uur een euro.. dus dan drink je gewoon net zoveel tot 1uur..en dan tja
maar dat beer daar is geloofk ook met water gemengd
Dat klinkt bekend ja, ik krijg mezelf met bier ook niet om maar zo gauw er wiet of sterke drank/mix bij komt dan ben ik wegquote:Op maandag 17 april 2006 13:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Met bier krijg je mij niet meer aan het kotsen
Er zit een natuurlijke noodstop op, als het bier echt tot in je nek staat en der geen druppel meer bij kan. Dan stop ik meestal maar. Om dan een half uur later weer te beginnen
hahah jaa idd..quote:Op maandag 17 april 2006 13:47 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat is de perfect uitgaansplek voor mij![]()
Mijn biertempo is dodelijk in het begin, maar dat zakt laat op de avond altijd wat af, dus dan is goedkoop bier om mee te beginnen perfect
En het was niet fijnquote:Op maandag 17 april 2006 13:39 schreef VASND het volgende:
Ik ben gewoon nooit nog maar 1x over mn nek gegaan door drank, en dat was zelfs icm een joint.
ik heb hem al gezienquote:Op maandag 17 april 2006 13:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wie wil mijn vet coole verjaardagstaart zien?
jupquote:Op maandag 17 april 2006 13:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wie wil mijn vet coole verjaardagstaart zien?
Wie had het over dansen, ik doe aan ordinair bier slempenquote:Op maandag 17 april 2006 13:48 schreef spenky het volgende:
[..]
hahah jaa idd..
maar als je het TE snel doet.. danst ook dodelijk.. en kreeg ook nog een kopstoot..dus dat heeft het wel versterkt miss
haha nee bedoelde niet dansen maar dan is hetquote:Op maandag 17 april 2006 13:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wie had het over dansen, ik doe aan ordinair bier slempen [afbeelding]
leer dan ook nietquote:Op maandag 17 april 2006 13:59 schreef Ayaxola het volgende:
Hallo
Eigenlijk moet ik leren, maar ik heb geen zin en ik heb het idee dat ik alles al ken en weet. Echt een kutgevoel is dat![]()
Die van Snopp is dus groter dan die van Royquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 14:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Die van Snopp is dus groter dan die van Roy
ja idd, gaan we ze vergelijkenquote:Op maandag 17 april 2006 14:04 schreef spenky het volgende:
snop gooi jij is een foto van je taart neer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |